veerpootbrug in de kofferbak????

Gestart door ro~djo, 15-04-2010 22:44:40

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: Bouke op 06-11-2010 15:55:06
Ook ik heb een veerpoot/kofferbakbrug in de 855 van Robert(Rijnst5r) hij ziet er netjes uit en in de gewenste kleur :eusa_dance:  en ik merk zeker verschil met rijden ,hij ligt iets beter in de bocht, met hobbels merk  je goed dat hij wat stijver is en ja de rammels zijn nagenoeg weg (alleen daarom al wil je zo'n ding ;D) En de pasvorm is perfect en door iedereen te monteren :o

Bouke

jij hebt toch al een trekhaak?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bouke

Citaat van: Laserblue op 06-11-2010 16:46:19
Ook ik heb een veerpoot/kofferbakbrug in de 855 van Robert(Rijnst5r) hij ziet er netjes uit en in de gewenste kleur :eusa_dance:  en ik merk zeker verschil met rijden ,hij ligt iets beter in de bocht, met hobbels merk  je goed dat hij wat stijver is en ja de rammels zijn nagenoeg weg (alleen daarom al wil je zo'n ding ;D) En de pasvorm is perfect en door iedereen te monteren :o

Bouke

jij hebt toch al een trekhaak?  ;D
Dan heb ik er 2 ;D ;D

Rijns_t5r

en trekhaak gebruik je om te trekken  ;) en een veerpootbrug om te stabiliseren  ;D

robert

Citaat van: Laserblue op 06-11-2010 16:46:19
Ook ik heb een veerpoot/kofferbakbrug in de 855 van Robert(Rijnst5r) hij ziet er netjes uit en in de gewenste kleur :eusa_dance:  en ik merk zeker verschil met rijden ,hij ligt iets beter in de bocht, met hobbels merk  je goed dat hij wat stijver is en ja de rammels zijn nagenoeg weg (alleen daarom al wil je zo'n ding ;D) En de pasvorm is perfect en door iedereen te monteren :o

Bouke

jij hebt toch al een trekhaak?  ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Ronald21

Als die commerciele mannen nou eens een leuke aanbieding doen.

VPB voor is ca 80 euro

Achter (sedan) dus maar 60 euro of zo ???

Nogmaals , 120 euro is een beetje veel   :evil:

Anders wordt het toch zelf klussen  :eusa_dance:

verburgh

Citaat van: Ronald21 op 08-11-2010 17:24:26
Als die commerciele mannen nou eens een leuke aanbieding doen.

VPB voor is ca 80 euro

Achter (sedan) dus maar 60 euro of zo ???

Nogmaals , 120 euro is een beetje veel   :evil:

Anders wordt het toch zelf klussen  :eusa_dance:
Als je een beetje goed zoekt en niet alleen bij de forum sponsors kijkt vindt je wel leuke dingen ;) er is meer te koop voor volvo hoor ;)

rovelra

15 euro aan materiaal en een paar uur werk !!!

Thys

En voor een godsvermogen aan dempingsmateriaal :o ;D

Merk je daar veel verschil van?

rovelra

Citaat van: Thys op 08-11-2010 18:17:12
En voor een godsvermogen aan dempingsmateriaal :o ;D

Merk je daar veel verschil van?

Ja is een hele verbetering !!
De Dynaudios klinken SUPER nu........

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rovelra

Citaat van: Jack v op 08-11-2010 18:22:56
en het effect van de vpb?

Een heel stuk straker en vaster sturen !!!
En minder kraakjes achterin !!!!

Ronald21

aha nog een doehetzelver

handel  8)

sander2

Citaat van: FRANQ op 01-11-2010 11:24:15
Citaat van: sander2 op 24-10-2010 07:34:58
Het monteren duurt voor een niet-techneut ongeveer 2 minuten en dat is inclusief het leeghalen van de achterbak. 

Ik weet niet hoe je dat wilt doen, maar ik wil graag een wedje leggen dat je dat niet lukt bij mijn auto.
Op de kostprijs van zo'n brug ;D

Die ga ik wel aan! Althans als ik je sleutels en 20 meter vrij asfalt voor de auto ter beschikking heb  ;)

V70R

Vorige week achterin ook een VPB geplaatst en inderdaad in samenwerking met (de in volgorde van montage door de jaren heen): VPB voor (meer stuurgevoel), KW-II (niet te vergelijken met standaard veren en dempers), IDP stabilisatorkit 25/22mm V/A (goeie investering! gaf in lange snelle bochten echt een ongelovelijk verschil in stabiliteit!), IPD endlinks (voor).

De VPB achterin geeft een nog strakker stuurkarakter en minder kraakjes achterin. Dus z'n geld zeker waard, zeker voor de estate! Met dank aan Robert  :eusa_clap:
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

Rijns_t5r

op navolging van onderstaande vpb,is de vpb voor de v70 n ook in ontwikkeling,vandaag een proto type gemaakt voor henkie p,moet hem alleen nog afwerken en monteren,en dan testen.

foto s volgen nog.

robert

Citaat van: Rijns_t5r op 08-10-2010 16:07:56

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DEH3SNGO-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z4NTAJQV-D.jpg

Rijns_t5r

het prototype voor een v70n

robert