Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: elianmars op 16-11-2010 12:54:02
Citaat van: Thijssie! op 16-11-2010 12:08:35
Is het eigenlijk nog wat geworden met die R-bumper? Of ben je al gescheiden ;D

Ik heb nog niks vernomen van de verkoper. Ik ben nog steeds de enige bieder.

Ik zie 't wel, hoor. Het zou leuk zijn, maar ik ga er niet om treuren als het niks wordt. 

Zojuist heb ik mijn bod ingetrokken. Ik heb er geen zin meer in. Ik vind 300 euro eigenlijk al te veel voor de bumper. Dan zit ik nog met de gaten van de koplampwissers. Een optie is om er van die driehoekjes in te lijmen, wat ik eigenlijk al niet mooi vind. Die driehoekjes kosten geloof ik al iets van 65 euro. Dan moeten ze nog gespoten worden.
Dan op zoek naar een R grill. Kost ca. 250 euro nieuw. Gebruikt zijn ze bijna niet te vinden.
Mistlampen en roosters moet ik ook nog hebben. Zal ook zo'n 250 euro kosten?

Nee, dat gaat me toch veel te veel geld kosten. Heb ik helemaal geen zin in. Ik hou 't wel lekker bij de originele bumper  ;)

elianmars

Ik heb toch weer een originele versnellingsbaksteun besteld. Ik kan niet wennen aan het getril tijdens optrekken. Ik begin het nu irritant te vinden.

Het rijdt wel strak, maar ik heb al zoveel aan comfort ingeleverd. Er is nu net wat teveel comfort verloren gegaan.
Dan maar iets minder sportief. Al ben ik benieuwd of het verschil met een originele steun echt zo erg te voelen is, vergeleken met de powerflex-steun.
Nu voel ik flink verschil met de oude steun, maar die was ver heen.

Sbv

Citaat van: elianmars op 25-11-2010 22:45:19
Ik heb toch weer een originele versnellingsbaksteun besteld. Ik kan niet wennen aan het getril tijdens optrekken. Ik begin het nu irritant te vinden.

Het rijdt wel strak, maar ik heb al zoveel aan comfort ingeleverd. Er is nu net wat teveel comfort verloren gegaan.
Dan maar iets minder sportief. Al ben ik benieuwd of het verschil met een originele steun echt zo erg te voelen is, vergeleken met de powerflex-steun.
Je had die van mij wel even over kunnen zetten van de week die is nieuw

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-11-2010 22:54:33

Dan had jij er geen eentje meer onder je wagen gehad. Lijkt me niet zo handig  ;D

Ik wil die powerflex er ff niet meer onder. Jij zei ook al dat ik rammels had (tft scherm aan de hoofdsteun). Dat kwam dus door die baksteun.
Vinnikniefijn  :eusa_shifty:

wepster

Citaat van: elianmars op 25-11-2010 23:02:44

Dan had jij er geen eentje meer onder je wagen gehad. Lijkt me niet zo handig  ;D

Ik wil die powerflex er ff niet meer onder. Jij zei ook al dat ik rammels had (tft scherm aan de hoofdsteun). Dat kwam dus door die baksteun.
Vinnikniefijn  :eusa_shifty:

koop dan ook niet zo'n rammel bak joh ;D

elianmars

Citaat van: wepster op 26-11-2010 00:24:20
Citaat van: elianmars op 25-11-2010 23:02:44

Dan had jij er geen eentje meer onder je wagen gehad. Lijkt me niet zo handig  ;D

Vinnikniefijn  :eusa_shifty:

koop dan ook niet zo'n rammel bak joh ;D

;D

Het enige dat rammelt is een tft schermpje dat met klittenband aan de hoofdsteun zit.
Maar er gaat bij optrekken en stationair draaien een zware trilling door de auto. Dat ben ik beu.

)()()sT

Ik dacht dat jij wel wat gewend was na een diesel  ;D

Thijs T5

De winterwielen staan hem netjes!

En jah ik denk dat we gewoon eindeloze rammel hokken hebben:):) Je kan het even uitstellen maar uiteindelijk komen de rammeltjes van alle kanten :angel:
Al valt er met rubbers een groot deel daarvan weg te filteren....

Toch heeft het wel wat..... :evil:

elianmars

Citaat van: )()()sT op 26-11-2010 08:18:57
Ik dacht dat jij wel wat gewend was na een diesel  ;D

Kun je nagaan hoe erg het doordreunt op het moment :eusa_shifty:

ed

Ik had de originele steun tijdelijk een beetje aangepast voor gebruik. De mijne was namelijke helemaal doorgesleten. Ik had om dat ronde rubberen binnenste geval, wat normaal aan de buitenklant vastgesealed zit rubberen oringen gedaan zodat hij precies in de buitenkant paste. Toch een beetje beweging, maar wel stijver dan origineel. Het viel me op dat zelfs dan extra trillingen en geluiden naar binnen kwamen. Ik heb daarop de originele steun besteld (35 euro bij de dealer!) en de rust was weer terug. Blijkbaar komt die steun bij een diesel heel erg nauw. Ben zelf niet zo weg van powerflex op kritische plaatsen ivm trillingen enz. Draagarm gaat wel goed maar is een lekker karwijtje om te monteren. Heb nu zelf de massieve draagarm rubbers (zg politie rubbers) en die doen hetzelfde. Moet je alleen wel vor naar de dealer om ze erin te laten persen!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

Hmmmm........ De grip van de Nokians is duidelijk (veel) minder dan die van de Dunlops: http://www.xs4all.nl/~mverweij/movies/v70winterbanden.mpg

Beetje minder diep het gaspedaal intrappen, dus  :eusa_shifty:

peteRRR

Citaat van: elianmars op 26-11-2010 22:47:16
Hmmmm........ De grip van de Nokians is duidelijk (veel) minder dan die van de Dunlops: http://www.xs4all.nl/~mverweij/movies/v70winterbanden.mpg

Dat jij niet een Go kart aanschaft Marcel,zal je best leuk vinden  ;D

Ik moest om 1 of andere reden om dat filmpje lachen,prachtig.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Thijs T5

Klint best ruig de gekietelde T-5!!!!
Arme bandjes met zo'n massa aan koppel:):)

En jah dat glijden stiekem is het best wel leuk. Zolang je alles maar op de weg blijft plakken.

We hebben Precies dezelfde kilomter stand:):) Wie ow Wie gaat er eerder aan de twee ton zitten(A).

Fijne avond nog! Groet Thijs

Teddy81

Citaat van: Thijs T5 op 26-11-2010 23:01:38

We hebben Precies dezelfde kilomter stand:):) Wie ow Wie gaat er eerder aan de twee ton zitten(A).

Fijne avond nog! Groet Thijs

Die van jou staat voorlopig nog stil toch? Sorry...  :-X

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-11-2010 22:47:16

Of DSTC weer aanzetten