"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Sparen jullie Volvo's?  :o  ;D ;D

beunmaat

Dat vroeg mijn buurvrouw dus ook al!

Maar nee, de rode heb ik aangeschaft zodat mijn zus af en toe met de paardentrailer op stap kan.
Ook heb ik hem gekocht zodat ik zelf wat minder km's hoef te  maken met de t-5r. Dan kan ik die nog meer vertroetelen ;D

arjenT5R

vet hoor, rijdt het een beetje zo'n 20V? :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Arjanestate

Grappig, als dat ding een trekhaak had gehad dan was ik voor mijn schoonzus gaan kijken, want zij zocht ook een 850 voor het trekken van een paardentrailer en heel toevallig zocht ik nog een rode achterbumper en die voorbumper was ik ook wel geinteresseerd in  ;D

Leuke 854  :eusa_clap:
854 T-5 ROOD 1994

beunmaat

Dat ding rijd als een trein! Goeie wegligging, goeie remmetjes, en met die 170 pk komt het een stuk beter van de plek dan de gasbom.

Citaat van: Arjanestate op 23-06-2012 12:38:36
Grappig, als dat ding een trekhaak had gehad dan was ik voor mijn schoonzus gaan kijken, want zij zocht ook een 850 voor het trekken van een paardentrailer en heel toevallig zocht ik nog een rode achterbumper en die voorbumper was ik ook wel geinteresseerd in  ;D

Leuke 854  :eusa_clap:

Haha, dan heb ik weer geluk gehad!
Mijn zus is er oog ook erg blij mee. Het is echt goeie kar.
De voorbumper heeft trouwens een kusje gehad van een haas, en ziet er niet meer fantastisch uit. Er zitten een aantal scheuren in.

Thijs T5

Hoe werelds is dit,

Als we een Zeeland meeting gaan houden gaat het een vrij hoge opkomst worden denk ik....

Volvo's geen probleem.. Hoogstens tekort aan bestuurders :eusa_whistle:

Ijzersterke bak Wouter.... Rijd dat hok ook op gas?

beunmaat

Ola Thijs! Nee het is gewoon een benzine hok. Hij is wel een stukje zuiniger dan de t5.

beunmaat

Gisterochtend vroeg stond mijn pa al hevig te poetsen en de bumpers met lijnolie in te smeren.

Op de foto lijkt hij een beetje roze..maar hij is gewoon weer rood ;D

The Volvoboy

Gooi er es snel echte Columba's onder... ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

arjenT5R

Foek dat blinkt iig goed amigo  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Leuke auto Wouter, ziet er zo netjes uit.  En 170 is meer als voldoende hoor om lekker mee te komen.  Maar is wel een heel stuk rapper als de 2.0-10v ;D ;D

Taranis

Citaat van: beunmaat op 23-06-2012 00:36:26
En Ronald! deze word niet mat zwart gerollerd. Hij blijft gewoon mooi rood/roze ;D

;D ;D

Zo te horen een technisch erg goede auto! :eusa_clap: Veel plezier ermee! :D

LQDI

Zozo ook al gelijk een andere antenne erin gezet?;)

beunmaat

Ik heb de antenne opengehaald, schoongemaakt en gesmeerd. Toen deed hij het 4 keer ofzo, en toen was het afgelopen met de antenne ;D

Word nu tijdelijk met een tapeje omhoog gehouden. Zosnel ik thuis kom zet ik er en verse antenne in.

beunmaat

De t5r heeft nogal last van een piepend wiellager, dus daar vandaag een nieuwe voor besteld.
Ook een verse bobine, rotor en verdeelkap staan op het lijstje.

Mijn zus rijdt nu elke dag in de rode, dus hopelijk is hij nog heel als ik thuis kom ;D