geluid valt weg.

Gestart door 850 T5 Freak, 19-04-2010 17:34:47

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

heb laatste tijd last van dat het geluid uit alle speakers totaal wegvalt.
Het gaat om een originele volvo Sc-800 radio met versterker (854 T-5R).

wanneer ik de volume knop volledig open zet hoor ik heeeeel zachtjes "muziek".

iemand idee?
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

KUKO (Rob)

mevita

Heeft misschien iets met je mute (kabeltje) te maken,

gr mevita

850 T5 Freak

alle stekkers zitten goed, heb gister nog even alles losgegooid en opnieuw aangesloten, code van de radio in moeten voeren en nu werkt hij weer  :eusa_think:

vaag
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

mevita

Ik heb een gewone radio met usb als ik daar m,n usb stick in doe heb ik het soms ook een deel liedjes gaat goed en een ander deel wat ik erop heb gezet aan muziek ,als ik die dan aanklik heb ik hetzelfde als bij jou valt ook geluid weg.
Ik trek dan stick eruit opnieuw erin en dan spelen de liedje wel met geluid,

gr mevita

Norty

Klinkt als een remote probleem als die niet functioneerd dan speeld uw ook zacht en als hij hey bij uit en aan zetten wel weer doet zou ik de zekering eens checken in de versterker dan is die meestal naar de klote en bij overbelasting werk ie dan niet meer.

Greetzzz Norty

-D©©©L-

Citaat van: Norty op 20-04-2010 10:37:36
Klinkt als een remote probleem als die niet functioneerd dan speeld uw ook zacht en als hij hey bij uit en aan zetten wel weer doet zou ik de zekering eens checken in de versterker dan is die meestal naar de klote en bij overbelasting werk ie dan niet meer.

Greetzzz Norty

En die zekering hersteld zich door het in en uit pluggen van de stekkers ?

Norty

Als ik me niet vergis( en dat kan zeker) word ie alleen met hoge belasting overbrugd an dan komt hij bij het kapotte zekeringetje maar zoals
ik zei ik kan me vergissen.
Ik heb namelijk al eens gehad dat hij bij de hard geluid niet speelde   
en toen was de zekering kapot zodoende dat ik
dat dacht.

Norty

-D©©©L-

Citaat van: Norty op 20-04-2010 11:29:41
Als ik me niet vergis( en dat kan zeker) word ie alleen met hoge belasting overbrugd an dan komt hij bij het kapotte zekeringetje maar zoals
ik zei ik kan me vergissen.
Ik heb namelijk al eens gehad dat hij bij de hard geluid niet speelde   
en toen was de zekering kapot zodoende dat ik
dat dacht.

Norty

Een zekering die bij hoge belasting wordt overbrugd ?  Het wordt steeds leuker hier.  ;D

Citaat van: 850 T5 Freak op 19-04-2010 17:34:47
heb laatste tijd last van dat het geluid uit alle speakers totaal wegvalt.
Het gaat om een originele volvo Sc-800 radio met versterker (854 T-5R).

wanneer ik de volume knop volledig open zet hoor ik heeeeel zachtjes "muziek".

iemand idee?

Welke bron gebruik je ? Tuner, CD, cassette...
Vallen de dashboard speakers ook weg ?

Norty

Laat dan eens een oplossing van jou kant komen van door alleen maar te laten merken dat het niet klopt  opmerkingen kan iedereen plaatsen  toch???

Norty

UserID6342

En dit gaat dus nu al de verkeerde kant op.......  Vergeet niet Norty dat op een forum actie = reactie geld.  Heel simpel, als je iets van dit forum zou weten, weet je ook dat Marco wel degelijk mensen probeert te helpen en een zeer grote kennis van de 850 en meer heeft.  Buiten dat om ook nog een zeer gewaardeerd forumlid is met hele goede bijdrages.

Wil echt niet op een stoel van een moderator gaan zitten, maar zoals ik al zei gaat dit de verkeerde kant op.  Als je er niet tegen kunt dat iemand een reactie geeft nav je eigen opmerking(en) dan hoor je niet op een forum thuis !!

Norty

Dirk je hebt helemaal gelijk.

mitchelli

heb niet helemaal goed gelezen...  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

)()()sT

Citaat van: Dirk342 op 20-04-2010 12:36:34
En dit gaat dus nu al de verkeerde kant op.......  Vergeet niet Norty dat op een forum actie = reactie geld.  Heel simpel, als je iets van dit forum zou weten, weet je ook dat Marco wel degelijk mensen probeert te helpen en een zeer grote kennis van de 850 en meer heeft.  Buiten dat om ook nog een zeer gewaardeerd forumlid is met hele goede bijdrages.

Wil echt niet op een stoel van een moderator gaan zitten, maar zoals ik al zei gaat dit de verkeerde kant op.  Als je er niet tegen kunt dat iemand een reactie geeft nav je eigen opmerking(en) dan hoor je niet op een forum thuis !!

En toch ben ik het er niet mee eens. Norty probeert met zijn kennis en kunde een oplossing / oorzaak te vinden en dus mee te denken. Nu wordt het een beetje lacherig afgedaan.

En nu ON-TOPIC, al heb ik niks zinnigs in te brengen  ;D

EVV

Citaat van: mevita op 20-04-2010 10:31:19
Ik heb een gewone radio met usb als ik daar m,n usb stick in doe heb ik het soms ook een deel liedjes gaat goed en een ander deel wat ik erop heb gezet aan muziek ,als ik die dan aanklik heb ik hetzelfde als bij jou valt ook geluid weg.
Ik trek dan stick eruit opnieuw erin en dan spelen de liedje wel met geluid,

gr mevita
Klinkt mij als een software bug in de radio. Het radio/cd gedeelte doet het wel altijd? Wat voor merk is het?