Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Thijs T5 op 26-11-2010 23:01:38

We hebben Precies dezelfde kilomter stand:):) Wie ow Wie gaat er eerder aan de twee ton zitten(A).

Ik denk dat het voor beiden nog wel even zal duren. De jouwe wil nog even niet en ik maak niet echt veel kilometers in een jaar. Ik denk dat het nog minimaal een jaar gaat duren voordat de twee ton op de teller zal staan  ;D

knoopie

Citaat van: elianmars op 26-11-2010 22:47:16
Hmmmm........ De grip van de Nokians is duidelijk (veel) minder dan die van de Dunlops: http://www.xs4all.nl/~mverweij/movies/v70winterbanden.mpg

Beetje minder diep het gaspedaal intrappen, dus  :eusa_shifty:

dus je was het wel......k'hoorde je hier in waddinxveen........ ;D
mooie hé, het doet me ergens aan denken ( afgelopen zomer)

;)

elianmars

Citaat van: Sbv op 26-11-2010 23:06:45
Hmmmm........ De grip van de Nokians is duidelijk (veel) minder dan die van de Dunlops: http://www.xs4all.nl/~mverweij/movies/v70winterbanden.mpg

Beetje minder diep het gaspedaal intrappen, dus  :eusa_shifty:
Of DSTC weer aanzetten

:eusa_shhh: ;D

Ook met DSTC aan is 't een glijpartij. Alleen grijpt-ie dan steeds in. Da's niet zo leuk  ;D

Het viel me op dat DSTC op een gegeven moment toch nog ingrijpt, ook al staat-ie uit  :eusa_think:

Ik heb nog een ander filmpje, maar die duurt erg lang (had niet zoveel ruimte om het gaspedaal in te trappen en heb de telefoon gewoon laten opnemen) en Daan zit er ook nog doorheen te lullen  ;D

Thijs T5

Citaat van: Teddy81 op 26-11-2010 23:03:20

We hebben Precies dezelfde kilomter stand:):) Wie ow Wie gaat er eerder aan de twee ton zitten(A).

Fijne avond nog! Groet Thijs

Die van jou staat voorlopig nog stil toch? Sorry...  :-X

Nee hoor volvotje wordt gewoon weer gebruikt voor dagelijks vervoer, Nu ik thuis zit en niet meer vaar zal ik rond de
20 a 25 D per jaar zitten.

Staat in het filmpje de DSTC helemaal uit (door vijf keer op dat knopje te drukken) of is het alleen beperkt?

Gr Thijs

Teddy81

Citaat van: Thijs T5 op 26-11-2010 23:19:03
Citaat van: Teddy81 op 26-11-2010 23:03:20

Fijne avond nog! Groet Thijs

Die van jou staat voorlopig nog stil toch? Sorry...  :-X

Nee hoor volvotje wordt gewoon weer gebruikt voor dagelijks vervoer, Nu ik thuis zit en niet meer vaar zal ik rond de
20 a 25 D per jaar zitten.

Staat in het filmpje de DSTC helemaal uit (door vijf keer op dat knopje te drukken) of is het alleen beperkt?

Gr Thijs

O, goed om te horen!!

elianmars

Citaat van: Thijs T5 op 26-11-2010 23:19:03

Gr Thijs

Geen idee. Ik dacht dat het aan of uit was, door op het knopje te drukken. Kan het dan helemaal uit, als ik er vijf keer op druk?

Dan is er volgens mij helemaal niet meer mee te rijden  ;D

Teddy81

Het klopt inderdaad dat als je er vijf keer op druk dat het verder uit staat dan wanneer je er maar 1 keer op drukt. Maar of het systeem helemaal uit gaat?! Dat durf ik je niet te zeggen.

elianmars

Hier toch nog even het andere filmpje: http://www.xs4all.nl/~mverweij/movies/v70winterbanden2.mpg
Op ca. driekwart (ik zie geen tijdmelding bij Quickplay) optrekken vanuit stilstand. Ik vertrek al een beetje rustig, maar als het gaspedaal gevloerd wordt, volop spinnende wielen  :eusa_doh:

Met de winterbanden maar geen stoplichtsprintjes doen  :-[  ;D ;D

En ja, ik weet het, het is een rommelig filmpje  :eusa_shhh:

peteRRR

Was je nou eerst het filmpje vergeten  ;D

Dat word doseren dan  ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: peteRRR op 26-11-2010 23:56:29
Was je nou eerst het filmpje vergeten  ;D

Groet.

Ja  :eusa_wall:  ;D

marcelV70R

ik heb vorige winter toch wel heel veel plezier aan mn AWD gehad hoor!!!
ook die slipt wel, maar duurt ff iets langer!! ;D

Marcel

jan piet

Citaat van: marcelV70R op 27-11-2010 11:37:09

Marcel

Wordt je dat dan niet zat op een gegeven moment, als ie zo lang blijft slippen?  :evil:

;D

elianmars

Citaat van: jan piet op 27-11-2010 19:58:59
Citaat van: marcelV70R op 27-11-2010 11:37:09

Marcel

Wordt je dat dan niet zat op een gegeven moment, als ie zo lang blijft slippen?  :evil:

;D

;D

Als ik blijf rijden zoals in de filmpjes, heb ik dit seizoen de banden wel kaal  :eusa_angel:

Taranis

Citaat van: elianmars op 26-11-2010 23:10:09
Het viel me op dat DSTC op een gegeven moment toch nog ingrijpt, ook al staat-ie uit  :eusa_think:

Klopt, het kan niet helemaal uit. Als je het te bont maakt, grijpt ie alsnog in. Als je probeert te driften, grijpt ie ook in >:(

Marc O.

Citaat van: Taranis op 27-11-2010 20:34:21
Citaat van: elianmars op 26-11-2010 23:10:09
Het viel me op dat DSTC op een gegeven moment toch nog ingrijpt, ook al staat-ie uit  :eusa_think:

Klopt, het kan niet helemaal uit. Als je het te bont maakt, grijpt ie alsnog in. Als je probeert te driften, grijpt ie ook in >:(

Donuts liet ie in Zweden anders goed toe ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...