Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Mooi klote marcel.. Nix aan te doen, maar weer klote dat het voor eigen rekening gaat.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

peteRRR

Zeker zonder Marcel,zit je echt niet op te wachten.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arjen850

Citaat van: peteRRR op 31-07-2011 07:51:50

Groet.

Oef dat zijn echt rot dingen >:( Kind doet het niet met opzet, maar jij zit wel met de schade >:(

elianmars

Citaat van: arjen850 op 31-07-2011 10:43:53
Citaat van: peteRRR op 31-07-2011 07:51:50

Groet.

Oef dat zijn echt rot dingen >:( Kind doet het niet met opzet, maar jij zit wel met de schade >:(

Jep. Het kind doet het niet expres, het is alleen jammer dat het niet tegen de ouders wordt gezegd. Ik heb de jongens geleerd dat als er ooit iets gebeurt, ze dat gewoon moeten zeggen. We zijn niet voor niks verzekerd.

Chris

Das mooi ruk Marcel! Er zijn inderdaad niet voor niets verzekeringen... ik vind dat kinderen dan ook moet worden geleerd dat ze het zoals jij al aangeeft moeten (kunnen) vertellen als er iets gebeurt.

Succes maar weer met oplossen.

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 30-07-2011 13:20:56
Maanden geleden heb ik privacy shades van iemand van het Volvoforum overgenomen. De broer van de verkoper heeft de shades bij Arjen in Borculo afgegeven.
Een tijdje terug is Sander bij Arjen geweest en heeft de shades voor me meegenomen.

Voor de achterdeuren had ik al shades, tot volle tevredenheid. Daarom verbaasde ik me ook over de ergenis van Misha dat de shades slecht zouden passen.
Gisterenavond heb ik de schades in de bagageruimte gemonteerd. Ik zou nu graag lid worden van Misha's ik-vind-de-shades-drie-keer-niks-club. Ongelofelijk hoe slecht die dingen daar passen. Die van de zijruiten gaan nog wel, die kan ik met iets moeite wel goed krijgen, maar die van de achterklep is vreselijk ruk. Past echt voor geen meter.
Als ik de onderkant laat aansluiten, staat de bovenkant ongeveer vijf centimeter naar beneden getrokken.

Binnenkort maar eens kijken of ik er nog iets van kan maken.
Ik begrijp nu in ieder geval heel goed wat Misha bedoelt  :eusa_wall:

Daarom laat je ramen ook professioneel tinten .... Staat ook gewoon strakker en geen gezannik.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 01-08-2011 18:30:05
Citaat van: elianmars op 30-07-2011 13:20:56
Maanden geleden heb ik privacy shades van iemand van het Volvoforum overgenomen. De broer van de verkoper heeft de shades bij Arjen in Borculo afgegeven.
Een tijdje terug is Sander bij Arjen geweest en heeft de shades voor me meegenomen.

Voor de achterdeuren had ik al shades, tot volle tevredenheid. Daarom verbaasde ik me ook over de ergenis van Misha dat de shades slecht zouden passen.
Gisterenavond heb ik de schades in de bagageruimte gemonteerd. Ik zou nu graag lid worden van Misha's ik-vind-de-shades-drie-keer-niks-club. Ongelofelijk hoe slecht die dingen daar passen. Die van de zijruiten gaan nog wel, die kan ik met iets moeite wel goed krijgen, maar die van de achterklep is vreselijk ruk. Past echt voor geen meter.
Als ik de onderkant laat aansluiten, staat de bovenkant ongeveer vijf centimeter naar beneden getrokken.

Binnenkort maar eens kijken of ik er nog iets van kan maken.
Ik begrijp nu in ieder geval heel goed wat Misha bedoelt  :eusa_wall:

Daarom laat je ramen ook professioneel tinten .... Staat ook gewoon strakker en geen gezannik.

Dat zou een optie kunnen zijn, ja  ;D

't Is alleen jammer dat dat meer dan 45 euro kost (wat de shades me nu gekost hebben)  :eusa_shifty:

Bouke

Heb je wel van die klipjes om ze vast te zetten? Robin heeft ook van die shades en geen problemen ,maar nog wel klipjes over ;)

elianmars

Citaat van: Bouke op 01-08-2011 21:48:50
Heb je wel van die klipjes om ze vast te zetten? Robin heeft ook van die shades en geen problemen ,maar nog wel klipjes over ;)

Ik heb er wel klipjes bij, maar die moeten geplakt worden. En ik wil niet gaan plakken aan/in de wagen  :eusa_snooty:

Laserblue

Citaat van: elianmars op 01-08-2011 21:56:08

Ik heb er wel klipjes bij, maar die moeten geplakt worden. En ik wil niet gaan plakken aan/in de wagen  :eusa_snooty:

En met dubbelzijdig tape?
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 01-08-2011 22:10:07
Citaat van: elianmars op 01-08-2011 21:56:08

En met dubbelzijdig tape?

Dan moet het wel goed spul zijn, anders komt het snel los, als de wagen even in de zon staat.

Ik ga binnenkort wel een poging wagen om 't een beetje strak te krijgen. Weggooien kan altijd nog  ;D

Thys

Citaat van: elianmars op 01-08-2011 23:22:27
Weggooien kan altijd nog  ;D

Of je verkoopt ze door aan een ándere onwetende ziel :eusa_whistle: :D

Sbv

Met een strijkbout de boel gladstrijken een optie ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 02-08-2011 12:42:56
Met een strijkbout de boel gladstrijken een optie ?

Nee, het is een soort nylon. Dat gaat smelten.

elianmars

Vandaag de V70 maar eens gewassen. Was hard nodig na vier weken  :eusa_shifty:

De lak voelt nog spiegelglad aan, Bouke heeft goed werk afgeleverd  :eusa_clap:

Het is alleen jammer dat nu de "camping-schade" goed te zien is  :'(

Bij de linker kras zie je de deuk (reflectie van het metselwerk vervormt).