T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: Sbv op 27-10-2014 11:17:43
Citaat van: leons850 op 27-10-2014 11:00:00
Citaat van: Sbv op 27-10-2014 10:58:38
Klinkt het nu als een astma patiënt die zojuist 40 km gelopen heeft ?

Jij hebt zeker wel eens bij Bouke in de auto gezeten.  :eusa_whistle:
Yep daarom ook

Wist ik wel. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

maartendeb

Hmm, astma patiënt. Ik vind het meer op Darth Vader lijken :P

Met het filter heb ik eigenlijk niet lang genoeg rondgereden om echt verschil te merken, want ben vrij snel daarna voor tuning v2 gegaan.

Met de subframerubber inserts is alles net iets beter; sturen, remmen, windgevoeligheid. Waarschijnlijk is het net alsof je met verse subframerubbers rijdt :)

maruska

neu... als je die nieuw hebt, lijkt je wagen uit de showroom te komen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

leons850

Citaat van: maruska op 27-10-2014 14:17:36
neu... als je die nieuw hebt, lijkt je wagen uit de showroom te komen ;D

Wanneer ik nieuwe zou bestellen dan zou ik ze bestellen van een XC90, of heb jij dat ook gedaan Mark?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Vulk

Ik heb er gewone in gezet en het is een wereld van verschil! Waarom zou je die van een XC nemen?

leons850

Citaat van: Vulk op 27-10-2014 15:03:18
Ik heb er gewone in gezet en het is een wereld van verschil! Waarom zou je die van een XC nemen?

Die schijnen nog stugger te zijn en passen gewoon.
Voor de sportievelingen onder ons zeg maar. ;)
Zelf hou ik wel van een erg strakke auto, helaas hebben die rubbers momenteel even niet zo veel prio.

Edit: typo

mehn

Ik heb de XC90 versie (een paar jaar geleden op part nummer besteld), maar ik heb al gehoord dat er tegenwoordig nog maar 1 uitvoering te krijgen zou zijn.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

leons850

Citaat van: mehn op 27-10-2014 15:36:37
Ik heb de XC90 versie (een paar jaar geleden op part nummer besteld), maar ik heb al gehoord dat er tegenwoordig nog maar 1 uitvoering te krijgen zou zijn.

Kijk, dan is mij dus gewoon een mooi verhaal verteld.
Dan maar inserts met xc90 rubbers. ;D

mehn

Citaat van: leons850 op 27-10-2014 15:45:29

Nou pas op, ik heb expres een paar keer "zou" en "van horen zeggen" ingebouwd ;) ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

leons850

Citaat van: mehn op 27-10-2014 15:54:24
Citaat van: leons850 op 27-10-2014 15:45:29

Nou pas op, ik heb expres een paar keer "zou" en "van horen zeggen" ingebouwd ;) ;D

Gaat wel goed komen, voorlopig nog niet.
Heb die inserts er toch al een jaar in zitten dat kan dan nog wel even wachten.

Sorry voor je topic vervuiling maarten.

maruska

ik heb idd de "gewone" leon..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

V70geRwin

Citaat van: maartendeb op 27-10-2014 13:48:30
Hmm, astma patiënt. Ik vind het meer op Darth Vader lijken :P

Met het filter heb ik eigenlijk niet lang genoeg rondgereden om echt verschil te merken, want ben vrij snel daarna voor tuning v2 gegaan.

Met de subframerubber inserts is alles net iets beter; sturen, remmen, windgevoeligheid. Waarschijnlijk is het net alsof je met verse subframerubbers rijdt :)

Mooi van die inserts, als ik het ga doen komen er ook gelijk nieuwe rubbers in (EN ook nieuwe bouten).

leons850

Citaat van: maruska op 27-10-2014 16:10:52
ik heb idd de "gewone" leon..

Het blijft ook gewoon net wat je wilt.
zo zoek ik de grens tussen sportief en comfort.
maar met powerflex bussen ga ik ook niet rijden.

maartendeb

354670 - ruitenwisserarmen

De huidige waren door vorige eigenaren herhaaldelijk bijgebogen om de evolutie naar flatblades te (blijven) accomoderen. Inmiddels was de rek er wel uit, zelfs met standaard wissers:

Oelala wat wist dat nu goed, slanke Dunlopjes er weer op :-* 8)

V70geRwin

Mooi hoor, mijn v70 is geloof ik het wisresultaat ook toe aan een vers paar.
Waar moet ik dan ongeveer rekening mee houden?