"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Citaat van: beunmaat op 11-03-2011 22:21:29
Jullie hadden nog een aantal foto's tegoed.

Ook gelijk even de kachel fan schoongemaakt en opnieuw ingevet..er zit nu geen vogel meer te piepen in mijn dashboard
http://img855.imageshack.us/img855/4623/04032011242.jpg
Ik hoop voor je dat dit de "er-voor" foto is geweest want dat ding ziet er nog niet goed uit.
Wel helemaal los gehad? Mandje van de motor af, achterkant er vanaf, compleet doorgeblazen en gecontroleerd dat de koolborstels nog recht zitten?  ;D ;D

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

beunmaat

neehoor..dit is de erna foto :P..beetje olie op de lagers heeft wonderen gedaan!

Koolborstels zitten recht en zijn goed.

jrkalf

Ik zou hem nog maar eens poetsen :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

beunmaat

nergens voor nodig, ding werkt prima.

Vandaag de pu schutbord steun geplaatst, en wat een verschil zeg! Veel minder motorbewegingen tijdens overschakelen.

Het rubber uit de steun krijgen was even moeilijk..maar met wat spiritus en lucifers heb ik de hele bende eruit gebrand ;D..was weer een stunt!

Morgen fotoos!

Ludo

Die motorbewegingen waren ook wel weg, met het normale rubber.
Met welke reden of bedoelingen heb je de pu erin gepropt?.

beunmaat

verpaupering van een t5r.

Nee even serieus, om toch van die motorbewegingen aftekomen, vond het na die motorsteunen nog geen 10, dus vandaar deze upgrade.

beunmaat

vandaag het wagentje helemaal in de was gezet..was hard nodig ;D

Ook heb ik vandaag eindelijk mijn SIPS sticker eruit getrokken! :eusa_whistle:

Bij deze nog een paar fotos:

Zo begon de originele nieuwe schutbordsteun:

Dit was na een bewerking met de boor:

En die was na een behandeling met spiritus en een paar lucifers:

Hier zit de pu bus op zijn plek, was een sterk staalt polyutheranebuchingpushing ;D

voor het wassen:

na het wassen:

beunmaat

oooh.. en ja ik moet hem nog een lijnolie behandeling geven

fbm

Lekker bijgeluid of niet dan? :eusa_dance:  :D

jrkalf

Citaat van: fbm op 15-03-2011 22:10:28
Lekker bijgeluid of niet dan? :eusa_dance:  :D
Een soort van Zen, één zijn met de motor... je auto wordt gewoon een verlengde resonantiekast van de motorruimte.
shRek is verkocht!
---

maruska

wwwwaaaaattttt zzzzeeeeegggg jjjjjeeeee, iiiikkkk kkkaaannnn jjjeee zzzzoooo mmooooeeeeiiillliiiijjjjkkk hhhooorrreeeenn ddddoooorrr ddddiiieee ttttrrrriiilllliiiinnnggggeeeennn ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

beunmaat

whaha.. nee valt echt reuze mee. Had het een stuk erger verwacht

Vulk

Ik heb ook zo'n PU-geval zitten en ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem al dan niet laat zitten...
Je hoort echt alles 3keer zo hard.

jrkalf

Citaat van: Vulk op 16-03-2011 06:54:11
Ik heb ook zo'n PU-geval zitten en ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem al dan niet laat zitten...
Je hoort echt alles 3keer zo hard.
dubbel PU uitgevoerd, dat moet idd als een boormachine klinken in de cabine. Ik vond enkel PU op de motorkant zelf al wel voldoende.
shRek is verkocht!
---

Justin-850

Citaat van: beunmaat op 15-03-2011 22:02:46
oooh.. en ja ik moet hem nog een lijnolie behandeling geven

En een keer poetsen ;) :P

Mooie auto trouwens :D