Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Hij zit er dus wel onder?

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 01-02-2011 10:52:17
En de bumper ligt er onder :D
Vanavond plaats ik een paar foto's.

Ja, zo te lezen wel, maar foto's voor laatste controle ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Ligt eronder of zit eraan vast  ;D

elianmars

Ok, hierbij de foto's.

Oude situatie:

Bumper(schil) er af:

En tadaa!!

De uitlaat past perfect in het gat:

Totaalplaatje  8)

De grotere afdekkap van de afneembare trekhaak moet er nog op, maar die moet ik iets afvijlen om mooi te laten passen en omdat de lak nog niet helemaal goed hard is, wil ik daar nog even mee wachten. Anders zitten er gelijk weer krassen in.

Er zitten al een paar krassen in, maar die zie je gelukkig niet. Die vallen onder het achterlicht. Ik had namelijk de bumper(schil) al gemonteerd, toen ik er achter kwam dat ik de roostertjes in de sleufjes was vergeten te monteren. En die moeten er vanaf de binnenkant op worden gedrukt, dus ik mocht 'm er weer af halen  :eusa_doh:

Al met al ben ik er heel blij mee. Ten eerste omdat ik nu een strakke bumper heb (de oude was behoorlijk beschadigd ter hoogte van de trekhaak) en ten tweede past de uitlaat nu eindelijk mooi  :D

Rayman

Volgens mij hangt die uitlaat nog steeds scheef!  ;D

Taranis

Past inderdaad een stuk beter! Netjes!

Zo vanaf de zijkant gezien (en dit is niet l*llig bedoeld) is de voorbumper alleen wel erg afgerond en tam vergeleken bij de achterbumper :eusa_think:  (en nee, ik probeer je geen R voorbumper aan te smeren maar gewoon mijn mening)

grijzev70tdi

Mooi hoor :eusa_drool:! Uitlaat past echt perfect zo. Heb je 2 vliegen in 1 klap ;)

elianmars

Citaat van: Rayman op 01-02-2011 20:59:55
Volgens mij hangt die uitlaat nog steeds scheef!  ;D

Egnie!  :eusa_snooty: ;D

grijzev70tdi

Citaat van: Taranis op 01-02-2011 21:00:03

Zo vanaf de zijkant gezien (en dit is niet l*llig bedoeld) is de voorbumper alleen wel erg afgerond en tam vergeleken bij de achterbumper :eusa_think:  (en nee, ik probeer je geen R voorbumper aan te smeren maar gewoon mijn mening)

Dat vind ik bij de gewone auto ook al zo, de voorkant rond en de achterkant erg hoekig

elianmars

Ben ik met je eens, Ronald. Als ik er ooit eentje tegen kom voor een normale prijs, komt die er onder, maar ik vind het nu gewoon nog teveel geld kosten. Ik zou zo'n 600-700 euro kwijt zijn. Daar kan ik heel veel boodschappen voor doen.

antraciet

Laat ze maar kletsen ziet er gewoon errug gaaf uit zo  :P

Taranis

Citaat van: elianmars op 01-02-2011 21:04:05

Ben ik met je eens, Ronald. Als ik er ooit eentje tegen kom voor een normale prijs, komt die er onder, maar ik vind het nu gewoon nog teveel geld kosten. Ik zou zo'n 600-700 euro kwijt zijn. Daar kan ik heel veel boodschappen voor doen.

Groot gelijk :) Het viel me alleen gewoon op ;)

jrs2k3

Staat netjes idd! Mooie mod!

Misha

Lachen.. "Daar kan ik veel boodschappen voor doen.."

Van alles van de afgelopen 3 jaar had je 10 jaar eerder met pensioen gekund man.

Ronald en ik gaan vast wedden of die bumper er over 2, 3 of 4 maanden opzit aan de voorkant. :eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts