T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

standaard opmerking als je wat gaat slopen/demonteren, maar een fatsoenlijk bod blijft dan uit

Julian

Citaat van: innocenti op 11-01-2014 19:59:17
Citaat van: hertogjan6 op 11-01-2014 19:41:20
Zonde om hem te slopen!! Verkoop hem dan in zijn geheel is de waarde veel meer aan dan alleen onderdelen  :(

+ is er weer een liefhebber blij die er nog een aantal jaar in kan genieten! ;)
Zoveel liefhebbers blijken er denk ik niet te zijn. Iedereen die roept dat het zonde is m te slopen, maar niemand die een fatsoenlijk bod uitbrengt. Maarten heeft groot gelijk.

Mee eens.
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

LouisXIV

Citaat van: innocenti op 11-01-2014 19:59:17
Citaat van: hertogjan6 op 11-01-2014 19:41:20
Zonde om hem te slopen!! Verkoop hem dan in zijn geheel is de waarde veel meer aan dan alleen onderdelen  :(

+ is er weer een liefhebber blij die er nog een aantal jaar in kan genieten! ;)
Zoveel liefhebbers blijken er denk ik niet te zijn. Iedereen die roept dat het zonde is m te slopen, maar niemand die een fatsoenlijk bod uitbrengt. Maarten heeft groot gelijk.
Er staan op dit moment ca 1500 V70's Classic te koop. Inderdaad raak je onze auto's bijna niet kwijt. Ze zijn en blijven prachtig maar op een gegeven moment is er een bepaalde grens bereikt en dan gaat hij er gewoon uit.

Arnie82

Zonde van die mooie V... Maar wellicht begrijpelijk. Succes in ieder geval Maarten!
Zal eens kijken of ik nog wat gebruiken kan. ;)
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

maartendeb

Ok hier wat foto's (had wat problemen met Dropbox gisteravond) :)

Vrijdagavond het laatste ritje gedaan:

En aan haar de eer om te starten ;D

De volgende ochtend kreeg ik bezoek van een demontage expert.

Hij kwam:

Zag:

En overwon:

Het ging allemaal zo snel, kon ik ondertussen mooi even posen ;D

En wennen aan het soms mollen van dingen die ik de afgelopen jaren juist heel heb proberen te houden:

Kleine onderdelenchaos:

Status na dag 1:

Uitlaat en downpipe zijn er ook onderuit. Van de week weer verder.

Stefan thaaaaaaaaanks voor de hulp!!!!  :eusa_clap: :laugh:

Onderweg trouwens nog een nieuw recordje aangetikt, aan de pomp:

)()()sT

Heb je hem al afgemeld? :)

maartendeb

Gaan we vanmiddag regelen.

Arnie82

Mooie bril en busje... :eusa_clap:
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Sbv

Goed bezig geweest heren. Nu blok en bak eruit.
Alles in magazijn zeker Maarten of ga je nog spullen in de verkoop doen ? ;D

LouisXIV

Dat gaat mooi snel. Van wie is die mooie vw bus?
Wat mij trouwens wel pijn doet is dat jullie beiden mij wel eens geholpen hebben en beiden je 2,5T helemaal kaal halen. Zoals jullie beiden weten, Stefan & Maarten ben ik niet zo'n sleutelaar maar zijn er nog onderdelen interessant voor mijn 2,3(5)T ?

StefanCJ

Bus is van de medehuurder van de garage.

Het was erg gezellig met Maarten gisteren en het ging ook lekker snel. Van de week even gastank en vulaansluiting los, achterbunper eraf, kachelslangen los, assen los, motorsteunen los en nog even checken en dan kunnen blok en bak er wel uit. Daarna wielophanging voor en achter los.

Maarten en ik hebben een tijdje niet meer gesleuteld samen maar het ging weer als vanouds, reuzevlot en gezellig. Op naar volgende keer  :eusa_dance:

StefanCJ

En die volgende keer was vanavond. Vanavond begonnen met assen verwijderen en blok vrij maken. Vervolgens met de blokkentakel deluxe het blok verwijderd. Voorbereidingen waren erg goed, in een keer los zonder vergeten slangetjes of steunen. Yeah  8).

Nu staat de V op bokjes. Maarten zal wel wat foto's posten denk ik zo.

Maarten, Ben en broertje, het was weer gezellig :)

Sbv

weer leuk bezig dus. Volgende week alles in de oud ijzer bak ?
Bak nog even eraf of hebben jullie dat ook al gedaan ?

StefanCJ

Bak zit er nog aan vast. Ik weet niet wat Maarten daarmee wil.

leons850

Hey Maarten,

Ik had je nog niet bedankt voor de service bij de verkoop van de heldere koplampen, dus bij deze!
Ze zitten er bij mij nog niet in dat komt zaterdag.
Succes met het in orde maken van je "nieuwe" 850.
Nogmaals bedankt ook voor het heldere contact.

Groet Leon
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein