T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Lekkere klusdag gehad dus! Mooi werk, de volgende keer zorg ik wel dat ik vrij ben op zaterdag, kom ik een handje helpen.
:)

peteRRR

Respect voor Team Utrecht dat er steeds weer zorgvuldig met de auto,s wordt om gegaan,...netjes. :eusa_clap:

Maar aan de andere kant zijn de Utrechtenaren 1maal zo,netjes en zorgvuldig,kunnen wij ook niets aan doen. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

maartendeb

Citaat van: innocenti op 19-11-2011 22:03:13
Hoi Maarten
Veren in ongespannen toestand zeggen niks.
Een veer heeft een veerconstante N/cm, dus een veer moet ingedrukt worden om kracht te leveren. Dus het kan dat de veren gemonteerd op dezelfde hoogte uitkomen.

Helder, dank je!

@J()()sT: Volgens mij heb jij APEXen van een wonderbatch, want zowel die van mij als die van Ben zijn nimmer nagezakt ;D

maruska

lekker bezig geweest Maarten !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

BenB

Citaat van: maartendeb op 20-11-2011 09:53:11
Citaat van: innocenti op 19-11-2011 22:03:13
Hoi Maarten
Veren in ongespannen toestand zeggen niks.
Een veer heeft een veerconstante N/cm, dus een veer moet ingedrukt worden om kracht te leveren. Dus het kan dat de veren gemonteerd op dezelfde hoogte uitkomen.

Helder, dank je!

@J()()sT: Volgens mij heb jij APEXen van een wonderbatch, want zowel die van mij als die van Ben zijn nimmer nagezakt ;D

Nou, ik moet zeggen dat mijn APEX-en toch wel laag stonden! Lager dan bij jou... misschien dat dat dieselblok toch de veertjes wat indrukt? Haha..eigenlijk moeten we mijn APEX-en maar eens naast die van jou leggen? :D

Was weer een lekker dagje! Veel gedaan...we worden al goed in het verwisselen van onderstellen!!

)()()sT

Ik denk idd. dat een diesel nog iets lager gaat vanwege het gewicht. Met de intraxjes ligt ie overigens ook goed laag :D

StefanCJ

Citaat van: peteRRR op 20-11-2011 09:36:38
Respect voor Team Utrecht dat er steeds weer zorgvuldig met de auto,s wordt om gegaan,...netjes. :eusa_clap:

Maar aan de andere kant zijn de Utrechtenaren Utrechters 1maal zo,netjes en zorgvuldig,kunnen wij ook niets aan doen. ;D

Groet.

Utrechtenaren  :eusa_naughty:

http://www.encyclo.nl/begrip/utrechtenaar

;)

)()()sT

Wat moet die blokjesgrille trouwens in die witte ???

Edit: in het andere logje zie ik dat dit blijkbaar weer zo hoort.

;D

StefanCJ

Citaat van: )()()sT op 20-11-2011 13:18:31
Wat moet die blokjesgrille trouwens in die witte ???

;D

De TULW11-12 (Team Utrecht Look Winter 2011-2012) is de blokjesgril. Al dat pekel doet de chromen gril weinig goeds dus dat wordt weer de zomerlook van 2012.

8)

Joeri

Lekker geklust zeg! Mocht ik nog wat aan mijn onderstel willen veranderen dan kan ik bij jullie aankloppen voor raad  :eusa_clap:
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Taranis

Citaat van: maartendeb op 19-11-2011 19:42:43
Op zich zag de oude er nog fris uit, is ook pas 2 jaar oud. Maarja, het is de verkeerde volgens Vida en van dat soort dingen slaap ik slecht :eusa_shifty:

;D ;D

Mooi foto-verslag van een productief klusdagje! :eusa_clap:

En inderdaad, een brandstoffilter trek je zo leeg. Ik neem de moeite niet eens meer om 't te vullen maar start wel gewoon even door :)

maartendeb

Vandaag een leuke gadget bij de post: de bagagemat die bij de R mattenset hoort (9451388).

;D ;D

)()()sT

StefanCJ

Funny, maar het staat wel ontzettend netjes  :D

BenB

En en en.....dempt ie nog wat geluid???  :eusa_pray: