Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

De koppeling klaagt steen en been, maar werkt nog steeds ;D

Ik heb contact gehad met Dennis. Hij vermoedt dat het probleem in het schakelmechanisme zit.
Na de vakantie ga ik bij hem langs om de boel te laten nakijken.

grijzev70tdi

pff tis wel wat met die koppeling van je :( hopelijk houd hij het nog even vol tot na de vakantie.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: elianmars op 05-08-2012 12:40:44

Waarschijnlijk woensdag naar Legoland. Eens kijken of ik de fraaie dame ook kan vinden ;D

Ja hoor, ik heb haar gevonden ;D

Foto staat op de digicam, dus komt ook later.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 08-08-2012 15:35:43

Waarschijnlijk woensdag naar Legoland. Eens kijken of ik de fraaie dame ook kan vinden ;D

Mooi, heb je haar de groeten van me gedaan? ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Hoe vond je het?

Nog die "robotarmen" gevonden?

Chris

En hoe bevalt Denemarken Mars? Beetje aardig weer ook?

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 08-08-2012 20:48:25

Hoe vond je het?

Nog die "robotarmen" gevonden?

We zijn er vandaag op leeg gelopen, maar het was echt super! Dankzij jouw tip hebben we de armen gevonden. Geweldig!

We waren er om 10 uur en gingen om 19:30 uur weg. Als we geen express tickets hadden aangeschaft, hadden we nooit alles op één dag kunnen doen.

elianmars

Citaat van: Chris op 08-08-2012 20:52:00

En hoe bevalt Denemarken Mars? Beetje aardig weer ook?

We hebben behoorlijk goed weer. Volgens mij beter dan het nu in Nederland is.

Ook Denemarken bevalt ons goed. Mooi en heel rustig. Even heerlijk ontstressen :)

elianmars

Nadat het vandaag plots weer slechter ging met de koppeling (pedaal was zeer moeilijk te doseren), heb ik het luchtfilterhuis verwijderd en de ontluchtingsnippel opgezocht. Met hulp van mijn vrouw gedaan en ik had het idee dat er inderdaad wat lucht in zat.
Wat me opviel is dat ik binnenin, bij de cilinder, een soort 'knak' voelde, via de leiding.
Ik vermoed dat er iets loos is met de cilinder. Daar ga in zelf niet aan klooien, daarvoor moet de bak er (opnieuw) onderuit.

Daarna even een stukje gereden en het gaat weer wat beter met het pedaal. Als het zo blijft, verwacht ik geen problemen voor de reis naar huis, a.s. zaterdag.

Sbv

Mocht je stranden dan bel je maar, dan tuf ik wel langs  ;D
Gaat gewoon lukken om thuis te komen

grijzev70tdi

Ik wil het ook wel doen hoor ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

viking_in_shorts

Morgenavond ben ik thuis, als je een schouder zoekt om uit te huilen ;D

Ewout Schalkwijk

Hier nog wat voor als je thuis bent Mars,

Een mooie collectie van Lego uit de laatste jaren: http://gigapica.geenstijl.nl/2012/08/you_can_build_it_with_legos.html

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2012 17:29:02
Hier nog wat voor als je thuis bent Mars,

Een mooie collectie van Lego uit de laatste jaren: http://gigapica.geenstijl.nl/2012/08/you_can_build_it_with_legos.html

Ewøut

Ik zal 't thuis eens bekijken. Vreet nu teveel mb's ;D

Uiteraard heb ik me gisteren niet kunnen inhouden en heb voor bijna 200 euro lego gekocht voor de jongens. 't Was al met al een duur dagje, maar we hebben het reuze naar onze zin gehad.

Vandaag nog even lekker door de bossen gestruind. Auto voor de zoveelste keer, deze vakantie, volgetankt.
Bijzonder om te zien wat het aantal kilometers tot lege tank is. Dat zal ik in Nederland niet te zien krijgen  :eusa_shifty: ;D

Ewout Schalkwijk

Als ik dat te zien krijg na het tanken, dan is er iets grondig mis met m'n motor... ::)

Geniet morgen van je laatste dagje morgen en doe de 'family' de groeten.

Ewøut