Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

ziet er goed uit Peter, ben je niet bang dat het zwaar gaat sturen. Airbag kun je volgens mij ook zo demonteren als je de accupool hebt losgekoppelt. Er gaat als het goed is ook niet een lampje branden als je daarna weer de pool aansluit. Het is immers een optie: als je een auto zonder airbag hebt liggen de draden er ook zonder iets erop.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

verburgh

Lampje gaat wel branden als de stekker uit de airbag is, even doorlinken en dan blijft het lampje uit.

Jack v

Vreemd Roy bij mij liggen de draden er wel en zijn niet doorgelust terwijl ik geen airbags heb. Ook het lampje zit er in en brand niet.

Jack v

Jack v

Jij hebt toch OBD I Peter dan kun je hem zelf dus resetten mocht hij wel gaan branden.

verburgh

Citaat van: Jack v op 27-02-2011 17:33:43
Vreemd Roy bij mij liggen de draden er wel en zijn niet doorgelust terwijl ik geen airbags heb. Ook het lampje zit er in en brand niet.
Als je de stoel airbag los haalt gaat er geen lampje branden, die werk met een druk sensor.

Ik heb mijn airbag's ook verwijderd, alleen weet ik niet hoe ze het hebben doorgelink, markoc70 heeft het wel zelf gedaan, misschien kan je hem even PBen ;)

elianmars

verburgh

Als je de airbag van de stoelen los haal gaat er geen lampje branden, maar die heb jij niet zeg je.

Als je die van het stuur of uit het dashboard haalt gaat het lampje gewoon branden wand hij heeft dan een storing.

elianmars

Maar als de stuurairbag de enige in de wagen is, dan zou ik gewoon het srs lampje uit het dashboard draaien, mocht je het niet voor elkaar krijgen om de boel te foppen met een weerstandje o.i.d.

Ook al heb je wel airbags in de stoelen, dan staan die niet in verbinding met het srs circuit, zoals vanaf MY'99 wel het geval is.

UserID6342

Citaat van: Jack v op 27-02-2011 17:33:43
Komt omdat je sensor bij de handrem niet erin zit / niet is aangesloten... Zonder sensor / module geen lampje, met module wel.

Jack v

ah kijk weer wat geleerd, thanx Dirk ;D

verburgh

Citaat van: Jack v op 27-02-2011 18:41:14
Liggen de kabels onder jou stoel zeker?

UserID6342

Citaat van: verburgh op 27-02-2011 18:42:43
Nope, gaan via de tunnelbak naar het dashboard toe. Althans van de SRS module

Jack v

Ik vond ze aan e bijrijderszijde Roy toen het dashbord eruit was.

verburgh

Citaat van: Dirk342 op 27-02-2011 18:43:48
Citaat van: verburgh op 27-02-2011 18:42:43
Nope, gaan via de tunnelbak naar het dashboard toe. Althans van de SRS module
Ok, ik dacht misschien voor de electrische stoelen ;)