Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 31-01-2011 12:48:46
het zal me worst wezen of jij wel of geen center speaker hebt  :eusa_shifty:

;D

Taranis

Citaat van: elianmars op 31-01-2011 12:43:31
Ik ga 'm waarschijnlijk vanavond bestellen. Als je er ook eentje wil, dan hoor ik 't wel ;)

Nog niet. Ik wil 'm eerst weer eens goed krijgen, daarna weer accessoires kopen :)

ed

Citaat van: elianmars op 31-01-2011 11:06:55
Citaat van: ed op 31-01-2011 10:24:52
MArcel, de center doet eigenlijk het meeste als je de 3 kanaals stand kiest en dan is het in mijn oren ook echt een aanvulling. Als je wilt horen hoe hij klinkt zonder kun je 2 kanaals kiezen, dan wordt deze nl uitgeschakeld. Surround stand kun je beter vermijden. Dat klinkt werkelijk helemaal nergens naar. Wie dat bedacht heeft!

Heb je ook de SC-850? Ik heb de drie opties geprobeerd.  Ook is via het menu de centerspeaker harder en zachter te zetten. Als ik 'm op de luidste stand zet, vind ik het geluid niet mooi. Ik heb het volume vaak flink hard staan en dan vervormt het geluid van de centerspeaker zelfs.

Dolby is mooi als ik een goede film aan het kijken ben, maar van mij hoeft het niet in de auto.

Ja heb ook de HU-850. In de 3 kanaals stand voorkom je het ping-pong stereo effect en dat is echt een welkome aanvulling op het beroerde stereobeeld in een auto. Maar dit is denk ik wel de mooiste plek voor die metertjes dus weg met die center!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

Morgen kan ik de achterbumper bij de spuiter ophalen :eusa_dance:

Sbv

Citaat van: elianmars op 31-01-2011 18:35:17
en dan gelijk monteren zeker ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 31-01-2011 18:38:07
Citaat van: elianmars op 31-01-2011 18:35:17
en dan gelijk monteren zeker ?

Ik ben bang van wel, ja ;D

Sbv

Wat naar, maar je wel foto's ?
Hulp nodig ? Of gaat het lukken met monteren

elianmars

Citaat van: Sbv op 31-01-2011 19:04:24

Ik ga 't waarschijnlijk morgenochtend doen. Monteren moet wel lukken. Met passen ging het ook goed.

Mocht het toch niet gaan, dan roep ik je hulp wel in (morgenavond?).

animalT5R

En wanneer de voorbumper ophalen? alleen een R achterbumpert is ook geen smoel  :evil:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

Citaat van: animalT5R op 31-01-2011 20:26:09
En wanneer de voorbumper ophalen? alleen een R achterbumpert is ook geen smoel  :evil:

Dat valt wel mee, Johan. De R bumper van MY2005 is niet meer zo opvallend als van de eerdere bouwjaren.

Voorbumper komt misschien ooit, als ik er eentje voor een leuke prijs tegenkom, maar voorlopig zijn ze mij (veel) te duur.

Sbv

Citaat van: elianmars op 31-01-2011 20:01:38
Citaat van: Sbv op 31-01-2011 19:04:24

Ik ga 't waarschijnlijk morgenochtend doen. Monteren moet wel lukken. Met passen ging het ook goed.

Mocht het toch niet gaan, dan roep ik je hulp wel in (morgenavond?).
Geen probleem, je weet me te traceren ergens  ;D

elianmars

Zo. De meterhouder is besteld. Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren voordat het pakketje uit Zweden hier arriveert.
Het vorige pakketje vanuit Zweden heeft er behoorlijk lang over gedaan (verlagingsset)  :eusa_shifty:

De veerpootbrug vind ik toch ff te duur. Het is wel een heel mooie, geborsteld aluminium. Zo'n 200 euro ex. 66 euro verzendkosten  :eusa_shifty:
Ik heb in Nederland ook een leverancier gevonden. Dan is het wel een zwart stalen brug, maar die zal net zo goed functioneren, lijkt me. En die kost de helft.

Thijs T5

Is het wel echt nodig denk je?

Je hebt toch ook al die stang waar ook je bovenste motorsteun aan vast zit???

Ik denk dat als ik zoiets zou nemen het meer voor "the looks" zou zijn als dat het echt nog wat gaat bijdragen aan het rijgedrag...

Natuurlijk zal het alemaal ietsje stijver zijn, maar op 5 cm van die veerpoot brug loopt al zo'n stang, Is het niet heel erg dubbel op??

Groet Thijs

Jeff

Ik zou gewoon voor de 2de optie gaan Marcel, als je het niks vind kan je hem altijd nog een andere kleur spuiten ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Citaat van: Thijs T5 op 01-02-2011 00:09:37
Is het wel echt nodig denk je?

Je hebt toch ook al die stang waar ook je bovenste motorsteun aan vast zit???

Ik denk dat als ik zoiets zou nemen het meer voor "the looks" zou zijn als dat het echt nog wat gaat bijdragen aan het rijgedrag...

Natuurlijk zal het alemaal ietsje stijver zijn, maar op 5 cm van die veerpoot brug loopt al zo'n stang, Is het niet heel erg dubbel op??

Groet Thijs

Heb je wel eens aan die stang gevoelt, Thijs? Die zit vreselijk los. Die helpt echt niet voor de stijfheid. Het is meer een ophanging voor de bovenste motorsteun en zelfs daar twijfel ik aan, als je 'm zo heen en weer kunt halen.
Ik had stijvere bussen aangeschaft voor die stang, maar dan dreunt het weer door de hele wagen. Dat komt omdat de motor er aan hangt.

Nee, ik ga lekker zo'n echte veerpootbrug bestellen  ;)