Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Lekker zeg dat met die ledjes,ik heb trouwens ff op dat andere forum gekeken, wat een zeur die 945i zeg daar krijg je toch een kunstkop van zo'n figuur :-[

innocenti

Marcel
Controleer de fitting even van het led lampje. Als deze niet lekker contact maakt gaat ie in de stekker warmte ontwikkelen wat mogelijk een oorzaak kan zijn. De gebruikte SMD leds zouden niet zoveel warmte moeten kunnen ontwikkelen dat de losderingen los gaan.

Wel gelijk dat de andere die je nu besteld hebt veel minder fragiel zijn. Succes.

Overigens nette service van Jeff en een heel net gebaar van je richting hem.

StefanCJ

Citaat van: innocenti op 09-09-2011 20:59:50
Overigens nette service van Jeff en een heel net gebaar van je richting hem.

Precies mijn gedachten, erg netjes zo!
:)

elianmars

Xenon-update:

Vanavond opnieuw aan de linkerkant (oude ballast) knipperende verlichting. Nog steeds geen ballast in de brievenbus. Ook geen ontstoringskabel die ik een paar dagen geleden besteld heb.

Kortom: zwaar over de zeik, de hele reut er uit gesnokt en de halogeenpitjes gemonteerd. 20 minuten (!) bezig geweest om het stekkertje op de halogeenlamp te krijgen. Aan de rechterkant is er bijna niet bij te komen, maar ik had helemaal geen zin meer om wéér de bumper er af te halen.

Als ik alles in huis heb (tweede Pilot ballast, ontstoringskabel, ledjes) ga ik nog een laatste kans wagen. Mocht het dan alsnog niet lukken, ga ik het spul in de Seicento schroeven. Moet dan wel twee H4 lampen aanschaffen, maar dat kan me geen ruk meer schelen  :eusa_snooty:

elianmars

@Mods: Bedankt voor het opschonen van het topic  ;)

Sbv

Citaat van: elianmars op 09-09-2011 22:39:46
Xenon-update:

Vanavond opnieuw aan de linkerkant (oude ballast) knipperende verlichting. Nog steeds geen ballast in de brievenbus. Ook geen ontstoringskabel die ik een paar dagen geleden besteld heb.

Kortom: zwaar over de zeik, de hele reut er uit gesnokt en de halogeenpitjes gemonteerd. 20 minuten (!) bezig geweest om het stekkertje op de halogeenlamp te krijgen. Aan de rechterkant is er bijna niet bij te komen, maar ik had helemaal geen zin meer om wéér de bumper er af te halen.

Als ik alles in huis heb (tweede Pilot ballast, ontstoringskabel, ledjes) ga ik nog een laatste kans wagen. Mocht het dan alsnog niet lukken, ga ik het spul in de Seicento schroeven. Moet dan wel twee H4 lampen aanschaffen, maar dat kan me geen ruk meer schelen  :eusa_snooty:
Mooi balen, het leek gisterenavond zo goed, maar misschien dat het met draaiende motor was dat de boel gaat knipperen

elianmars

Citaat van: Sbv op 09-09-2011 22:46:16
Citaat van: elianmars op 09-09-2011 22:39:46
Xenon-update:

Mooi balen, het leek gisterenavond zo goed, maar misschien dat het met draaiende motor was dat de boel gaat knipperen

Jep. Gisterenavond een stukje gaan rijden om te kijken of het goed ging. Ik was de bocht nog niet om, of het ging fout.
Ik dacht dat de lamp misschien een tik had gekregen door alle gelazer, dus vanavond een andere lamp er in gedaan.

Voor de deur ging alles goed, na een stukje rijden weer knipperen  :eusa_wall:

UserID6342

Jezus Marcel wat een gekloot allemaal om een paar Xenons erin te krijgen.  Je zou toch zeggen dat dat zo te doen is ?? Respect voor je geduld, ik had het zooitje allang weggedonderd allemaal...

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 09-09-2011 22:58:44
Jezus Marcel wat een gekloot allemaal om een paar Xenons erin te krijgen.  Je zou toch zeggen dat dat zo te doen is ?? Respect voor je geduld, ik had het zooitje allang weggedonderd allemaal...

Ik snap er ook geen hol van, Dirk. Mijn laatste hoop is de ontstoringskabel. Ik kom op diverse fora deze oplossing tegen knipperende en uitvallende xenon tegen. Als het daarmee niet lukt, geef ik het op.

elianmars

De buurman kwam vandaag met een pakketje aanlopen, dat zaterdag bij hem was afgegeven. De onstoringskabel is binnen.

Nu de Pilot ballast nog (steeds), dan kan ik nogmaals een poging wagen  :eusa_shifty:

maruska

Pffff wat een gekloot zeg om verlichting goed te krijgen.. Neem je wel genoeg koffie ? Zou er gek van worden..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

kyro

mmmmischien is 't al gevraagd, maar zou je 't niet uitbesteden dan ?
of gaat dat wel gebeuren, maar ga je eerst zelf door tot alle opties
uitgeprobeerd zijn ?  :)

elianmars

Citaat van: kyro op 12-09-2011 20:12:25
mmmmischien is 't al gevraagd, maar zou je 't niet uitbesteden dan ?
of gaat dat wel gebeuren, maar ga je eerst zelf door tot alle opties
uitgeprobeerd zijn ?  :)

Ik ga het nu nog proberen met de kabels die ik extra besteld heb. Dan heb ik alle mogelijkheden volgens mij gehad.

Ik weet niet of er een bedrijf zit te wachten op inbouwen, als ik zelf alle spullen al heb gekocht. Daarbij vraag ik me af of het inbouwen dan überhaupt wel mogelijk is, als het mij op alle mogelijke manieren niet lukt.

Het enige wat nog zou kunnen is dat er softwarematig iets zou moeten worden aangepast. Dan zou de dealer nog een optie kunnen zijn.
Maar ik betwijfel of dat het probleem is.

maruska

tijd voor een 850 ! al die computergestuurde meuk ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Citaat van: maruska op 12-09-2011 21:15:56
tijd voor een 850 ! al die computergestuurde meuk ;D
psssies kwartiertje bezig en de boel doet het :angel: ;D