Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Julian

Lijkt op die van ons alleen die van jou is een stuk dikker, wel erg mooi hoor! :D



Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Thys

Tja, die is ook rond en chroomkleurig.

Tis mij een maatje te groot; merk je nog een verandering in geluid?

Martijn_B

Super, staat echt heel dik Peter!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

den dis

Netjes Peter, Nu is de uitsparing in de bumper mooi gevuld.

StefanCJ

Jaja, Utrecht is aan het poetsen geslagen  8)

Heb je geen kleisetje erbij gekocht om je lak schoon te maken voor het polijsten?

UserID6342

Autoglym is gewoon een goed, gerenommeerd merk,  Niets mis mee en werkt goed (zegt hij die een bloedschurft heeft aan poetsen)

arjen850

Autoglym is echt een super merk, heb er heel veel mee gepoetst, vind hem echter wel aardig prijzig, en ik kocht het altijd in in 5 liter kannen, en de houdbaarheid daarvan liet nog wel eens te wensen over..

StefanCJ

Tjaa ... Lastig oordelen zonder het te zien, misschien nog vuiligheid. Dit krijg je er doorgaans met klei wel af. Overigens zou ik geen Dreft gebruiken om de auto te wassen maar een autoshampoo.

StefanCJ

Schaamteloos van Carclean.nl gekopieerd:

Waarom geen afwasmiddel gebruiken:

1) Het ontvet sterk, al je bescherming zal aangetast worden (wax etc.)
2) Het bevat zuren, de lak zal langzaam matter worden
3) Het bevat geen 'gladde' eigenschappen, vuil wordt minder veilig afgevoerd, meer kans op swirls en andere imperfecties
4) Het oppervlak wordt stroef, snellere aanhechting van vervuiling, meer kans op vastzittend vuil
5) Afwasmiddel kan de lak na lang gebruik de lak 'openen', je krijgt dan poreuze eigenschappen die je niet wilt hebben.

De glansversterkers in afwasmiddel, foppen de gebruiker vaak, de glans is na een paar dagen alweer weg.

:)

grijzev70tdi

Die paint renovator heb ik voor mijn rode GLT gebruikt. Werkt super



Grolsch, het klinkt al lekkerder

StefanCJ

Dat is aardig opgeknapt! Blijft het ook na langere tijd mooi?

grijzev70tdi

Nadat je het spul erop hebt gedaan en uitgepoetst moet je er weer met was overheen. Hoelang het mooi blijft weet ik niet. Het zit er nu 2 weken op denk ik
Grolsch, het klinkt al lekkerder

razorx

Geinig, je hebt dezefde poetsmachine als ik.
Voordeel: Hij komt heel mooi rustig op toeren. Het nadeel vind ik het gewicht van het apparaat.

StefanCJ


Bouke

Het kan allebei,met de machine verdeel je het iets gelijkmatiger maar kom je niet overal bij.Met de hand pak je alles in een keer en als de lak mooi glad is gaat het ook best snel. Dus aan jou de keus ;)