de 850 kabbelt

Gestart door RoelW, 04-02-2004 21:53:34

Vorige topic - Volgende topic

RoelW

Dame en heren,

Tijdens de eerste kilometers (zeg maar tot halverwege het warmrijden) hoor ik soms het geluid van een kabbelend beekje rechtsvoor. In eerste instantie dacht ik aan de ultieme toepassing op het gebied van veiligheid, ik krijg er een heel ontspannen gevoel van. In tweede instantie dacht ik aan de airco (weg ontspannen gevoel). Nu gebruik ik deze nooit afgezien van het aanbevolen half uurtje per maand om de boel levend te houden.
De laatste mogelijkheid is dat er regenwater weg loopt maar dan moet je dat ook ergens anders horen en zoveel water ligt er toch ook weer niet bij de voorruit.

Iemand enig idee wat dit kan zijn.

Groeten,

Roel

ed

Lucht in je koelsysteem? Zet de kachel eens voluit met warme motor. Misschien dat het helpt. Het kan natuurlijk ook een lekke koppakking oid zijn. Dan moet het ook borrelen in je koelvloeistof reservoir.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

BartRas

Denk eigenlijk dat er water in of bij je kachel motor zit, zoek ff ander topic hierover, moet er wel uit, anders gaat je kachelmotor eraan.
there is no substitute for PK's

denkweb

Ik weet het, ik weet het!

Zie de laatste regel van dit topic:
afvoeren

RoelW

Heren,

Dank voor jullie denkwerk.

Ik begin bij de makkelijkste oplossing, een stuk rijden met de verwarming vol aan. Over een kachelmotor waar water in of omheen zwerft wil ik nog niet denken en met 8 bar spelen is altijd een mogelijkheid. (in ieder geval leuker dan gecontroleerd met een fietspomp)

Groeten,

Roel

ramon123

je afvoer van airco vocht zit verstopt

Zippo

Luister ff als 't buiten gevroren heeft, is 't geluid weg is weet je zeker waar je moet zoeken..........(ideetje ;))

Zippo

denkweb

Kijken wat er kapot vriest :-)