T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

Marty__Mouse

Citaat van: Emiel op 06-01-2014 22:34:50
Als je banden zo aanlopen, dan blijf je er toch niet mee rondrijden?

Mwoah.. Was een bewuste keuze, de achterbanden waren al scheef versleten toen ik de banden + velgen kocht.. En ik wist dat ik aan nieuwe banden toe ging komen, ook wist ik dat de achterbanden niets meer waar zijn, dus daarom bewust gekozen om ze zelf helemaal op te rijden.. En dat kwam nu mooi uit omdat de auto toch op de winterbanden moest komen te staan..  ;)

Dus 2 bandjes zijn hun geld echt waard geweest en de andere 2 voorbanden gooi ik straks voor een prikkie op Marktplaats..

Maar voor Maarten om aan te geven dat het dus ook zijn nivomats zouden kunnen zijn die de slijtage veroorzaken.. Mijn profiel is namelijk op exact dezelfde wijze versleten als het zijne..
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

Sbv

Citaat van: )()()sT op 06-01-2014 21:26:10
Citaat van: StefanCJ op 06-01-2014 21:24:14
Citaat van: )()()sT op 06-01-2014 21:23:27
Het is eigenlijk rete-zonde ..... ;)

Eigenlijk wel.

Je mag wel een bod doen hoor Joost  ;)

;D

Dan eerder de CY van Sander 8)
Mag je ook een bod op doen hoor Joost

maruska

ben je nou nog niet klaar maarten ? ;D
schiet eens op met dat overbouwen man ! ^^
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Zaterdag gaat de zaag erin  :evil:

maartendeb

Hehe ;D

Een laatste keer door de wasstraat gehaald:

En heb thuis alvast een voorschotje genomen (en ben inmiddels al door Stefan gesommeerd om te stoppen ;D).

Bijrijdersstoel, middenconsole, dashboardkastje, carkit etc zijn er inmiddels ook al uit. Voor de verkoop moet ik alles mee naar huis nemen vanuit de demontage plek, dus ik probeer thuis al zoveel mogelijk af te gooien.

StefanCJ

maartendeb

)()()sT

Gewoon een auto waar niks mis mee is slopen... Ik blijf het ZONDE vinden :evil: ;D
Misschien een mooi moment om naar donker interieur te gaan... :D

Sbv

Doen Joost, knap de auto een stuk van op. Nu heb je alles beschikbaar aan interieur delen. Gewoon er naast zetten en gelijk overbouwen

StefanCJ

Inderdaad. Morgen een dagje Utrecht voor vrouw en kind en dan zetten wij het interieur samen wel even over.

maartendeb

Tis wel donker leer he, het R interieur is al weg. Lijkt me wel gezellig trouwens ;D

StefanCJ

hertogjan6

Hehe gaat het eindelijk gebeuren.....de interieur ombouw!

Zonde om hem te slopen!! Verkoop hem dan in zijn geheel is de waarde veel meer aan dan alleen onderdelen  :(

+ is er weer een liefhebber blij die er nog een aantal jaar in kan genieten! ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

StefanCJ

Als je hem als geheel verkoopt krijg je er geen reet voor. Jammer maar dan maar in onderdelen weg. Veel meer liefhebbers blij, die kunnen nu mooi onderdelen kopen  ;).

innocenti

Citaat van: hertogjan6 op 11-01-2014 19:41:20
Zonde om hem te slopen!! Verkoop hem dan in zijn geheel is de waarde veel meer aan dan alleen onderdelen  :(

+ is er weer een liefhebber blij die er nog een aantal jaar in kan genieten! ;)
Zoveel liefhebbers blijken er denk ik niet te zijn. Iedereen die roept dat het zonde is m te slopen, maar niemand die een fatsoenlijk bod uitbrengt. Maarten heeft groot gelijk.