rollenbank

Gestart door darius, 08-04-2010 10:36:51

Vorige topic - Volgende topic

darius

Citaat van: Turbo-Geek op 09-04-2010 08:05:09
Midden van het Land ?  Serieuze bank ?  Serieuze koeling ?

Dan is Verhoeven Tuning/Mosselman Turbo's in De Harskamp de ENIGE serieuze oplossing !

Wat mij betreft is dat goed , iedereen mee eens dan zal ik eens gaan informeren ????
No show, only go.

Turbo-Geek

Hun doen vaker op de zaterdagen hele groepen dynoen ... Ze hebben daar inmiddels dus wel ervaring mee.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

JCviggen

Was dat geen superflow bank? Die werken met een vast verlies percentage (dus per definitie onjuiste motorwaardes)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbo-Geek

Citaat van: JCviggen op 09-04-2010 12:19:47
Was dat geen superflow bank? Die werken met een vast verlies percentage (dus per definitie onjuiste motorwaardes)

Onzin ! Per run laat men de auto uitrollen en meet men dus het verlies ... Dat verlies wordt gebruikt voor de berekeningen. Iedere run wordt er dus een verlies percentage gemeten.
Alle wielen draaien ook, kortom de enige manier om een echt rijdende auto na te bootsen immers het aandrijven van (grote wielen, brede banden en dergelijke) bepalen wel degelijk wat de auto uiteindelijk op de weg zet aan vermogen.

Eugene

Als er AWD's gerold kunnen worden en 'n mitsubishi ook welkom is, count me in ;)

If it's not blown, it sucks...

Turbo-Geek

Citaat van: Eugene op 09-04-2010 13:40:26
Als er AWD's gerold kunnen worden en 'n mitsubishi ook welkom is, count me in ;)

Bij uitstek geschikt voor 4x4's ... Dit is met name de bank waar met name de zware jongens komen met zwaar getunede Impreza's, Skyline's en supra's.
En niemand in NLD heeft meer koel capaciteit als die bank.

darius

Citaat van: Eugene op 09-04-2010 13:40:26

Uiteraard eugene er komt ook een 3 ltr toyota supra met turbo. iedereen is welkom vooral de mannetjes met 300 plus pk die alleen een chippie hebben  ;D
No show, only go.

JCviggen

Citaat van: Turbo-Geek op 09-04-2010 13:06:23
Citaat van: JCviggen op 09-04-2010 12:19:47

Onzin ! Per run laat men de auto uitrollen en meet men dus het verlies ... Dat verlies wordt gebruikt voor de berekeningen. Iedere run wordt er dus een verlies percentage gemeten.
Alle wielen draaien ook, kortom de enige manier om een echt rijdende auto na te bootsen immers het aandrijven van (grote wielen, brede banden en dergelijke) bepalen wel degelijk wat de auto uiteindelijk op de weg zet aan vermogen.

Heb nog geen uitdraai gezien van een superflow waar het verlies geen vast percentage was. Als die van Verhoeven dat anders doet zie ik graag een uitdraai. Je hebt nooit een constant percentage. Misschien neemt die bank een gemiddelde waarde die gemeten wordt maar sowieso niet correct bij alle toerentallen. Dat je erg fan bent van die bank daar is duidelijk maar ik zie graag technische onderlegging
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

darius

Wil er al iemand aan een lijstje gaan denken ,of  ??? ???
No show, only go.

Eugene

Roep eerst eens een datum, veel zaterdagen kan ik niet de komende 6 weken ;)

If it's not blown, it sucks...

darius

Citaat van: Eugene op 09-04-2010 16:51:00
Roep eerst eens een datum, veel zaterdagen kan ik niet de komende 6 weken ;)

Ergens een van de eerste weekends van mei ?
No show, only go.

Chris

Ik ben ook wel benieuwd wat mijn S60 doet. Hij is naar zeggen gechipt, maar ik zou dat wel zeker willen weten.

Meten ze ook de inspuiting en dergelijke? Als hij gechipt is weet ik niet door wie, en ik zou graag willen weten of de wagen niet te arm loopt of iets dergelijks. Wil geen risico dat het blok in de puin draait :eusa_think:

haRtV70R

En hoe zit het met AWD's die voorwielaandrijving hebben? Past dat?  ;D
[move][/move]

Misha

Citaat van: Chris op 09-04-2010 16:57:02
Ik ben ook wel benieuwd wat mijn S60 doet. Hij is naar zeggen gechipt, maar ik zou dat wel zeker willen weten.

Meten ze ook de inspuiting en dergelijke? Als hij gechipt is weet ik niet door wie, en ik zou graag willen weten of de wagen niet te arm loopt of iets dergelijks. Wil geen risico dat het blok in de puin draait :eusa_think:
Te Arm ? Daar hoef je niet bang voor te zijn, je hebt volgens mij een wideband lambdasonde.

Van een 2.5T scheurt gewoon het cylinderblok bij teveel vermogen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Snellebaksteen

Fijn, die bemoedigende woorden van heer Misha  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.