Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Als de trekhaak OEM is dan zijn daar ook grotere kappen voor te krijgen, kost iets van 18 euro. Die van de bovenste foto past niet op jouw auto.

UserID6342

Als het goed is dacht ik dat die kapjes behoorlijk universeel waren, tenminste ik heb 'm op de S60 wel eens naar de kl*ten gereden, te lomp achteruit, en er paste er eentje op van een V70 waar ik tegen aan liep.  Dus volgens mij moet dat niet zo'n probleem zijn.  Waren beide overigens wel originele Volvo afneembare haken die er onder zaten.

elianmars

Citaat van: Emiel op 17-04-2010 09:14:11
Als de trekhaak OEM is dan zijn daar ook grotere kappen voor te krijgen, kost iets van 18 euro. Die van de bovenste foto past niet op jouw auto.

Op het kleine kapje dat er nu overheen zit staat wel Volvo, dus ik ga er vanuit dat het OEM is.

Nu nog een kogel zien te vinden, want die zat er natuurlijk weer niet bij.........  :eusa_wall:

Sbv

Die grotere kap is een ander type trekhaak. Ik had dat type op de S60 zitten. Andere afneembare kogel ook.

Uitlaat is netjes geworden. Van de week eens liven aanschouwen, tenminste als ik van dit eiland afkom.....

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

elianmars

Citaat van: Sbv op 17-04-2010 09:29:33
tenminste als ik van dit eiland afkom.....

Succes daarmee!

Je kunt altijd nog gaan zwemmen  ;D

Sbv

Neem wel de boot naar Barcelona of Valancia en dan een trein als het moet. Volgende keer maar met de auto op vakantie. Die heeft niet zoveel last van wat as deeltjes

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Die grotere kap is een ander type trekhaak. Ik had dat type op de S60 zitten. Andere afneembare kogel ook.

Door de vorm van de nieuwe type achterbumpers krijg je een ander type kap, die is ook in de grote versie beschikbaar voor de MY05>.... ::)

mehn

Citaat van: )()()sT op 16-04-2010 23:44:14
Citaat van: haRtV70R op 16-04-2010 23:07:54
En deze is ook heel mooi. Ooit gespot in St tropez.
http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/vakantie2006080.jpg
Om eerlijk te zijn: ik vind het helemaal niet zo mooi  :eusa_shifty:
Daarmee doel ik op die kapjes van de bumper t.p.v. de uitlaten. En op een of andere manier is 2x2 net té.

Je bent niet de enige. Wát een lelijke kappen...  :eusa_doh:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Citaat van: Emiel op 17-04-2010 10:03:33

Door de vorm van de nieuwe type achterbumpers krijg je een ander type kap, die is ook in de grote versie beschikbaar voor de MY05>.... ::)

Klopt helemaal, en voor het onderdeel nr.... http://vccs.volvocars.se/accessories/cat/nl-NL/P2X/pack-n-load/tow/VCC-289867.htm

;D

haRtV70R

Citaat van: mehn op 17-04-2010 11:38:34
Citaat van: )()()sT op 16-04-2010 23:44:14
Citaat van: haRtV70R op 16-04-2010 23:07:54
En deze is ook heel mooi. Ooit gespot in St tropez.
http://i83.photobucket.com/albums/j283/huibvanderhart/vakantie2006080.jpg
Om eerlijk te zijn: ik vind het helemaal niet zo mooi  :eusa_shifty:
Daarmee doel ik op die kapjes van de bumper t.p.v. de uitlaten. En op een of andere manier is 2x2 net té.

Je bent niet de enige. Wát een lelijke kappen...  :eusa_doh:

Vond ik juist wel strak staan! je moet het misschien in riel-lijf zien. :)
[move][/move]

elianmars

Nog even twee overdag-foto's:

Ik twijfel nog of de eindstukken nog een stukje verder onder de wagen moeten verdwijnen. Nu zie je de overgang van pijp naar sierstuk net zitten.
Of zo laten zitten?

Eerste plaatje is klikbaar. Wie ziet er ook iets aan de alarm sticker?  :eusa_doh:

elianmars

Oh ja, vandaag ook even langs Halfords geweest voor chroomkleurige knipperlampjes. 19 euro per twee  :o  En ik moest er vier hebben......