Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Thijs T5

En maar vloeken op die diesels :):)

Karakter hebben ze wel ;)

elianmars

Tot nog toe niks gehoord over mijn wagen. Zal-ie dan toch in stukjes in de schappen van Verwijst zijn beland?  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 23-08-2012 10:34:20
Tot nog toe niks gehoord over mijn wagen. Zal-ie dan toch in stukjes in de schappen van Verwijst zijn beland?  :eusa_shifty:
Ik zal dan alvast het interieur reserveren, de rest mag de oudijzer bak ik

elianmars

Citaat van: Sbv op 23-08-2012 10:36:54
Citaat van: elianmars op 23-08-2012 10:34:20
Ik zal dan alvast het interieur reserveren, de rest mag de oudijzer bak in

;D

Snellebaksteen

Ik wil de voorbumper!
En die rechte uitlaat is ook wel aardig.
;D

Hopen dat je snel weer kunt rijden Marcel. Ik zou me slecht op m'n gemak voelen zonder m'n eigen wagen voor de deur.

Die kofferbak klep onderkant met netje en klepjes heb ik ook. Die is bedoeld om een volle boodschappentas neer te kunnen zetten in de kofferbak zonder dat ie omdonderd.
Als er niet altijd zo allemachtig veel zooi achterin mijn wagen zou liggen zou ik het best wat vaker kunnen gebruiken. Er hoort wel zo'n kunststof bak bij met 2 verschillende hoogtes en 2 draai sluitingen aan de zijkant.
Was volgens mij deel van de estate-line (samen met nivomats, dakrails, rolhoes en een derde 12v aansluiting)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

Wij hebben wel die bak en klep, maar geen nivomats en 3e 12V aansluiting.  En ons model heet Business Plus +

Snellebaksteen

Dan heb jij wel een ingebouwde telefoon met stuurwiel bediening en een hoorn in je middenconsole waarschijnlijk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 23-08-2012 12:04:45
Die kofferbak klep onderkant met netje en klepjes heb ik ook. Die is bedoeld om een volle boodschappentas neer te kunnen zetten in de kofferbak zonder dat ie omdonderd.
Als er niet altijd zo allemachtig veel zooi achterin mijn wagen zou liggen zou ik het best wat vaker kunnen gebruiken. Er hoort wel zo'n kunststof bak bij met 2 verschillende hoogtes en 2 draai sluitingen aan de zijkant.
Was volgens mij deel van de estate-line (samen met nivomats, dakrails, rolhoes en een derde 12v aansluiting)

Ik heb zo'n kunststof bak onder het luik. Nivomats, rolhoes, derde 12v aansluiting en dakrails ook. Nou ja, die laatste heb ik er afgehaald, maar ze zaten er wel op.
Het leek me wel handig, dat luik. Ik heb af en toe een gasfles achterin (voor de camping) en die moet ik altijd vastbinden, om te voorkomen dat-ie door de bagageruimte rolt. Nu kan ik de fles achter het luik leggen.

Als m'n wagen ooit nog terug komt, tenminste  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Zon bak hebben wij ook, maar dan gewoon plat zonder verlaging erin. Tenminste die ligt ergens in opa's huis.

12v achterin dacht ik niet, nivomats jammer geneg ook niet
Grolsch, het klinkt al lekkerder

viking_in_shorts

Citaat van: Snellebaksteen op 23-08-2012 23:44:01
Dan heb jij wel een ingebouwde telefoon met stuurwiel bediening en een hoorn in je middenconsole waarschijnlijk.

Nope. Geen telefoon.
Nu ik erover nadenk, het zou ook gewoon business plus kunnen zijn. Ik vind m zelf altijd vrij karig.

Taranis

Citaat van: elianmars op 23-08-2012 23:50:50

Staat ie naast de auto van Tiago? :)

Nog geen foto's ontvangen van Dennis?

elianmars

Citaat van: Taranis op 24-08-2012 11:36:33
Citaat van: elianmars op 23-08-2012 23:50:50

Staat ie naast de auto van Tiago? :)

Nog geen foto's ontvangen van Dennis?

Ik weet niet eens of hij er al aan begonnen is.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

dennis850estate

wat een ongeduld zeg   :eusa_snooty:

maandagavond laat zal er op zijn vroegst pas bericht zijn. ik moest hem overigens in de versnelling starten om nog te kunnen verplaatsen. gewoon schakelen was over en uit...

later meer

elianmars

Citaat van: dennis850estate op 24-08-2012 12:47:06
wat een ongeduld zeg   :eusa_snooty:

maandagavond laat zal er op zijn vroegst pas bericht zijn. ik moest hem overigens in de versnelling starten om nog te kunnen verplaatsen. gewoon schakelen was over en uit...

later meer

;D

Ik heb je al gezegd, doe maar rustig aan. Als het maar in orde komt  ;)