Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Wat grappig Peter, ik was gister ook in Valkenswaard! Niets gezien van die rally alleen! ;D

RyanB

Leuke foto's, vooral als je bedenkt dat de meeste van deze auto's meer vermogen hebben dan de huidige WRC's.
Alleen jammer van die restrictor op de V40, zonder dat ding levert hij nog wel een paar pk meer.

daytonawim

Wat knapt zo'n auto toch altijd weer lekker op van een goede poets beurt.

Heb de Blauwe ook effe gedaan

MarkoC70T5

Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Jack v

Strak Peter, ik ga ook eens beginnen met oefenen in kleien.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

De lijsten in de WD40 zetten? Waarom niet gewoon met lijnolie? Volgens mij spoelt WD40 er door de regen gewoon af  :eusa_think:

Wel lekker dat je folie op het dak hebt. Dat hoef je dan niet te poetsen  ;D

Hoe zit dat eigenlijk met folie. Kan dat wel tegen vogelpoep? Misschien een optie voor mijn wagen, met al dat geschijt op het dak.

Sbv

Citaat van: elianmars op 28-08-2011 10:47:46
De lijsten in de WD40 zetten? Waarom niet gewoon met lijnolie? Volgens mij spoelt WD40 er door de regen gewoon af  :eusa_think:

Hoe zit dat eigenlijk met folie. Kan dat wel tegen vogelpoep? Misschien een optie voor mijn wagen, met al dat geschijt op het dak.
Zet dan ook een carport neer naast je huis of zaag die boom om  :D

Jack v

Heb het spul hier al liggen Peter, maar je dat weer hé :-[

elianmars

Citaat van: Sbv op 28-08-2011 12:05:16
Citaat van: elianmars op 28-08-2011 10:47:46

Zet dan ook een carport neer naast je huis of zaag die boom om  :D

De boom in de tuin is al lang omgezaagd. En om nou die hele grote boom in de gemeentetuin om te gaan halen....  :eusa_think:

Jack v

Komt van de week nog wel een mooi dagje denk ik dan gaan we ervoor.

Martijn_B

Mooi resultaat PeteRRR, echter wel een tip: Je hoeft absoluut niet zoveel wax te gebruiken! Ik denk dat wat je nu hebt aangebracht genoeg is voor 3x een 855 te doen. Je maakt het jezelf alleen lastiger met uitwrijven, en je fles wax is 3x zo snel leeg.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Ferry Jacobs

Frankglt

Heel erg mooi gepoetst, en een heel mooie kleur.

Ik moet toch ook maar 's een poetsmachine kopen, van veraf ziet de mijne er mooi uit, maar in de zon zie je toch veel swirls...

Teddy81

Het glimt weer mooi allemaal Peter!! Netjes, blijft een mooie auto!

FGG

Citaat van: peteRRR op 29-08-2011 08:13:08
Citaat van: Frankglt op 28-08-2011 13:14:07
Heel erg mooi gepoetst, en een heel mooie kleur.

Ik moet toch ook maar 's een poetsmachine kopen, van veraf ziet de mijne er mooi uit, maar in de zon zie je toch veel swirls...

Ik had nog zo,n poets apparaat liggen,...ooit eens 2 jaar geleden gekocht,..mijn conclusie was,..in de vuilnisbak er mee,maar dit keer

ging het het er toch wel redelijk mee,dus hij mag nog effe blijven. ;D

http://i54.tinypic.com/smq9oz.jpg

Groet.

Met dat apparaat ben ik ook begonnen en deed 't destijds prima!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: