"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

De oude steun wordt niet meer geleverd wat ik al eerder zei, als je met het oude nummer besteld krijg je van volvo in maastricht waar het magazijn van volvo is het nieuw type met nummer 8631159

maruska

/offtopic../
And he's back, ladies and gentlemen !
/ ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Citaat van: verburgh op 01-03-2011 16:52:38
De oude steun wordt niet meer geleverd wat ik al eerder zei, als je met het oude nummer besteld krijg je van volvo in maastricht waar het magazijn van volvo is het nieuw type met nummer 8631159
Hij heeft gelijk, ik moest even inzoomen op de foto, maar er staat inderdaad een 9 ipv een 0.
Goed gezien.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

verburgh

Als je nou die powerflex erin heb zitten, slijp dan ook van de matalen steun de opstaande randjes weg, anders gaat die steun bol staan en na verloop van tijd moet je die bout weer aandraaien met als gevolg dat de powerflex rubber kan schuren.

Het rubber van de powerflex steek meer uit als het origineel ;)

beunmaat

Kijk eens aan! Hier kan ik wat mee :P
Morgen maar eens naar de dealert bellen met het goeie nummer...en dan bestellen!

Net ook een pbtje van Dirk gehad, die heeft een dashboardkast klepje voor me :D (zonder gat)

Ik had ook al meer dan een half jaar een nieuwe LMM liggen, dus die heb ik er vandaag ook opgezet.
Sinds ik thuis ben doet mijn turbodruk meter het niet meer, dus morgen die slang er naartoe maar eens vervangen.
hoe kan ik dan het beste te werk gaan?..moet dan de hele tellerkast eruit, of kan dat via de onderkant van het dashboard.
En waar kan ik de aansluiting vinden op mijn blok?

jrkalf

Citaat van: beunmaat op 01-03-2011 21:34:35
Morgen maar eens naar de dealert bellen met het goeie nummer...en dan bestellen!

Net ook een pbtje van Dirk gehad, die heeft een dashboardkast klepje voor me :D (zonder gat)

Ik had ook al meer dan een half jaar een nieuwe LMM liggen, dus die heb ik er vandaag ook opgezet.
Sinds ik thuis ben doet mijn turbodruk meter het niet meer, dus morgen die slang er naartoe maar eens vervangen.
hoe kan ik dan het beste te werk gaan?..moet dan de hele tellerkast eruit, of kan dat via de onderkant van het dashboard.

Teller unit eruit is vaak de meest envoudige oplossing om er helemaal in 1x bij te komen vanaf onderlangs wordt erg lastig als ik me niet vergis. (of bij mij zijn de kabels een rotzooitje)

Turbodruk meter aan de motorkant weet ik even niet zeker uit m'n hoofd, maar volgens mij zat die op het slangen kerstboompje bij het gasklephuis.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

reneetje

Citaat van: jrkalf op 01-03-2011 21:40:25

Teller unit eruit is vaak de meest envoudige oplossing om er helemaal in 1x bij te komen vanaf onderlangs wordt erg lastig als ik me niet vergis. (of bij mij zijn de kabels een rotzooitje)

Turbodruk meter aan de motorkant weet ik even niet zeker uit m'n hoofd, maar volgens mij zat die op het slangen kerstboompje bij het gasklephuis.

Jelle

Die loopt bij de accubak voorlangs , daar zit ook een verbindingsstuk wat weleens los kan schieten.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

jrkalf

Citaat van: reneetje op 01-03-2011 21:45:49
Citaat van: jrkalf op 01-03-2011 21:40:25

Jelle

Die loopt bij de accubak voorlangs , daar zit ook een verbindingsstuk wat weleens los kan schieten.
bekende kwaal bij mij die ik nog moet aanpakken. Het rubbertje daar is wat broos.
shRek is verkocht!
---

beunmaat

Ik heb gisteren even zitten zoeken, maar ik kan het niet zo snel vinden eigelijk..
Vandaag is het nieuwe dashboardklepje binnengekomen! Morgen even snel installeren en dan heb ik weer een super sjiek interieur ;D

Dirk bedankt!!

ooh..en de steun is besteld  :eusa_clap:

arjenT5R

Citaat van: beunmaat op 03-03-2011 19:23:30
Ik heb gisteren even zitten zoeken, maar ik kan het niet zo snel vinden eigelijk..
Vandaag is het nieuwe dashboardklepje binnengekomen! Morgen even snel installeren en dan heb ik weer een super sjiek interieur ;D

Dirk bedankt!!

ooh..en de steun is besteld  :eusa_clap:

Oh wat fijn wouter, dat lelijke ding was wel een doorn in het oog  ;D
En alweer een beetje gewend thuis?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

Ja is goed te doen hierzo! Het weer word ook steeds beter en het is heel erg fijn om weer lekker te kunnen chillen ;D

Hoe is het daar aanboord?

beunmaat

Dashboardklepje zit erin! ziet er een stuk beter uit..

Mijn turbodruk meter deed het niet meer...dus beetje gezocht en het plasticpikje van de vacuumtoren is afgebroken :-\
Kan ik hier gewoon mee rijden?...moet eerlijk zeggen dat ik al sinds ik thuis ben zonder turbodruk meter rondrijd.

arjenT5R

Zal iets hoger stationair draaien en kan op den duur foutcode geven.
Gewoon een schroef dr in meubelen met een beetje kit er aan ofzo.
En een afgedopt pieletje ontafdoppen en daar je slangetje op doen.

En ooit als je zin hebt een nieuw vacuum torentje scoren  :D

beunmaat

;D mooi, rijd er niet minder om dus

Maandag ff langs de dealert.

arjenT5R

Doe koert de groeten  ;D en ze geven tegenwoordig korting dus gewoon om vragen  :angel: