Realistisch? (moderne Volvo's op '850')

Gestart door Turbobiker, 13-04-2010 10:02:39

Vorige topic - Volgende topic

Wout309t

Wat doet iedereen toch moeilijk.

Één kopje op de hoofdpagina naar de "nieuwe afdeling" en dan heeft ook de meest conservatieve 850-rijder daar helemaal geen last van...
Als je het niet wíl zien hoef je er ook helemaal niet op te klikken.

Veel mensen komen gewoon graag hier en ik ga ook echt niet naar het volvoforum als ik een of andere 'N' koop.
Lekker meegroeien met de tijd jongens!

2011 V70 2.0T R-Design MT

)()()sT

Citaat van: Wout309t op 14-04-2010 07:02:01
Wat doet iedereen toch moeilijk.

Één kopje op de hoofdpagina naar de "nieuwe afdeling" en dan heeft ook de meest conservatieve 850-rijder daar helemaal geen last van...
Als je het niet wíl zien hoef je er ook helemaal niet op te klikken.

Veel mensen komen gewoon graag hier en ik ga ook echt niet naar het volvoforum als ik een of andere 'N' koop.
Lekker meegroeien met de tijd jongens!

Juist. Er zijn ook mensen die zicht storen aan off-topic topics (ikzelf ook soms  ;D),  maar dan lees je het toch gewoon niet?

Misha

Ik vind het vooral opmerkelijk dat inderdaad bijna alles kan: behalve nieuwere Volvo's.
Johan heeft ook een goed punt denk ik: S80 en V70N zijn redelijk logische opvolgers en liggen in dezelfde lijn. C30, 440, 142 en XC90 niet zo zeer.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

Citaat van: Misha op 14-04-2010 08:42:51
Ik vind het vooral opmerkelijk dat inderdaad bijna alles kan: behalve nieuwere Volvo's.

Idd!  ;D

macdriver

R o b

Citaat van: Misha op 14-04-2010 08:42:51
S80 en V70N zijn redelijk logische opvolgers en liggen in dezelfde lijn. C30, 440, 142 en XC90 niet zo zeer.

Jep!  :)

FRANQ

Ik vind het ook niet erg. Zolang het maar de volvo's uit dezelfde classe blijven.
Dus gewoon de nieuwe 60 70 80 series

Een 30 40 50 90 serie vind ik hier niet echt thuis horen.

De meeste hier stappen ook op de 60 of 70 serie over.
Buiten dat, de 850 (nu begeef ik me op dun ijs) zal toch langzamerhand uitsterven.

mvg
frank
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

mehn

Citaat van: beunmaat op 14-04-2010 06:40:27
en nog nooit heeft er iemand geklaagd dat ik een mercedes heb.

Klopt, maar jij stelt dan ook geen technische vragen over je Mercedes.
Reken maar dat er dan wel wordt "geklaagd" ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

Citaat van: FRANQ op 14-04-2010 09:33:51
Buiten dat, de 850 (nu begeef ik me op dun ijs) zal toch langzamerhand uitsterven.

Dat kon wel eens langer duren dan verwacht. Waarom ik dat denk ?
De groeiende groep rijders met als motto: "een auto van 15 jaar of ouder is leuk in de bijtelling".
Binnen die groep zijn er meestal meer middelen om een wagen netjes te maken en te houden. En dat houd ook het forum actief.

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 14-04-2010 10:16:05

De groeiende groep rijders met als motto: "een auto van 15 jaar of ouder is leuk in de bijtelling".
Binnen die groep zijn er meestal meer middelen om een wagen netjes te maken en te houden. En dat houd ook het forum actief.

+ 1

Duell

Citaat van: Dirk342 op 14-04-2010 10:25:46
Citaat van: -D©©©L- op 14-04-2010 10:16:05

+ 1
(ik gebruik 850 maar bedoel 850 & S/V/C/V70XC)

Natuurlijk moet dit forum altijd een 850 forum blijven.
Dit forum bevat een schat aan kennis, en nog steeds worden er topics geopend die interessant zijn.

Maar ik denk dat een speciale sectie voor de nieuwere misschien wel een goed idee is.
Niet als hoofd maar wel als een bijzaak.
Er is natuurlijk een mogelijkheid dat deze sectie groter en actiever gaat worden dan die op het VolvoForum, maar dan zou je altijd nog kunnen denken over een loskopelling van het 850forum

Er is ook een groot voordeel als we de leden met een nieuwere volvo aan ons blijven binden, dat ze nog steeds 850 kennis en ervaring met de huidige 850 rijders kunnen delen.
Dus kom maar op met een aparte sectie voor de S60/V70/S80 (deze auto's liggen het meest in ons verlengde)  ;)

mevita

Nou ik hou het liever bij het forum zoals het nu is, het moet toch een beetje exclusief blijven hier het is een 850forum classic, daar hebben nieuwere modellen eigenlijk niks te zoeken,daar is toch een eigen forum voor.
Als je dat toelaat versnipperd het volvo850forum en is de overzichtelijkheid weg.
En aan de poll te zien is het merendeel het ermee eens dat het moet blijven zoals het is.

gr mevita

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 13-04-2010 21:17:53
Dus: Op een forum dat in eerste instantie is bedoeld voor de Volvo 850 / x70 modellen mag (in het off topic gedeelte) wél worden gepost over overleden huisdieren, verhuizingen, verbouwingen, ergernissen, dingen die je verbazen danwel verheugen, de kleur haar van je partner, (leuke) filmpjes etc etc etc, maar we mogen er niét posten over de jongere broertjes van die 850 / x70? Ga dan niet zeggen dat daar het volvo-forum voor is, want er zijn vast ook wel fora voor huisdieren, verhuizingen, verbouwingen, en met een beetje fantasie ook nog wel voor de andere zaken die momenteel in off-topic gepost worden. Kan iemand me dan de logica daarachter uitleggen?

Niemand?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...