Iemand ervaring met JVC KD-AVX1

Gestart door niwesa, 29-04-2010 09:22:38

Vorige topic - Volgende topic

niwesa

Ik kan via MP een JVC KD-AVX1 kopen voor 125 euro.

Nu is dit een wat ouder toestel. Ik wil hem gebruiken om 2 schermpjes op aan te sluiten. Maar zover ik kan nagaan zit er één video en audio uitgang op.

Is het dan wel mogelijk om twee schermen aan te sluiten d.m.v. een splitter o.i.d. ?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Verkoopt helaas zijn mooie V70

volvlo

Mijn ervaring met JVC is prima.
Ook al zit er 1 uitgang op zal het met een splitter best goed lukken om 2 schermen aan te sturen.
Het minimale verlies in kwaliteit is door de kleine schermen te verwaarlozen.
Welke schermpjes had je deze mee willen combineren?
Als je bijvoorbeeld de JVC-schermpjes neemt krijg je daar een unit bij met 2x input/1 x output voor het 2e schermpje.
De dubbeldin zijn inmiddels nieuw ook scherp geprijsd,en soms ook bluetooth mogelijk/standaard.
Welk model de mogelijkheden biedt voor Dualzone kan je op JVC.nl wel vinden.
Dit kan wel handig zijn als je kinderen achterin hebt en zelf iets anders voorin wil luisteren.

Succes

Alex

niwesa

Bedankt voor je reactie. Ik heb er nu een Pioneer in zitten en die bevalt prima. Het is dus pure luxe.

Maar het lijkt me leuk om wat te experimenteren zonder dat het gelijk in de honderden euros loopt.

Dubbeldin is mooi, maar je betaalt dan toch al snel 350,00 euro.

Ik zal er nog eens over nadenken.  :eusa_think:

Petroz

Hoii niwesa,
ik heb zelf de jvc kd avx33 oftwel zijn verdere opvolger.
Allereerst kan ik je zeggen dat dit echt één van de betere lijnen is van jvc. Het is ook 1 uit het duurdere segment dus dat mag je verwachten.

Ik begrijp dat je er met name films op wil zien? Op mijn type zitten wel 2 verscchillende audio uitgangen(d.w.z. 2x front), maar dit weet ik zo 1,2,3 niet van dat type van jou. Wat volvlo ook zegt; Splitten kan opzich altijd, zeker van 1 naar 2 signalen kan weinig kwaad. Dit is ook zo met video.

125 e is een mooi prijsje, al denk ik dat de latere modelllen van die serie(zoals de mijne bijv.) niet veel duurder zijn. Alleen heb je dan wel een radio waar meer gebruikers ervaring door de fabrikant in zit verwerkt.

Succes!
850 glt 2.5 20v (sold)
Op zoek naar nieuwe 850!

knip

hoi niwesa.

kijk eens op www.savv.com ,hier staan kwalitatief goede schermen op en vaak voor een leuke prijs.

video signaal mag je gewoon opsplitten,geen probleem.

gr.

knip

niwesa

Heb toch maar even vanaf gezien. Had het voornemen dat bij een eventueel nieuwe radio er ook een USB aansluiting op moet zitten.

Dus toch maar doorsparen voor een wat nieuwere met USB. Die mogelijkheden hebben de nieuwere modellen wel en die heb je vanaf 275 euro.