Even (opnieuw) voorstellen: een R en een C

Gestart door josvandevelde, 21-04-2010 21:13:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim N

Beter zelfs, zelf ook een HB en zou een r echt niet met Automaat willen rijden.
Rijd wel lekker hoor daar niet van, wel eens in de R automaat van een maat van me gereden. Maar voor het lekkere boenderen is een HB wel veel fijner imho.

Geniet ervan, top kleur iig

Tim H uit E

tja  :eusa_silenced: heb hier effe geen worden voor '' super combi '' zucht ( ben bijna jaloers ) ;)

gr Tim

oja welkom  ;D

josvandevelde

Die kleuren hè, daar blijf ik veel reactie op krijgen. De 850 wordt qua kleur door familie, vrienden etc vaak mooi of neutraal bevonden. De C70 krijgt veel meer uitgesproken reacties: mooi of lelijk. Ik mag dat wel, heb tenslotte bewust voor opvallende kleuren gekozen. Medeforummers, dank voor jullie reacties.

De C krijgt overigens binnenkort andere wielen. Ik ben niet helemaal tevreden over de huidige velgen (18 inch). Te grote draaicirkel, en iets meer comfort mag ook wel. 'k Heb een set Canistio's op de kop kunnen tikken.

BenC70ES

Citaat van: josvandevelde op 08-05-2010 21:17:33De C krijgt overigens binnenkort andere wielen. Ik ben niet helemaal tevreden over de huidige velgen (18 inch). Te grote draaicirkel, en iets meer comfort mag ook wel. 'k Heb een set Canistio's op de kop kunnen tikken.

Draaicirkel zal niet kleiner worden daardoor, enkel als je de stuurstops zou aanpassen, maar er zit altijd een 225 band op de C70, zowel in 16, 17 als 18"...

Ik heb anders nog een mooi setje Triton's liggen (wel 18")

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

josvandevelde

Klopt, ik ben ook van plan de uitslagbegrenzers te laten vervangen. De 18inch set die er nu op zit heeft 235. Met 225 win ik dus iets, ben benieuwd hoeveel dat in de praktijk zal zijn. Laat ik tzt wel weten. Ook bij mij dus binnenkort vier keer 18 inch te koop.

verburgh

Leuk dat ik je vandaag even gesproken heb  ;) dat we elkaar nooit eerder zijn tegen gekomen  :eusa_wall: je woont 2min van mij vandaan in het seuter dorp  ;D

josvandevelde

Ja, dat is zeker grappig. Ik rij al vier jaar met de 850 in ons mooie dorp en een paar maanden met de C70. Nu ervoor zorgen dat we die dat andere aantrekkelijke Volvo duo uit ons dorp naar de club gelokt krijgen.
Ik heb je blackstone C70 op de foto's gezien. Stoere auto.  :eusa_clap:  Die ligt idd wel een paar centimeter lager! Geen auto voor belgische kasseitjes! Veel plezier nog en zeker tot ziens. Ik probeer bij de meeting op 1 augustus te zijn.

Jans Duiven

Leuke setje zo'n 855 R en een C70  :eusa_clap:

Welkom,

Hans

Automatic-freak


Idd een hele mooie 'R'  ... en ook de C70 mag er zeker zijn !!

Mooi stel ... maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de 'oldie'


Mvg Erik

HarryA4

Hey Jos,

Leuk setje heb je daar.
Ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben.


Groet
Harry

josvandevelde

Ik geniet volop van beide auto's. Nu ik wat actiever ben op het forum wordt dat gevoel alleen maar sterker. Soms kijk je wel eens naar een ander merk. Nog even afgezien van de vraag of dat merk net zo goed bevalt, vraag ik me dan af: zouden ze daar ook een club en een forum hebben?

Over die "oldie" die wacht op een restauratie: da's een beetje moeilijk verhaal. Leuke auto maar v-bak stuk. Staat niet in de weg dus staat geloof ik al weer twee jaar stil. Wil die eigenlijk maar eens opruimen, maar ja met een defecte V-bak verkoopt dat niet zo lekker. Maar eens een keer actie op ondernemen. Altijd wel mooie reacties gehad op het mooie klassieke voorkomen van de auto. En met een drieliter-zescilinder in lijn natuurlijk motorisch goed voorzien. Heb ik heel wat uurtjes aan gesleuteld. Nog ouderwets met een stroboscoop de verdeler afstellen enzovoorts.
Ik zal eens een foto schieten en uploaden.

verburgh

Jos heb je je nieuwe velgen al  ??? ik zie je wagen niet meer staan toch niet losgereden he  ;D

The Saint

Mooi wagenpark in hele fraaie kleuren!  8) Idd, de wielen van de C zijn te lelijk. Al zou ik dan voor de 18 inch Tritons gaan. Comfort vond ik erge meevallen, draaicirkel moet je gewoon acceptere. Wat maakt een paar x extra steken nou uit?
No shirt no shoes, no pinball

josvandevelde

Citaat van: verburgh op 11-06-2010 23:07:44
Jos heb je je nieuwe velgen al  ??? ik zie je wagen niet meer staan toch niet losgereden he  ;D
Ik ben een weekje weggeweest, auto toen een beetje verdekt opgesteld. Dus van schade geen sprake hoor!
Citaat van: The Saint op 13-06-2010 22:01:02
Mooi wagenpark in hele fraaie kleuren!  8) Idd, de wielen van de C zijn te lelijk. Al zou ik dan voor de 18 inch Tritons gaan. Comfort vond ik erge meevallen, draaicirkel moet je gewoon acceptere. Wat maakt een paar x extra steken nou uit?
A.s. donderdag gaan de andere wielen er onder. Comfort is idd niet het knelpunt, ik vind ze ook niet mooi genoeg en ik baal echt wel van dat steken. Ik zal het verschil (zowel in sturen als in uitstraling) op dit forum melden.

josvandevelde


Dit is 'm dan, met de Canisto's. Een stuk mooier al zeg ik het zelf. Het heeft geen effect gehad op de draaicikrel. De originele uitslagbegrenzers zaten er onder en die zijn ook bij deze wielen nodig. Bij maximale uitslag is er nog maar één centimeter tussen band en wielkast. Jammer, maar toch zeer tevreden met het optisch resultaat.