Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

;D ;D

Je bent en blijft een echte Hollander tenslotte :P

Ik vond 'm echt gaaf, benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

Sbv

Blij dat jullie gaan, ik wordt ziek in achtbanen. Wil iemand een dagje met Iris naar pretpark ?

Taranis

Ja hoor, als ze dat roestbruine ding thuis laat :evil: :P

Broabander

Citaat van: Sbv op 03-08-2012 21:16:44
Blij dat jullie gaan, ik wordt ziek in achtbanen. Wil iemand een dagje met Iris naar pretpark ?

Ho wacht, een heel forum vol mannen en jij vraagt of iemand je vrouw mee neemt? ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Sbv

Citaat van: Broabander op 03-08-2012 21:31:35

Ho wacht, een heel forum vol mannen en jij vraagt of iemand je vrouw mee neemt? ;D
Ze kent Ronald en Marcel wel die komen wel eens langs of wij daar

elianmars

Citaat van: Sbv op 03-08-2012 21:38:57
Citaat van: Broabander op 03-08-2012 21:31:35

Ze kent Ronald en Marcel wel die komen wel eens langs of wij daar

En Iris is een lieverd   :-* 

Ik heb het overleefd. Het duurde even voordat ik het leuk ging vinden. De jongens vonden het fantastisch. Elianne is er niet ingegaan ;D

elianmars

En nu moe, maar voldaan weer terug op de hotelkamer. Liseberg ligt een kwartiertje lopen vanaf het hotel, dus nog lekker even een wandelingetje gemaakt.
Met twee kilo Toblerone onder m'n arm (op de valreep nog gescoord, Kasper had zowaar juist gegokt) ;D

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 03-08-2012 23:11:59
En nu moe, maar voldaan weer naar mijn eigen bedje

:D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 03-08-2012 23:11:59
En nu moe, maar voldaan weer terug op de hotelkamer. Liseberg ligt een kwartiertje lopen vanaf het hotel, dus nog lekker even een wandelingetje gemaakt.
Met twee kilo Toblerone onder m'n arm (op de valreep nog gescoord, Kasper had zowaar juist gegokt) ;D

Klote hè, die vulling ?

elianmars

Zo, straks weer een uurtje of 6 toeren. De max snelheden in de Scandinavische landen is wel goed voor het verbruik. Waar de meter in Nederland op 11,2l/100km stond, wat me nog niet eens tegenvalt, is het nu gezakt naar 9,0l/100km en zakt nog steeds ;D

De koppeling is nog redelijk te bedienen, maar gaat wel steeds meer herrie maken. Hopelijk houdt-ie het nog zo'n 2000 km uit   :eusa_pray:

Ewout Schalkwijk

Ben je nu naar Billund?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-08-2012 21:11:50
Ben je nu naar Billund?

Ewøut

Jep. We zijn om 18 uur gearriveerd. Zijn nu in een huis met grote lap grond, bos en meertje. Super voor de jongens.
We zitten ca 25 km bij Billund vandaan.

elianmars

Het is vandaag heerlijk weer. De jongens vermaken zich hier prima. Zitten telkens op de waterfiets die bij 'ons' meertje ligt.

Waarschijnlijk woensdag naar Legoland. Eens kijken of ik de fraaie dame ook kan vinden ;D

Thijs T5

Heerlijke vakantie Mars :)

Toch knap dat ze toch 9/100 kunnen lopen op grote afstanden (bij beheersen van de rechter voet)
Goede reis verder en ik hoop dat de koppeling het nog eventjes volhoud.

Groet Thijs

Bouke

Oho dat traject ging bij mij ook de koppeling kapot, ligt zeker aan de route :-\