Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Ze hebben het naar Uden gehaald kan ik vertellen. Hopelijk is het probleem met de koppeling weer snel voorbij

elianmars

Citaat van: Sbv op 18-08-2012 15:30:42
Ze hebben het naar Uden gehaald kan ik vertellen. Hopelijk is het probleem met de koppeling weer snel voorbij

Leuk je bij Verwijst nog even gezien te hebben, San :)
Jammer dat je niks hebt kunnen meenemen.

Sbv

Binnenkort nog even op het gemak kijken of er wat leuks bij zit, dan heb ik ook meer tijd

UserID6342

Was nog even gezellig heren !  Leuk dat jullie even langs kwamen  :eusa_dance:

maruska

nou, enorm !

;D
mooi ritje marcel, was gezellig, ook met richard. idd sander nog even bij verwijst. en daarna dirk zn tuin bekeken..
ik heb idd een volvo v70 gespot, zal vanaaf kenteken doen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

Citaat van: stap op 18-08-2012 13:21:34
volgens mij heb ik jullie gespot vanochtend. in ieder geval rijdend vlak voor den Bosch  :)

was dat de TP-TZ-xx omstreeks 9:50 op de A2 bij kerkdriel ?
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 18-08-2012 17:10:41
Citaat van: stap op 18-08-2012 13:21:34
volgens mij heb ik jullie gespot vanochtend. in ieder geval rijdend vlak voor den Bosch  :)

was dat de TP-TZ-xx omstreeks 9:50 op de A2 bij kerkdriel ?

Lijkt me wel  ;D

maruska

ik wees jou nog erop marcel..
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 18-08-2012 17:38:30
ik wees jou nog erop marcel..

Oh, dat was je aan het doen. Ik begreep al die gebaren van jou al niet  :eusa_shifty: :eusa_doh:

maruska

die gebaren om te vragen of alles nog ok was ? (duiksymbool wijsvinger en duim tegen elkaar)
en duim omhoog.. ach..

je auto kraakte wat, maar deed het verder prima. nu hopen dat Dennis hem kan fixen.
T-5R

elianmars

Goed, de wagen staat dus in Uden. Zonder problemen gehaald. Ik kon nog redelijk schakelen, dus tanden poetsen was niet nodig.
Uiteraard nog een tijdje bij Verwijst doorgebracht. Mark was op zoek naar een turbo voor een S80 T6 (voor Dirk). Er lag er wel eentje, maar na lang zoeken en informeren bleek dat niet de juiste te zijn, helaas.

Ik heb bijna alle Volvo's op het terrein bekeken. Je zou er bijna hebberig van worden  ;D
Na wat neuzen in een paar V70N's, kwam ik nog wat spul tegen wat ik wel kon gebruiken. Een vloerluik met handig netje en soort klepjes aan de zijkant om bagage vast te houden (bij mijn wagen zit er niks onder dat luik), een bekerhoudertje voor het tafeltje achterin de wagen (Volgens Richard is dat houdertje erg ranzig, maar dat komt wel goed  ;D) en een 10 CD wisselaar voor achterin de wagen. Ook de kabel hebben we er uit gesloopt, aangezien ik niet zeker weet of die standaard in de wagen ligt.

Het liefst zou ik het spul gelijk monteren, maar ja, de wagen staat niet meer naast het huis  :'(  :eusa_shifty:

Mark heeft nog wat klein spul gevonden voor zijn wagen. Sander is ook nog even langs geweest, maar heeft dus helaas niet kunnen vinden waarnaar hij op zoek was.

Na het nodige zweten zijn we nog even naar Dirk gereden. Die was hard aan het klussen, maar wist toch nog even tijd voor ons vrij te maken  ;D
De koffie van Jeff smaakte, zoals verwacht, goed!
Het was gezellig en leuk om de klusplek van Dirk eindelijk eens te zien.

Al met al toch weer een dagje volgemaakt. Mark en Richard, nogmaals heel erg bedankt!!  :eusa_clap: :eusa_clap:

En nu maar afwachten hoe het gaat aflopen met de koppeling, waar het uiteindelijk allemaal om ging...  :eusa_pray:

Ewout Schalkwijk

Ik hoop dat het niet te lang gaat duren met die koppeling. Jammer dat jullie geen spoiler meer hebben gevonden, maar ze worden natuurlijk steeds spaarzamer.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 18-08-2012 17:55:55
En nu maar afwachten hoe het gaat aflopen met de koppeling, waar het uiteindelijk allemaal om ging...  :eusa_pray:

Hopelijk is het probleem snel verholpen.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-08-2012 17:59:45
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren met die koppeling. Jammer dat jullie geen spoiler meer hebben gevonden, maar ze worden natuurlijk steeds spaarzamer.

Ewøut

Op de sloper, die bij Dirk staat, zit er nog eentje. Zonder 3e remlicht. Misschien dat dat wat is (geen idee of die al verkocht is, trouwens)?

knoopie

Ja was inderdaad een warm dagje maar wel geslaagd. Wederom alles goed verlopen auto op de plek gekregen en dat was het belangerijkste.
Als wij ( Sander & ik) in Uden zijn vallen de mussen altijd van het dak   8)

Dirk het was was goed bij je, bedankt voor het het natte vocht smaakte prima en Jeff koffie was inderdaad lekker! Je hebt een mooi plekje om te zooien  :eusa_clap:
Ja en dan de tuin...... :eusa_think: Komt voor elkaar Dirk.

Marcel en mark was gezellig met elkaar Sander inderdaad rustig de boel uit éénzetten
en dan knopen doorhaken  ;)
Voor mij is een dagje Uden altijd leuk maar  :eusa_angel:
Met andere woorden lekker leerzaam......

Meiden weer allemaal bedankt voor de gezelligheid en Marcel veel plezie aan de Zeeuwse Riviera!

;)