Rammel in het dashboard

Gestart door j.middel, 08-10-2002 13:06:58

Vorige topic - Volgende topic

j.middel

Zijn er berijders van een 850 / V70 die ervaring hebben met weghalen van kraakgeluiden uit de linkerkant van het dashboard. Wie kan mij wat goede tips geven waar ik op moet lettten en wat ik moet doen (behalve in mijn irritatie het halve dashboard eruit slopen) ???

:( :( :( :-/ :-/ :-/

j.middel

Nop.
Het is trouwens de rechterkant van het dashboard. Voor de kijker thuis links.

s©ub@

of je haalt de knikker uit het dashboardkastje  ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

Ik ben zeer benieuwd naar oplossingen... ik heb rammels links en rechts... vooral over hobbelwegen (goh, wat gek toch [smiley=cwm1.gif]). Bij de dealer al eens naar gevraagd, maar buiten het smeren van wat verende onderdelen (een soort stop was droog of iets in die geest) zou er niets gedaan hoeven worden.

Joris_Scholte

Ik heb hetzelfde. Maar ja, dat krijg je waarschijnlijk met een auto van bijna tien jaar oud....

Harm_T5

weet je echt zeker dat het kraakje in het dasboard zit ??
mijn vader had dit ook in zijn auto. Ik heb ontdenkt dat het het slot van de gordel is wat er kraakt ( links naast de rechtervoorstoel ).
Is verholpen door er wat siliconenspray in te spuiten...
succes met je kraakje  :P
Keep on roffeling :D

Joris_Scholte

Nee, het is echt het dashboard, ik hoor het duidelijk kraken. Ik heb er wel mee leren leven, daar niet van.

Reitse

Ach, erg is het allemaal ook niet, een auto van 11 jaar oud mag best een rammeltje en een kraakje hebben, maar als het makkelijk op te lossen valt, verhoogt dat het rijgenot nóg verder :D

denkweb

Siliconenspray doet vaak wonderen...

zelf heb ik een schroefje onder het middenconsole liggen ergens, dit rolt bij het remmen steeds naar voren.

Echt een reden om je auto in te ruilen :-0