T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Je komt nu ook met de breedte van de band te zitten Maarten, 't zou misschien nét gaan maar beter iets meer ruimte tussen band en binnenscherm toch..?
ET 43 is standaard (met standaard 205/45R17, je hebt nu ET 49 met een bredere band dus zou volgens mij 3mm of geen spacers geen optie zijn
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Teddy81

Heel erg mooi die Capella's onder je auto.
Ik zou er persoonlijk niets meer aan doen. Zeker niet zwart maken. Zo in het antraciet is precies goed. Echt heel mooi!!! :eusa_clap:

maartendeb

;D

De winterbanden zitten er ondertussen weer op in afwachting van de spacers. Heb 3mm spacers besteld V+A, dan kom ik op ET46 uit ala originele 18" Pegasus. C70 blokjes erbij en dan meer weer eens proberen :)

elianmars

Nu weet ik het zeker. Het ligt aan de combinatie kleur velgen, kleur auto. Bij de witte Peukenpot vind ik (de kleur van) de velgen wél fantastisch staan.

Hiker

Lekker bezig man, velgjes uitzoeken, passen en meten....... :D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

maartendeb

Citaat van: elianmars op 10-03-2013 12:33:06
Nu weet ik het zeker. Het ligt aan de combinatie kleur velgen, kleur auto. Bij de witte Peukenpot vind ik (de kleur van) de velgen wél fantastisch staan.

Fijn dat je eruit bent ;D

peteRRR

Juist deze combo is wel mooi om te zien en IRL zal het nog mooier zijn dan van een foto.

Veel plezier er mee Maarten. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: maartendeb op 10-03-2013 14:31:12
Citaat van: elianmars op 10-03-2013 12:33:06

Fijn dat je eruit bent ;D

;D

maartendeb

Ze zitten er weer op, nu met 3mm spacers voor en achter.

Uit Zweden met snoepjes voor het lange wachten:

De blauwe blokjes erop:

Staat er nu zo bij (klik):

Ahh Henry, heb je misschien een mooie fotosoep voor me met zwarte Capella's?  :angel:  ;D

Marty__Mouse

Ja, gewoon perfect!! Ziet er echt geweldig uit zo...!

Zou onder een zilveren ook vast mooi staan..  ;D

Trouwens niet al te oncomfortabel met 18 inch?
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

StefanCJ

Gruwelijk gaaf zeg!

Bouke

Staat helemaal niet verkeerd en zeker die kleur :eusa_clap: mooi hoor ;)

Martijn_B

Kleurencombinatie doet mij helaas niets. Misschien staat zilver beter.. dunno.

Heb je meer fotos van een V70/Capella combo?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

grijzev70tdi

Citaat van: Martijn_B op 20-03-2013 14:32:16
Kleurencombinatie doet mij helaas niets.

Kan er  ook nog niet heel wild van worden helaas...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

dopie