Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

T5turbo

Wat ga je nu doen? Opnieuw beginnen?  :-\
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Jeff

Peter, laat het anders eens goed drogen en probeer het van de week eens voorzichtig te wassen. Kijk dan of je het nog ziet, misschien zijn bepaalde delen toch nog niet goed genoeg droog. Ik zou het daarom lekker laten uitharden en vrijdag even voorzichtig een beetje wassen om te kijken wat de lak dan ook doet.

Wat ook nog kan is dat het misschien lijkt dat het niet goed is, maar dat het een schaduw effect is. Want volgens mij is de kleur nu anders als dat je had of niet? :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jack v

Heb je de ontvetter goed late verdampen Peter dat is vaak de grootste fout die mensen maken te snel spuiten na het ontvetten. Dan vreet de ontvetter gelijk in de nieuwe lak.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Hmmm, zonde van het harde werk Peter.
Ik ben ook niet zo'n held met de spuitbus. Iets netjes spuiten is heel erg moeilijk.

fbm

Heb je steeds rondjes om het wiel heen gelopen om het wiel te spuiten? Waarschijnlijk heb je ook in de zon gespoten of niet?

Het klinkt alsof je namelijk de zilver flakes (metaaldeeltjes) tegen elkaars richting hebt gespoten, waardoor de (noem het maar even flakes) niet in de zelfde richting liggen! Hierdoor krijg je dus met lichtval verschil, ofte wel het licht wordt in een andere richting gekaatst en daardoor zie je dus vlekken!

Doordat je waarschijnlijk ook in de zon hebt gespoten, droogt de lak heel snel en heeft hij niet kunnen vloeien waardoor ze dus niet allemaal vlak liggen!

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, vind het moeilijk om het duidelijker te verwoorden! :eusa_doh:

elianmars

fbm

Citaat van: peteRRR op 29-03-2011 22:15:16
ik ben aan het rollen geweest met het wiel

Dat moet je al helemaal niet doen want dan gaan ze (de flakes) zich door de zwaartekracht verplaatsen! Helemaal als je plekken iets dikker hebt gespoten dan de andere stukken! (het dikte verschil kan je niet zien, maar is er wel) Heb het niet over druiperdiktes! ;)

Jeff

Op de foto ziet het er netjes uit! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Jack v

reneetje

Citaat van: Jack v op 30-03-2011 19:20:50
Als nieuw Peter, keurig gedaan. :eusa_clap:

Zeker , alleen die repen lood ...... :-\  :eusa_naughty:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Thijssie!

Citaat van: reneetje op 30-03-2011 19:27:40
Citaat van: Jack v op 30-03-2011 19:20:50
Als nieuw Peter, keurig gedaan. :eusa_clap:

Zeker , alleen die repen lood ...... :-\  :eusa_naughty:

Valt toch best mee? Zo te zien is het 35 gram, ik heb wel eens erger gezien :)

Peterrr mocht het je toch irriteren dan kan de band verdraaien ten opzichte van de velg nog wel eens helpen...

Jack v

G*dver daar word je dus echt niet vrolijk van,  :(,  hopelijk is net de toplaag een beetje droog Peter en trekt het eruit.

Jeff

fbm

Dat is zeker balen, maar er is nog hoop! Je kan met een fohn de plekjes verwarmen zodat het vocht verdampt!
Heb dat ook een keer gehad, achterbumper gespoten en daar zit een inkeeping in en helaas buiten gelegd!
Dag later stond deze gleuf vol water met gevolg wit uitgeslagen, verfbrander gepakt en het verwarmt. Je ziet er nu niks meer van!

:eusa_pray: dat het je lukt!

Jeff

Citaat van: peteRRR op 31-03-2011 16:37:02
Jaja,de vlekken zijn vertrokken,ze zijn er dus uit getrokken. :eusa_dance: :eusa_dance:

Zit ut toch een keertje mee,dank u moeder natuur. ;D

Groet.
Jij geluk! Nu moet het wel zo blijven he... ;D

Zondag Elandrun Peter?