T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

dopie

Netjes weer Maarten :eusa_clap:.

maartendeb

Mag weer een jaartje Stay Classyen 8) :eusa_dance:

Dit keer was het wel even spannend, APK zou vandaag verlopen.

Gisteren naar de LPG Technieken geweest voor software en het was dit keer snel geregeld. 1e software file gelijk raak, AFS aan, geen overdreven pomptoerental bij koude start, loopt goed, yes! CO op toeren was daar prima, lambda echter te hoog (1.091). Waarschijnlijk ergens luchtlekkage. Crap wat nu weer? :eusa_think:

Vanochtend wagen bij Auto & Emotie afgeleverd voor de APK, daarna gaan shoppen in de stad (en elk kwartier de RDW site gecheckt op m'n mobiel ;D). Rond 15:00 kon ik hem weer ophalen, wat een opluchting! :)

Wat bleek, tijdens het afstellen van de linker handrem (motor liep ondertussen stationair), hoorde Camille iets sissen bij z'n oor; het bleek een slangetje van de tankontluchting. Na dat slangetje vervangen te hebben is hij gaan meten, netjes lambda 1.01. Verder weinig bijzonders, beetje koplampen stellen.

Moooizo! 8)

StefanCJ

Hehe, op het nippertje  :eusa_dance:

)()()sT

Gelukkig! Hij wordt dus niet in onderdelen verkocht dit jaar.

;D

Die BMW bij FT deed het ook aardig op de bank, met wat Volvo onderdelen  :eusa_dance:

maartendeb

;D Eerst even op wintersport, dan zien we wel weer verder :evil:

Arnie82

Citaat van: maartendeb op 29-01-2013 19:20:05
;D Eerst even op wintersport, dan zien we wel weer verder :evil:

Enjoy!
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

maartendeb

+

=

Zo goed als nieuw! Nu nog even USA knippers scoren  8)

Thanks Arjen & Dirk! :)

StefanCJ

Huh? Naast de grill nu ook de wekelijkse koplampenwissel?

;)

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 02-02-2013 22:52:08

;)
en interieur wissel

The Volvoboy

Citaat van: StefanCJ op 02-02-2013 22:52:08

;)

Vergeet de wekelijkse interieur- en inlegwissel niet ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

elianmars

Eva begint het zat te worden. De verhuisdozen staan al klaar  ;D

maartendeb

Citaat van: elianmars op 02-02-2013 22:56:17
Deb begint het zat te worden. De verhuisdozen staan al klaar  ;D

Hehe, die heb ik meegenomen uit de klusschuur, daar zitten de wintersport jassen in ;D

Alhoewel, Eva en ik zijn dit huurhuis wel een beetje beu onderhand. "O Beautiful House With Heated Garage in Doorn, Where Art Thou?"  :eusa_think:

elianmars

Citaat van: maartendeb op 02-02-2013 23:07:23
Eva begint het zat te worden. De verhuisdozen staan al klaar  ;D

Hehe, die heb ik meegenomen uit de klusschuur, daar zitten de wintersport jassen in ;D

Alhoewel, Eva en ik zijn dit huurhuis wel een beetje beu onderhand. "O Beautiful House With Heated Garage in Doorn, Where Art Thou?"  :eusa_think:

Dit wat? http://www.funda.nl/koop/doorn/huis-48687421-gezichtslaan-3/  :)

maartendeb

Citaat van: elianmars op 02-02-2013 23:16:31
Citaat van: maartendeb op 02-02-2013 23:07:23
Eva begint het zat te worden. De verhuisdozen staan al klaar  ;D

Dit wat? http://www.funda.nl/koop/doorn/huis-48687421-gezichtslaan-3/  :)

Hehe, en dan moet ie ook nog helemaal gestript worden van binnen :P We kijken nog even verder ;D

maartendeb

Nieuwe telefoon, nieuwe brodit houder :)

Vorige installatie -> klik

Brodit houder-lader 513198 Samsung Galaxy Note 2 vaste installatie:

Gelukkig is het ladertje hetzelfde en hoefde ik alleen het kabeltje van de houder opnieuw door het rooster/dashboard te rijgen:

Van:

Naar:

Als je het bovendek los wilt halen, zit zo'n turbo metertje in de A-stijl behoorlijk in de weg, zit je te pielen met die houder en de kabeltjes, duurt de operatie langer etc. Aangezien ik nu toch weer kein geluhl baby turbo heb die prima loopt, geloof ik het voorlopig wel even; heb de meter verwijderd. Het sensortje zit onder in het dasboard, de kabeltjes naar het metertje zitten achter de A-stijl, dus wanneer nodig kan hij er zo weer op.

Nu nog een keer A-stijl kapje zonder schroefgat scoren, komt wel een keer :)