Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: knoopie op 11-12-2011 18:44:39
Citaat van: elianmars op 11-12-2011 18:19:23
Neu, ook geen open luchtfilter.

Ik ga er een andere voorbumper op schroeven. Maar eerst kijken of het past en, zo ja, hoe het staat.

http://i42.tinypic.com/mbhjmd.jpg

je hebt hem er al onder liggen......
netjes hoor!

:eusa_shifty:

Maf, hier vind ik 'm wel gaaf   8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Johann

Citaat van: elianmars op 11-12-2011 19:31:17
Citaat van: Johann op 11-12-2011 19:28:17
Citaat van: elianmars op 11-12-2011 19:25:42
Citaat van: Johann op 11-12-2011 19:24:51
S60 bumper past niet...  :eusa_naughty:

Ook niet met andere binnenbalk?

Durf ik zo niet te zeggen maar dan moet je er wel aan lassen. (officieel)

Je gooit wel telkens roet in het eten, hè?   :'(  ;D

Kun je me er meer over vertellen? Kan er op het internet niet veel over vinden. Ik zou het niet erg vinden om het één en ander te moeten aanpassen, maar het moet wel redelijk te doen zijn.

Sorry hoor..  :eusa_eh:

Weet alleen dat de balk bij de V70 er boller in staat. Denk dat het verschil niet alleen in de ronding van de balk zit want er komt bijvoorbeeld bij een S60R bumper nogal wat vulling in de bumper te zitten om het verschil op te vangen. Denk dan ook dat de kokerbalken bij een V70 ook iets verder doorlopen met een iets ander montage hoek van de balk. Maar dat weet ik niet zeker... V70R/S60R bumper schil is dezelfde maar de S60R is wel onderhuids S60 en de V70R gewoon V70.
Er zit meende ik tussen 2003 of 2004 en 2005 ook iets verschil in de bevestiging van de plaat waar de bumper aan de zijkant aan haakt.

elianmars

Citaat van: Johann op 11-12-2011 19:43:34

Sorry hoor..  :eusa_eh:

;D ;D

Ik ben je er alleen maar dankbaar voor, dat je me waarschuwt  ;)

Ik kan behoorlijk goedkoop aan de S60 bumper komen. Volgens de verkoper zitten de binnenbalk, mistlampen en grill er ook bij. Voor het geld wat-ie kost, wil ik wel proberen te fröbelen. Mocht het niet lukken, kan ik de hele zooi weer te koop zetten, lijkt me.

elianmars

Citaat van: CeeBee op 11-12-2011 19:40:27
Op pagina 2 iemand die er al mee bezig is geweest.

http://www.volvov70forum.com/topic.php?t=1629&page=1

Had ik al gelezen  ;) Ik word er alleen niet echt veel wijzer van  :eusa_shifty:

Easterboy

Als het een S60R bumper betreft, en het past niet, en hij is zoals je zegt voor weinig, hou ik me aanbevolen. ;D

elianmars

Citaat van: Easterboy op 11-12-2011 21:46:05
Als het een S60R bumper betreft, en het past niet, en hij is zoals je zegt voor weinig, hou ik me aanbevolen. ;D

Nee, het is een gewone bumper, geen R bumper.

Ik heb de bumper van de S60 altijd mooier gevonden dan die van de V70. Komt door de ronde mistlampen en de XC-look grill.

Het gekke is dat, zoals Johann zegt, de R bumper op zowel de V70 als de S60 past. Daarom lijkt het me dat het toch op de één of andere manier moet gaan lukken om de gewone S60 bumper op een V70 te monteren.
De tijd zal het leren  ;D

Easterboy

Aaah op die manier. Ik ben benieuwd.
Oh jah, mocht het nog niet lukken, en het is een >MY04 bumper, hou ik mij alsnog aanbevolen. :P

elianmars

Citaat van: Easterboy op 11-12-2011 22:28:11
Aaah op die manier. Ik ben benieuwd.
Oh jah, mocht het nog niet lukken, en het is een >MY04 bumper, hou ik mij alsnog aanbevolen. :P

Is jouw bumper niet goed meer, dan? Of wil je er een nieuwere bumper op hebben?

Ik zie het al, je hebt nu deze bumper

En de bumper waar ik morgenavond naar ga kijken is er zo eentje

MarcoV

Inderdaad een mooie bumper,zal best gaaf staan.
Hopelijk is het pas te maken.

MarcoV ;)

Easterboy

Ik hoop dat het niet pas te maken is.. ;D
Nee eigenlijk hoop ik het wel.

Maar inderdaad, mijn bumper is nog perfect. Maar een MY04 bumper is mooier.

elianmars

Grrrrr.... Ik ben op de afgesproken plek om de bumper op te halen, dik uur gereden, is de verkoper nergens te bekennen.
Telefoon neemt-ie niet op  >:(

Ik wacht nog even. Komt-ie niet opdagen, dan ga ik maar weer naar huis  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-12-2011 20:58:12
Grrrrr.... Ik ben op de afgesproken plek om de bumper op te halen, dik uur gereden, is de verkoper nergens te bekennen.
Telefoon neemt-ie niet op  >:(

Ik wacht nog even. Komt-ie niet opdagen, dan ga ik maar weer naar huis  :eusa_shifty:
Mooi balen...hopelijk komt hij zo nog langs

elianmars

:eusa_dance:

Ik heb 'm achterin liggen. Telefoon van de verkoper stond op stil  :eusa_doh:

Nu gaat het spannend worden of het gaat lukken om te monteren. Zo niet, dan kan ik Nigel misschien gelukkig maken ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 12-12-2011 21:08:47

Nu gaat het spannend worden of het gaat lukken om te monteren. Zo niet, dan kan ik Nigel misschien gelukkig maken ;D
Ben erg benieuwd, mooi project lijkt me zo

Bouke

Citaat van: Sbv op 12-12-2011 21:10:33
Citaat van: elianmars op 12-12-2011 21:08:47

Ben erg benieuwd, mooi project lijkt me zo
Dat is weer is wat anders om te proberen :D ook ik ben benieuwd