Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Quota

En weer een mooi klusje, als dit zo door gaat heb je over een half jaar weer een andere auto gekocht Marcel, immers, dan is de R voorbumper er wel dan blijkt het gemis van RTI toch te groot.... ;D ;D

elianmars

Citaat van: Quota op 05-02-2011 12:01:55
En weer een mooi klusje, als dit zo door gaat heb je over een half jaar weer een andere auto gekocht Marcel, immers, dan is de R voorbumper er wel dan blijkt het gemis van RTI toch te groot.... ;D ;D

Nee hoor. M'n TomTom doet het prima.

Ik moet zeggen dat ik al maanden niet naar andere auto's (die te koop staan) aan het kijken ben. En dat wil wat zeggen  ;D

Misha

Citaat van: elianmars op 05-02-2011 12:06:26

Ik moet zeggen dat ik al maanden niet naar andere auto's (die te koop staan) aan het kijken ben. En dat wil wat zeggen  ;D
Tja, als je dat torderen toch niet voelt.. :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 05-02-2011 12:08:00

Tja, als je dat torderen toch niet voelt.. :evil:

;D

Al zou de wagen wél torderen, dan gaat-ie om die reden niet weg. Ik heb er nog veel te veel plezier van  8)

Quota

Ik moet zeggen dat ik al maanden niet naar andere auto's (die te koop staan) aan het kijken ben. En dat wil wat zeggen  ;D

Ik heb het ook niet over nu Marcel, maar over straks... ;D :eusa_shhh:

)()()sT

Mooi, nu dus een auto die voorlopig wel blijft? Er zijn hier ook mensen die nooit weten wat ze willen  ;D ;D

elianmars

Citaat van: Quota op 05-02-2011 12:13:06

Ik moet zeggen dat ik al maanden niet naar andere auto's (die te koop staan) aan het kijken ben. En dat wil wat zeggen  ;D

Ik heb het ook niet over nu Marcel, maar over straks... ;D :eusa_shhh:

Echt, ik zou niet weten wat ik terug zou moeten kopen als vervanging  :eusa_think:

Quota

V60 T6 Polestar??? Die zullen ze tegen die tijd toch wel hebben? ::)

elianmars

Citaat van: Quota op 05-02-2011 12:20:34
V60 T6 Polestar??? Die zullen ze tegen die tijd toch wel hebben? ::)

Hmmmm....... Nu nog onbetaalbaar, maar wie weet ooit....  :eusa_think: ;D

Taranis

Benieuwd of 't aansluiten van die olietemperatuurmeter beetje te doen is. Dan weet ik wie ik 't straks moet vragen als ik de mijne in wil bouwen ;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 05-02-2011 18:38:26
Benieuwd of 't aansluiten van die olietemperatuurmeter beetje te doen is. Dan weet ik wie ik 't straks moet vragen als ik de mijne in wil bouwen ;D

Lijkt me wel te doen. Ik heb een adapter besteld om in de plaats van de carterplug te draaien. Daarin kan de sensor van de meter gedraaid worden.

Ik vraag me alleen af hoe 't gaat als je olie wilt gaan verversen. Dan zit de kabel in de weg, lijkt me. Die moet dan ook mee kunnen draaien.
Maar goed, dat zie ik wel als ik het spul binnen heb. Dan is het allemaal wat duidelijker, hoop ik  :P

Hoe zit het met het olie verversen? Ik zit nog lang niet aan de kilometers, maar ik ben wel bijna een jaar verder na de laatste beurt  :eusa_think:

Taranis

Als je synthetische olie gebruikt, is 't echt onzin om ieder jaar olie te wisselen. 't Verzuurt namelijk toch niet. Gewoon wachten tot je aan de kilometers zit.

Het enige wat een argument kan zijn om vroeger te wisselen is veel kleine stukjes rijden en dus vocht/condens in de olie.

grijzev70tdi

Dus eigelijk heb je dan een nieuwe carterstop?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 05-02-2011 19:57:14
Dus eigelijk heb je dan een nieuwe carterstop?

Jep. Een mooie carterstop met twee draadjes er aan  ;D

En daar gaat gewoon een mooi ringetje onder, geen vloeibare pakking  :eusa_whistle: