Klein/Groot...De putjes werden kraters.. 850 t5.

Gestart door peteRRR, 18-04-2010 17:17:29

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: peteRRR op 11-10-2010 22:12:18
Citaat van: maruska op 11-10-2010 21:49:13
ach, zo ziet het er wel lekker duister uit ;D
hoe ver ben je nu ongeveer als je het in een percentage uitdrukt ?

Denk zo,n 62.8 %

;D ;D

verburgh

Citaat van: Jeff op 12-10-2010 00:11:44
Aha ik denk dat ik snap wat je bedoeld, maar het dashboardkastje zelf is misschien ook nog wel een optie :) En de achterkant van het middenconsole waar de asbak en de schakelaars voor de stoelverwarming van de achterbank in kan drukken is ook wel een mooi stukje! :) Of zou dit mooier staan met houtinleg?
Ik laat alles doen jeff ;) heel het dash van boven tot onder ;) peter heeft wel een week werk ;D en waar de airbag zit komen de metertjes zitten nu in de raamstijl maar zie geen donder met die 60mm meters.

Jeff

Oke netjes! Mooi dat iemand van het 850 forum, dit dan ook voor jou wilt doen! :) Je wagen gaat echt heel anders worden denk ik verburgh.... ;)

Peter, wat vond je nou tot nu toe het makkelijkst gaan en het moeilijkst heb je daar al een beetje een beeld van?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

verburgh

Citaat van: peteRRR op 12-10-2010 00:22:59
Citaat van: verburgh op 12-10-2010 00:17:07
Citaat van: Jeff op 12-10-2010 00:11:44
Aha ik denk dat ik snap wat je bedoeld, maar het dashboardkastje zelf is misschien ook nog wel een optie :) En de achterkant van het middenconsole waar de asbak en de schakelaars voor de stoelverwarming van de achterbank in kan drukken is ook wel een mooi stukje! :) Of zou dit mooier staan met houtinleg?
Ik laat alles doen jeff ;) heel het dash van boven tot onder ;) peter heeft wel een week werk ;D en waar de airbag zit komen de metertjes zitten nu in de raamstijl maar zie geen donder met die 60mm meters.

Zag die meters bij fbm zitten en dacht ook gelijk aan het zicht,zit toch aardig in de weg  :eusa_think:
Zie het echt als een uitdaging Roy om het keurig te krijgen  ;)

Groet.
En dan heeft hij denk ik 52mm meters ? ik heb 60mm en daar is heel je zicht mee weg op een rotonde :eusa_wall:

je krijg de tijd die je nodig heb ;) geef je wel een paar spuitbussen bison lijm ;D

verburgh

Citaat van: Jeff op 12-10-2010 00:27:23
Oke netjes! Mooi dat iemand van het 850 forum, dit dan ook voor jou wilt doen! :) Je wagen gaat echt heel anders worden denk ik verburgh.... ;)

Peter, wat vond je nou tot nu toe het makkelijkst gaan en het moeilijkst heb je daar al een beetje een beeld van?
Niet zomaar he ;) betaal gewoon het matriaal en de tijd die hij er mee bezig is is ook niet meer als normaal, als ik het bij een bedrijf zou laten doen was ik 900 euro kwijt :P

daytonawim

Ziet er wel erg mooi uit, maar ben benieuwd hoe dat er op termijn uitgaat zien (zon, vuil en schoonmaken)

verburgh

Citaat van: daytonawim op 12-10-2010 00:33:18
Ziet er wel erg mooi uit, maar ben benieuwd hoe dat er op termijn uitgaat zien (zon, vuil en schoonmaken)

Dat is met alles wat nog nooit gedaan is ;D maar ik denk dat het wel een lang leven beschoren is, dat bijdrijf waar ik het eerst zou laten doen lijn het ook en die hebben al wat auto's gedaan en nog nooit problemen.

daytonawim

Mm, krijg zo ook al ideeen moet maar snel een ander topic opgaan zoeken geloof ik.

Op de sloop gewoon wat van die plasic delen halen, zodat de orginelen beschikbaar blijven.
en plakken maar.

Jeff

Oke, nou ik ga de boel weer verlaten kan niet wachten tot de meeting en foto waar alle kleuren op staan! :) Succes in ieder geval morgen Peter 8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

850estatetdi

850estatetdi

Citaat van: peteRRR op 12-10-2010 17:20:53
Citaat van: 850estatetdi op 12-10-2010 17:18:33
ziet er allemaal erg mooi uit  :eusa_clap:

Dank je  ;)

De sfeer in de auto is totaal veranderd met de Alcantara hemel.

Groet.
misschien ga ik dat ook eens doen in me 850

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

Jeff

Wat een verschil man! Qua kleuren, moet er echt even goed over na denken zie ik al weer... Als ik het op de foto moet gaan beoordelen zou ik voor nummer, 1, 2 of 4 gaan.

Ben benieuwd hoe het staat als de boel weer in de auto zit, denk dat het echt een hele verbetering is zo. Ging het wel een beetje makkelijk het hemeltje of was het rot werk? :)

Wat zijn de volgende onderdelen die eraan mogen gaan geloven...?

Vulk

Scheelt dat ook in comfort? Minder geluid van buitenaf? Minder gerammel en gekraak?

peteRRR

Citaat van: Vulk op 12-10-2010 18:04:45
Scheelt dat ook in comfort? Minder geluid van buitenaf? Minder gerammel en gekraak?

Wat ik wel opmerkte is dat het geluid als je stil staat veel meer gedempt is,heb er vandaag nog
niet mee gereden,maar het zal wel ietsje schelen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla