Deze draagarmen zijn van welke Volvo?

Gestart door michiel, 27-04-2010 21:39:19

Vorige topic - Volgende topic

michiel

Heren technici,

Er is een verkoper op Ebay die enige negatieve feedback gaat krijgen. Ik heb, nog voordat ik mijn auto tegen een boom parkeerde op 1 april, verse draagarmen besteld. Ik heb ze gisteren (al!) binnengekregen, nu uitsluitend voor doorlevering aan een andere geinteresseerde. Communicatie met deze verkoper was ook pas mogelijk nadat dit via het klachtenbureau van Ebay liep.
En nu blijkt tot overmaat van ramp dat ze wellicht wel voor een Volvo zijn, maar zeer zeker niet voor een 850. Kijk maar:

Met deze 4-bouts aansluitingen:

Iemand enig idee waarvoor ze wel zijn?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

mehn

850/V70 diesel?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

-D©©©L-

lijkt mij een P2 draagarm, die heeft maar 1 liggend rubber met schroefgaten (al zijn dat er dan twee per rubber  :eusa_think:
Of er ook een rol op zit en hoe de rest van de draagarm eruit ziet, is door de slechte foto niet te zien.

Emiel

elianmars

Die krengen heb ik ook bij Roetmobiel gemonteerd. Pokkenwerk, vergeleken met de "gewone" draagarmen  :eusa_snooty:

michiel

Citaat van: -D©©©L- op 27-04-2010 21:43:43
lijkt mij een P2 draagarm, die heeft maar 1 liggend rubber met schroefgaten (al zijn dat er dan twee per rubber  :eusa_think:
Of er ook een rol op zit en hoe de rest van de draagarm eruit ziet, is door de slechte foto niet te zien.

P2?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Piere

Citaat van: elianmars op 27-04-2010 22:28:35
Die krengen heb ik ook bij Roetmobiel gemonteerd. Pokkenwerk, vergeleken met de "gewone" draagarmen  :eusa_snooty:

Inderdaad, heb er ook al op gevloekt

Zitten dus ook op de V70XC classic benzine...
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

mehn

Citaat van: michiel op 27-04-2010 22:54:30
Citaat van: -D©©©L- op 27-04-2010 21:43:43
P2?

Platform van o.a. de V70N

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mitchelli

P2 heeft een rond rubber aan de linkerkant van de draagarm. Maar is op deze foto niet te zien. Heb je betere foto`s?
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

Misha

Er staat toch wel een nummer op de arm ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het