Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Nee dat doen ze in de USA ;)

triton

En dan weer even terug naar volvotune?
Professioneel raddraaier

Erik_M.

Citaat van: elianmars op 04-01-2014 19:12:06
Citaat van: maruska op 04-01-2014 19:07:54
ben erg tevreden met wheelcare. gewoon duidelijike afspraken maken, en direct zijn. prijs is goed, velgen erg mooi geworden. maar ieder zo zn voorkeur
Volgens mij zijn de velgen van Bouke ook door Wheelcare gerepareerd en gecoat. Die zijn ook mooi geworden.

Ik heb ooit twee setjes bij www.velgenalsnieuw.nl gebracht. Was daar redelijk tevreden over, maar vind ze te ver weg zitten.
Ook Wheelcare zit niet echt in de buurt, maar die is wel op zaterdag geopend.

@ Marcel: ooit Hespo overwogen, die zit bij jou 'om de hoek'? En ook zaterdag open.

elianmars

Ik weet nog niet wanneer ze klaar zijn. Heb er ook geen haast mee.
Misschien dat het ophalen opnieuw te combineren is met een bezoek aan Volvotune.

elianmars

Citaat van: Erik_M. op 11-01-2014 12:39:01
Citaat van: elianmars op 04-01-2014 19:12:06
Citaat van: maruska op 04-01-2014 19:07:54
ben erg tevreden met wheelcare. gewoon duidelijike afspraken maken, en direct zijn. prijs is goed, velgen erg mooi geworden. maar ieder zo zn voorkeur
Volgens mij zijn de velgen van Bouke ook door Wheelcare gerepareerd en gecoat. Die zijn ook mooi geworden.

Ik heb ooit twee setjes bij www.velgenalsnieuw.nl gebracht. Was daar redelijk tevreden over, maar vind ze te ver weg zitten.
Ook Wheelcare zit niet echt in de buurt, maar die is wel op zaterdag geopend.

@ Marcel: ooit Hespo overwogen, die zit bij jou 'om de hoek'? En ook zaterdag open.

Niet aan gedacht ;D

KIM

Hyper Silver?
Waar moet ik dan aan denken? Smoke Silver of anders?

Bouke

Lijkt het meest op origneel qua kleur

elianmars

Moeilijk uit te leggen. Zit meer 'zilver' in dan gewoon standaard zilver poedercoating. Ik heb foto's gemaakt van de velgen die nu onder de wagen liggen, maar op een foto toont het toch anders dan in het echt.

Deze kleur vergt een extra behandeling tijdens het coaten. Bovendien is de lak duurder.

Sbv

Hyper zilver is dat niet dat immi Pegs glim spul ?
@Mars jammer dat je voor licht gaat, maar het is jouw auto

elianmars

Citaat van: Sbv op 11-01-2014 17:51:00
Hyper zilver is dat niet dat immi Pegs glim spul ?

Neeeeeeee!  :o :eusa_naughty:

Voorbeeld hebben we erbij gehouden. Is nagenoeg dezelfde kleur als de Pegs nu hebben.

elianmars

Vandaag worden de velgen opgehaald door Bouke.
Ik ben benieuwd hoe ze er uitzien en hoe de kleur is geworden.

En dan mogen ze nog even in de doos blijven liggen om te wachten op zomerbanden.
Ik weet nog niet welke banden het worden. Misschien dat het toch 235/45-17 wordt. Hangt van Robin af :P

)()()sT

Weet je wel al of het 17 of 18" wordt?

;D

Taranis

Volgens mij was je juist het spoorgevoelige gedrag zat. Dan zou ik geen 235 breed nemen.

elianmars

Citaat van: Taranis op 29-01-2014 11:47:20
Volgens mij was je juist het spoorgevoelige gedrag zat. Dan zou ik geen 235 breed nemen.

Zou die centimeter veel uitmaken, denk je?

Ik wil minimaal 225 breed.

elianmars

Citaat van: )()()sT op 29-01-2014 10:29:27
Weet je wel al of het 17 of 18" wordt?

;D

De 18 inch gaan misschien naar Sander :)