Het forum mobiel

Gestart door Ben, 12-04-2010 14:54:52

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Lees/gebruik jij het forum op je mobiel?
Laat hier eens weten hoe dat gaat  :eusa_think:

BOV

Af en toe via WLAN op mijn Nokia E66, vooral als ik nog in bed lig en te lui ben om op te staan.

Gaat in principe hartstikke goed...
Alleen veel op en neer scrollen i.v.m. het kleine schermpje

I take pictures and build stuff...

FGG

Af en toe op de E71, alleen als 't echt nodig is of als ik me echt verveel. Idd klein scherm en dus veel scrollen. Werking is wel gewoon goed.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jrs2k3

Gebruik het op mijn iphone wel eens. Maar daar zit safari op dus heb geen problemen met de website eigenlijk, zolang de website het doet in safari doet ie het op de iphone ook goed :)

)()()sT

Ik heb 'm eigenlijk altijd aanstaan op Safari op de iPhone.
Werk prima, je moet alleen even inzoomen, maar voor de rest is de layout precies als op de pc.

volvlo

Dat gaat eigenlijk prima,en heeft gewoon wat tijd nodig om mobiel de goede toetsen te vinden.
Wel lijkt het me fijner als je bijv"2" wilt indrukken (om naar de volgende pagina te gaan),deze cijfers iets meer tussenruimte hebben op een touchscreen.

Groeten
Alex

Misha

Op de Nokia N97. Gaat prima.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

bastiaan arissen

op een Iphone gaat ook prima ;D

darius

Op een acer nep iphone  :evil: wat een k*t ding vooral de telefoon is bokkie
No show, only go.

KIM

Op de N96 gaat het beroerd.
Lezen is wel oke, maar een berichtje schrijven is mij te ingewikkeld.
Heb het in Zweden / Noorwegen enkele keren gebruikt.

Wittehandel

Sinds een 3 weken gebruik ik mijn BlackBerry 9700 bold als ik door het forum heen zit te surfen en dan gaat het wel redelijk alleen kan ik de afbeeldingen niet zien maar dat kan ook nog wel eens een instelling zijn van mijn phone  ???

Maar hiervoor had ik een Nokia N96 wat me niet helemaal beviel qua surfen op het forum ( zo traag als het wel bekende dikke stront ) daarvoor een Nokia N95 8GB en moet eerlijk toe geven dat die me nog het beste beviel qua surfen en PB'en .
(misschien moet ik nog even wennen aan het qwerty toestenbord op mijn BB )  :-[

Groet'n
Jeroen..   8)

hvdmountain

Lees het forum nogal eens m.b.v. Internet Explorer vanuit Windows Mobile 6.1 op een HTC Touch HD.

Gaat op zich prima. Alleen veel scrollen.

Reitse

Nope, heb thuis en op werk gewone schermen staan, dan ga ik niet zitten pielen met zo'n microschermpje ;)

mehn

Dat deed ik vroeger wel, die ook ík meende niet zonder een PDA te kunnen. Daar ben ik maar weer vanaf gestapt, heb sinds een jaar of 3 weer een gewone GSM.

Het enige dat ik via de telefoon doe is posten in "de hoogste km stand" omdat dat van onderweg gemakkelijk is en ik het toch vergeet als ik thuis ben ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Ik begin er heel bewust NIET aan. ;D