Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Ik zou ze op reserve houden, inclusief bandjes. Stel je voor dat je ooit weer gaat twijfelen :eusa_think: ;D
Volvoloos....

maartendeb

Citaat van: BBS op 03-01-2014 20:13:22
Ik zou ze op reserve houden, inclusief bandjes. Stel je voor dat je ooit weer gaat twijfelen :eusa_think: ;D

Jep, even bewaren!

elianmars

Twijfelen? Moi?  ;D

BBS

Citaat van: elianmars op 03-01-2014 20:19:09

Twijfelen? Moi?  ;D

;D !
Houd je in ieders geval wel wat te kiezen over ;D
Volvoloos....

triton

Citaat van: BBS op 03-01-2014 20:25:18

Twijfelen? Moi?  ;D

;D !

Nee want hij kan niet kiezen :eusa_naughty: :eusa_naughty:
Professioneel raddraaier

BBS

Citaat van: triton op 03-01-2014 20:28:09

Twijfelen? Moi?  ;D

;D !

Joh... :eusa_think: ;D

Hoeft hij zich in elk geval niet te vervelen, de ene week 18" en de week erna weer de 17" ;D
Volvoloos....

vincen tdi

Ik zou er voor de zekerheid nog een setje 18" bij zoeken voor de wintersetup  :eusa_whistle:
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

elianmars

Citaat van: vincen tdi op 03-01-2014 20:32:12
Ik zou er voor de zekerheid nog een setje 18" bij zoeken voor de wintersetup  :eusa_whistle:

;D

Als er al 18 inch onder komt, worden ze licht. Ik vind de donkere niet mooi staan. De lichte steken mooi af.

hertogjan6

Citaat van: elianmars op 03-01-2014 18:07:57
Citaat van: elianmars op 30-11-2013 17:06:50
Ik weet alleen nog niet wat ik zal doen, volgend jaar. Het valt me met de 17 inch winterwielen opnieuw op dat het veel lekkerder rijdt dan 18 inch. Ik ben dus voor de zoveelste keer aan het twijfelen om de 18 inch weg te doen en ook 's zomers op 17 inch te gaan rijden.
Daar kan ik nog een paar maanden over nadenken  ;D

En nu kan ik nog meer twijfelen.........
Vanmorgen las ik in "Tips op Marktplaats" over 17 inch Pegs voor een heel mooie prijs. Dus verkoper eerst een mail gestuurd of ze nog beschikbaar waren. Dat waren ze, maar er was wel veel belangstelling voor. Na telefonisch overleg besloten de velgen te gaan halen in Raamsdonksveer.

De velgen zijn in nette staat. Bij twee velgen lichte stoeprandschade en wat krasjes. Ik heb ze nog op elkaar gelegd om te controleren of ze krom zijn, maar ze bleven netjes liggen, dus ik ga ervan uit dat ze recht zijn.
Zeer aardige verkoper. Het waren de wintervelgen van een V70R die recentelijk bij het bedrijf verkocht is. De banden waren op, dus die hebben ze eraf gehaald.
Ik kreeg nog een compliment over mijn wagen. Altijd leuk om te horen  :)

Nu maar eens verder twijfelen of dit mijn nieuwe zomervelgen worden. Waarschijnlijk gaan ze dan nog eerst naar Wheelcare. De schades zijn niet groot, maar ik ken mezelf  :eusa_shifty:

http://www.familie-verweij.nl/V70N/pegasus%2017%20inch.jpg

voor dat geld twijfelde ik al dat ze origineel waren..en had stiekem ook een reactie verwacht  :eusa_shifty: (van jou)  ;D dat ze nep zijn  :( niet dus   ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

knoopie

17" geeft meer comfort en net wat je zegt zwart worden ze van zelf.

ziet er op zich goed uit Mars!

;)

Ewout Schalkwijk

Mooie velgen Mars, met een nog mooiere prijs. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: hertogjan6 op 03-01-2014 21:44:56
Citaat van: elianmars op 30-11-2013 17:06:50
Ik weet alleen nog niet wat ik zal doen, volgend jaar. Het valt me met de 17 inch winterwielen opnieuw op dat het veel lekkerder rijdt dan 18 inch. Ik ben dus voor de zoveelste keer aan het twijfelen om de 18 inch weg te doen en ook 's zomers op 17 inch te gaan rijden.
Daar kan ik nog een paar maanden over nadenken  ;D

En nu kan ik nog meer twijfelen.........
Vanmorgen las ik in "Tips op Marktplaats" over 17 inch Pegs voor een heel mooie prijs. Dus verkoper eerst een mail gestuurd of ze nog beschikbaar waren. Dat waren ze, maar er was wel veel belangstelling voor. Na telefonisch overleg besloten de velgen te gaan halen in Raamsdonksveer.

De velgen zijn in nette staat. Bij twee velgen lichte stoeprandschade en wat krasjes. Ik heb ze nog op elkaar gelegd om te controleren of ze krom zijn, maar ze bleven netjes liggen, dus ik ga ervan uit dat ze recht zijn.
Zeer aardige verkoper. Het waren de wintervelgen van een V70R die recentelijk bij het bedrijf verkocht is. De banden waren op, dus die hebben ze eraf gehaald.
Ik kreeg nog een compliment over mijn wagen. Altijd leuk om te horen  :)

Nu maar eens verder twijfelen of dit mijn nieuwe zomervelgen worden. Waarschijnlijk gaan ze dan nog eerst naar Wheelcare. De schades zijn niet groot, maar ik ken mezelf  :eusa_shifty:

http://www.familie-verweij.nl/V70N/pegasus%2017%20inch.jpg

voor dat geld twijfelde ik al dat ze origineel waren..en had stiekem ook een reactie verwacht  :eusa_shifty: (van jou)  ;D dat ze nep zijn  :( niet dus   ;D

Heel even twijfelde ik zelf ook,  toen de verkoper de eerste liet zien. Daarom maar even aan de achterkant van de velg gekeken. Daar staat Volvo op, dus toen wist ik het zeker.
Voor de zekerheid de andere velgen ook nog nagekeken ;D

innocenti

Citaat van: BBS op 03-01-2014 20:31:14
Citaat van: triton op 03-01-2014 20:28:09

Twijfelen? Moi?  ;D
5

;D !

Joh... :eusa_think: ;D

Hoeft hij zich in elk geval niet te vervelen, de ene week 18" en de week erna weer de 17" ;D
Ik ken er nog een die niet kan kiezen. :eusa_whistle:
ik heb ook 4 setjes liggen en kan geen keuze maken welke weg te doen.

850-2.520V-Driver

Bedoel je Wheelcare daar bij Uden/Zeeland?
Heb dr zelf eens een setje velgen op laten maken, maar werd er niet echt vrolijk van. Qua prijs was 't wel ok, maar qua communicatie en afwerking van de velgen werd ik niet echt vrolijk.

Ik zou wellicht http://www.supervelg.nl eens een kans geven. Heb er tot grote tevredenheid nu 2 sets op laten maken! Veel plezier met de mooie velgen!

maruska

ben erg tevreden met wheelcare. gewoon duidelijike afspraken maken, en direct zijn. prijs is goed, velgen erg mooi geworden. maar ieder zo zn voorkeur
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R