T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Wederom goed bezig!

Kan wel waarderen dat je vertrouwen toont in eigen werk, gewoon direct de sensoren uitproberen met een pak stenen  ;D

reneetje

Zit er bij deze set ook een aan/uit schakelaar ivm de trekhaak?
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

maartendeb

Citaat van: reneetje op 29-01-2012 21:44:03

Stond wel in de handleiding, zat er bij mij niet bij. Ik weet ook niet of de set helemaal compleet was (doos was al open geweest enzo).

Vind een schakelaar zelf niet zo nodig. Die zou ik dan wegwerken onder de plank waar ook het controle kastje ligt; kan ik net zo goed daar de stekker uit trekken :)

The Volvoboy

Wauw wat mooi!! Knap gedaan zeg! Zou ik ook wel in die van ons willen... Zou je ze ook in de voorbumper kunnen monteren? ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

maruska

mooie klus ! en mooie werkplek zeg, die garage :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

reneetje

Citaat van: maartendeb op 29-01-2012 22:00:00
Citaat van: reneetje op 29-01-2012 21:44:03

Stond wel in de handleiding, zat er bij mij niet bij. Vind een schakelaar persoonlijk niet nodig. Die zou ik dan wegwerken onder de plank waar ook het controle kastje ligt; kan ik net zo goed daar de stekker uit trekken :)

Als je nooit met aanhanger/caravan rijdt hoeft het ook niet , maar met aanhanger achteruit rijden wordt je maf van dat gepiep.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

maartendeb

Yes kan ik me voorstellen, dan gaat de stekker er dus uit.

Citaat van: maruska op 29-01-2012 22:01:51
mooie klus ! en mooie werkplek zeg, die garage :)

Tja het was even niet anders, we mogen namelijk niet in de schuur klussen op zondag :eusa_shifty:

Robster480

Ziet er strak uit Maarten! :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Sbv

Mooi gedaan Maarten. Wij hebben dezelfde set in de S70 zitten en dan wel de uit/aan schakelaar er nog bij. Ding staat eigenlijk altijd aan

dopie

Dat heb je weer mooi gedaan Maarten :eusa_clap: (alleen die trekhaken op die auto`s terwijl er zulke mooie afneembare zijn).

arjen850

Wat heerlijk om jou blog te volgen, iedere keer berzin je wat nieuws :eusa_clap: Dit heb je keurig gedaan, en geweldig te zien op welke plek je dit alles doet..
Kan me zo de reacties voorstelllen: Buurman wat doet u nu?? Och, even wat parkeer sensoren inbouwen ;D
Ziet er mooi uit Maarten, leuke upgrade

elianmars

Citaat van: Vulk op 29-01-2012 21:37:35
Knap werk! Ik vind het wel eeuwig zonde van die bumper.

Idem.

Aan de ene kant reuze handig, zo'n set, maar ik weiger om gaten te maken in mijn achterbumper  :eusa_snooty:

Ik moet zeggen dat dit wel mooie sensoren zijn. Volgens mij zijn de sensoren op de nieuwere modellen veel lomper.

Easterboy

Oi oi oi,... wat ziet dit er super uit! :eusa_clap:
Mooi, bescheiden en het belangrijkste: functioneel!

TonV70R

Netjes gedaan, ziet er goed uit.
Nu alleen niet vergeten dat als je een auto mee hebt waar het niet op zit.
Ik had een collega die na het lenen van de andere collega's auto even vroeg of hij mee wou naar zijn auto, opmerking was " heb je geen sensoren erop zitten?", nou dan weet je wel genoeg ;)
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

UserID6342

Ziet er idd goed uit hoor.  Ben wel benieuwd of je nu niet knettergek word als je iets aan de haak hangt ;D