Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Johann op 11-12-2011 19:24:51
S60 bumper past niet...  :eusa_naughty:

Past inderdaad niet.

Zonder wat moeite  :eusa_whistle:

Ik ben er nog niet helemaal, maar de bumper past dus wel. De aluminium binnenbalk die ik erbij had gekregen is qua vorm precies hetzelfde, dus die heb ik niet vervangen.
Ik heb wel het binnenwerk van de bumper er uit gehaald, waardoor deze dichter op de wagen komt te liggen. Maar daarmee was ik er nog niet. Ik heb nog het één en ander moeten wegflexen van de bumper, maar allemaal uit het zicht.

Omdat de mistlampen vast zitten aan het binnenwerk, wat ik dus verwijderd heb, moet ik daar nog wel iets op verzinnen.

Maar ik heb zo het idee dat het helemaal gaat goedkomen  :D

antraciet

Netjes weer hoor Marcel  :eusa_clap:

Sbv

zo laten en niet spuiten. Ga voor de rat look  ;D

ps koplamp sproeiers moeten er zeker nog in

Vertigo

Weer goed bezig Marcel!

Ga je de rest van de auto dezelfde kleur doen als de bumper?  Dan hoef je de bumper niet meer te spuiten.

@Sander, dat bedoel ik!

elianmars

Citaat van: Sbv op 13-12-2011 21:07:48
zo laten en niet spuiten. Ga voor de rat look  ;D

ps koplamp sproeiers moeten er zeker nog in

't Heeft wel wat zo, hè?  ;D

Wat betreft de koplampsproeiers, daar mag ik ook nog even mijn hoofd over breken. Volgens mij zitten bij de S60 uitschuifbare/uitklapbare sproeiers. Dus die zijn anders dan van de V70.
Ik ga kijken of ik de V70 sproeiers er op kan monteren. Lukt dat niet, dan laat ik de sproeiers achterwege. Voor de apk hoeft het niet en echt goed werken vind ik het nou ook weer niet.

elianmars

Mijn vrouw zit nu hoofdschuddend op de bank. Ze begrijpt niet wat ik weer aan het kloten ben met de wagen  ;D

Taranis

Het lijkt wel een XC zo :eusa_think:

Tja, ik ben misschien een zeikerd, maar ik vind 't eigenlijk gewoon niet mooi ::) Niettemin respect voor je pionierswerk, gelukkig verschillen smaken :)

elianmars

Citaat van: Taranis op 13-12-2011 21:12:01
Het lijkt wel een XC zo :eusa_think:

Tja, ik ben misschien een zeikerd, maar ik vind 't eigenlijk gewoon niet mooi ::) Niettemin respect voor je pionierswerk, gelukkig verschillen smaken :)

Ik moest ook gelijk aan een XC denken  ;D

En smaken verschillen, gelukkig. Ik vind 't weer eens wat anders. Je moet het ook in kleur zien, denk ik.

Sbv

Het is toch in kleur, primer is gewoon een kleur.

Eerst maar eens passend maken.

Kan je Chris zijn bumper niet even lenen om te kijken hoe het in zwart staart

elianmars

Citaat van: Sbv op 13-12-2011 21:16:34

Ik denk niet dat Chris er blij mee zal zijn als ik zijn bumper sloop en stukjes wegflex  :eusa_shifty:

Hiker

Citaat van: elianmars op 13-12-2011 21:11:38
Mijn vrouw zit nu hoofdschuddend op de bank. Ze begrijpt niet wat ik weer aan het kloten ben met de wagen  ;D
Mijn vrouw is zooooo blij dat zij haar eigen volvo heeft....De Roffel interesseerd har niet meer!! ;D Dus als er weer wat geld is, kunnen we verder klussen....

Oh ja, vind een S60 bumpert op de S60 mooier staan. En wanneer spuit je je auto mat grijs, passend bij de bumper?  ;D ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Emiel

Staat goed met die imi-pegs!

:evil: :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Emiel op 13-12-2011 21:21:42
Staat goed met die imi-pegs!

:evil: :eusa_whistle:

Jij was toch degene met imi's?  :eusa_think: ;D

Chris

Citaat van: elianmars op 13-12-2011 21:18:27
Citaat van: Sbv op 13-12-2011 21:16:34

Ik denk niet dat Chris er blij mee zal zijn als ik zijn bumper sloop en stukjes wegflex  :eusa_shifty:

Dat denk ik ook ja ;).

Ik vind de S60 bumper persoonlijk zonde. V70 bumper staat prima en past wat mij betreft ook veul beter bij de auto. Anyway weer lekker aan de klus Marcel!

big ben

Ik had dit hele project nog niet gezien  ::)........ ben benieuwd naar het resultaat, TOP!.

Net wat al gezegt is, lijkt erg op een XC  :D