"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Goed bezig!!

Uitlaatsteuntje al op de boodschappenlijst?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

beunmaat

2.5 " ferrita ligtal klaar om gemonteerd te worden ;)

jrkalf

Mooi beun! We willen hem graag zien en horen!
Nu mijn blog bijwerken. Kleien is GOEHOEHOED! (oja en een raamstrip verwijdert).. zie shRek's blog :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

henry classic v70

Dat gaat er op lijken, hij glimt al mooi... maar wat hangt je schoorsteen laag?

*edit, schoorsteen mag laag hangen :eusa_whistle: komt ferritapijp onder ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjenT5R

Is dat deukie voor de ratlook?  ;D
je hebt al lang 2 nieuwe deuren liggen man :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk

Ik zie nog stickers op de achterruit! ;D

beunmaat

Ar die deuren komen wel!... dat achterdeurtje heeft trouwens  geen electrische ramen..en ik krijg die ruit er ook niet uit  :eusa_wall:

Die uitlaat monteer ik als ik daar eventjes tijd voor heb, maar heeft niet zon haast ;D
En die stickers...tjsa..ik erger me er nog niet aan, dus die laat ik nog ff zitten.

darius

Ik erger me al wel aan die stickers hoor ,,
No show, only go.

UserID6342

Citaat van: beunmaat op 23-05-2010 15:35:40
Ar die deuren komen wel!... dat achterdeurtje heeft trouwens  geen electrische ramen..en ik krijg die ruit er ook niet uit  :eusa_wall:
Zal ik dan maar ff 'happen'?  Die hoeft er ook niet uit Wouter, je hoeft alleen het mechaniekje over te zetten en het kabeltje.  Het ruitje mag rustig blijven zitten. :)

beunmaat

aah ok...dat wist ik niet, ik weet ook niet hoe het met electrische ramen zit. Ik heb de bekleding er nog niet afgehaald namelijk ;)

Het mechanisme heb ik er bijna uit, alleen die zit vast aan de ruit.. en daar zit geen beweging in.
En die stickers haal ik er nog wel van af hoor :P

De auto staat nu bij de garage voor een nieuwe ashoes en een APK ;D

Reactie bij de garage "Ooh, is dat zon zelfde als die van Arjen...zon snelle" Met een grijns van oor tot oor, dus waarschijnlijk rijd hij hem wel even warm voor de gassen meting ;D

Freakybaby

Ruit haal je los uit mechanisme door 2 boutjes te lossen, als je de ruit iets naar beneden doet zie je die achter de gaten in de deur verschijnen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

beunmaat

ok nice!...dank je wel
Ik zal nog eens een poging wagen. :D

beunmaat

Garage heeft net gebeld;  Moeten 2 nieuwe voorbanden op..en een nieuw remlichtje en mistlichtje.

Voor de rest is hij helemaal goed ;D

arjenT5R

zucht draai je m'n wielen wel weer goed vast  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

zal ik zeker doen Ar, echt super dat ik ze ff mag lenen! ;D

Ik zal zo huibje ff bellen of hij tijd heeft.