ThuurC stelt zich voor

Gestart door ThuurC, 15-04-2010 14:00:15

Vorige topic - Volgende topic

ThuurC

Hallo hallo,

Zonder 850, maar wel op zoek  ;)
Ik ben Thuur, mijn naamgenoot heeft deze username al geclaimed helaas (Op het Volvo Forum was deze ook al bezet :(). Dan maar de eerste letter van mijn achternaam erbij.
Momenteel rijd ik een S40 diesel, bouwjaar 2000. Nu de kilometerstand wat hoger wordt en er kosten aankomen (distributieriem, remmen) begin ik te twijfelen of dit de investering nog wel waard vind.

Als mogelijke opvolger zijn alle moderne Volvo's met benzinemotoren reeds afgevallen (Te hoog risico op gas. Gas vanwege mijn jaarkilometrage). Als kandidaten heb ik serieus gekeken naar S40/V50 D5 en S60 2.4D/D5. Echter zie je deze zoveel, en ik rijd graag wat bijzonders doch discreet (al is dat niet te zeggen aan de hand van mijn huidige auto...). Een 850 T-5R is een auto die me al heel erg lang aanspreekt, uiteraard in de tot de verbeelding sprekende kleur Cream Yellow. Helaas is deze in estate uitvoering niet veel te vinden op de marktplaatsen van deze wereld. Een 850 R in rood spreekt me ook erg aan, helaas ook niet in overvloed aanwezig.

Tips zijn altijd welkom uiteraard, ik volg alles met veel interesse. Wie weet tot kijk op een meeting!

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ThuurC

Citaat van: mehn op 15-04-2010 14:05:52
Misschien is deze nog beschikbaar?

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40067.msg803802.html#msg803802
Dankje voor de suggestie. Ik zoek enkel een estate :) (Om het makkelijk te maken)

Thijssie!

Welkom! ;)

Citaat van: thuurc op 15-04-2010 14:00:15
Hallo hallo,

Zonder 850, maar wel op zoek  ;)
Ik ben Thuur, mijn naamgenoot heeft deze username al geclaimed helaas (Op het Volvo Forum was deze ook al bezet :(). Dan maar de eerste letter van mijn achternaam erbij.
Momenteel rijd ik een S40 diesel, bouwjaar 2000. Nu de kilometerstand wat hoger wordt en er kosten aankomen (distributieriem, remmen) begin ik te twijfelen of dit de investering nog wel waard vind.

Als mogelijke opvolger zijn alle moderne Volvo's met benzinemotoren reeds afgevallen (Te hoog risico op gas. Gas vanwege mijn jaarkilometrage). Als kandidaten heb ik serieus gekeken naar S40/V50 D5 en S60 2.4D/D5. Echter zie je deze zoveel, en ik rijd graag wat bijzonders doch discreet (al is dat niet te zeggen aan de hand van mijn huidige auto...). Een 850 T-5R is een auto die me al heel erg lang aanspreekt, uiteraard in de tot de verbeelding sprekende kleur Cream Yellow. Helaas is deze in estate uitvoering niet veel te vinden op de marktplaatsen van deze wereld. Een 850 R in rood spreekt me ook erg aan, helaas ook niet in overvloed aanwezig.

Tips zijn altijd welkom uiteraard, ik volg alles met veel interesse. Wie weet tot kijk op een meeting!

Hahaha een CY is bijzonder maar discreet? *proest* ;D

Je ziet zo'n ding al vanaf 2 km aankomen....

mehn

Citaat van: thuurc op 15-04-2010 14:15:36
Citaat van: mehn op 15-04-2010 14:05:52
Misschien is deze nog beschikbaar?

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,40067.msg803802.html#msg803802
Dankje voor de suggestie. Ik zoek enkel een estate :) (Om het makkelijk te maken)

Dan moet je dat er ff bijzeggen. Ik dacht S40, S60, dan een sedan :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rifwachter

Hallo hallo,

Zonder 850, maar wel op zoek  ;)

Je mag altijd een goed bod doen op mij rode 850 R handbak estate   ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

ThuurC

Nou, redelijk discreet dan!  ;D

Oh ja, het moet een automaat zijn. Ik vergeet vanalles te vertellen geloof ik. Allemaal suggesties die ik moet afwijzen  ;)

)()()sT

Helaas is deze in estate uitvoering niet veel te vinden op de marktplaatsen van deze wereld.

:eusa_whistle:

Welkom hier!

ThuurC

Citaat van: )()()sT op 15-04-2010 14:25:40
Helaas is deze in estate uitvoering niet veel te vinden op de marktplaatsen van deze wereld.

:eusa_whistle:

Welkom hier!
Wellicht hier meer geluk! Ze staan er natuurlijk wel eens, maar goed... dat wil niet zeggen dat ze goed zijn.

Ludo

Ik ben Thuur, mijn naamgenoot heeft deze username al geclaimed helaas (Op het Volvo Forum was deze ook al bezet :().

Wie weet tot kijk op een meeting!

Dat is ook wat, 2x je naam ingepikt.
Ik zou hem bij die meeting een lel tegen z'n oren geven...  :evil:

Welkom, en succes met de zoektocht!.

FGG

Welkom op 't Forum, Thuur.  :eusa_think:

Een roder R of een CY T-5R. Je hebt wel smaak.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

marcoenpaula

Welkom hier op het forum man.
Hmm.....niet echt voor het oprapen in deze kleuren.
Succes met de zoektocht en veel plezier!

Groet''n

thuur

Citaat van: Ludo op 15-04-2010 19:14:10
Ik ben Thuur, mijn naamgenoot heeft deze username al geclaimed helaas (Op het Volvo Forum was deze ook al bezet :().

Wie weet tot kijk op een meeting!

Dat is ook wat, 2x je naam ingepikt.
Ik zou hem bij die meeting een lel tegen z'n oren geven...  :evil:

Try me ;D

Welkom!

Gr 8)