Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

t_w

Ben niet zo thuis in deze modellen, maar heb je nu een s60 bumper gemonteerd?

Ziet er wel goed uit!
Past dat nog zonder al te veel aanpassingen?

R.Bijl

Zo,stoer man! Ik had niet verwacht dat het zo stoer zou staan.... :eusa_clap:

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Sbv

Citaat van: R.Bijl op 20-01-2012 23:59:28

Nu jij nog ? eerst andere gril gemonteerd. Zo begon het bij Marcel ook  :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: Sbv op 21-01-2012 10:19:51
Citaat van: R.Bijl op 20-01-2012 23:59:28

Nu jij nog ? eerst andere gril gemonteerd. Zo begon het bij Marcel ook  :eusa_whistle:

;D

Nog even ter vergelijk:

Ik vind 't super staan, die S60 bumper. En het is weer eens iets anders. Ik denk dat er niet veel V70's zo rond rijden  ;D

BBS

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_drool:

Ik vind V70N aan de voorkant niet altijd bijster bijzonder maar deze :eusa_drool: :eusa_drool:

Mooi wark man!
Volvoloos....

elianmars

Ik moet nog wel aan de slag met de dagrijverlichting, maar aangezien er nu 4 jongens door het huis rennen en mijn vrouw aan het werk is, heb ik daar even geen tijd voor  :eusa_shifty:

elianmars

Citaat van: t_w op 20-01-2012 23:50:22
Ben niet zo thuis in deze modellen, maar heb je nu een s60 bumper gemonteerd?

Ziet er wel goed uit!
Past dat nog zonder al te veel aanpassingen?

Ja, S60 bumper, met onderlip van MY '09. Past niet zomaar, ik heb best wel moeten flexen om 'm op de wagen te kunnen krijgen  :eusa_shhh:

Vertigo

Staat erg mooi Marcel!

Maar terwijl de vrouw aan het werk is, is toch juist de tijd om met dagrijverlichting aan de gang te gaan.
Die jongens kunnen prima zelf door het huis heen rennen en als je vrouw er over een jaar achter komt dat er dagrijverlichting op zit....

R o b

:eusa_clap:

Kun je tenminste weer bij je klanten komen!

elianmars

Citaat van: Vertigo op 21-01-2012 11:52:06

Die jongens kunnen prima zelf door het huis heen rennen

Dat is juist het probleem. Als ik ze door het huis laat rennen, terwijl ik er niet ben, breken ze de boel af  :eusa_shifty: ;D

Ewout Schalkwijk

Wel xenon maar geen sproeiers meer? :eusa_think:

Marcel, dat is niet af. :eusa_naughty: Ga je schamen en fix dat even. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-01-2012 12:21:35
Wel xenon maar geen sproeiers meer? :eusa_think:

Marcel, dat is niet af. :eusa_naughty: Ga je schamen en fix dat even. ;D

Ewøut

De sproeiers die er op zaten, gebruikten erg veel vloeistof, maar ze hadden er net zo goed niet op hoeven zitten. Glas blijft net zo smerig.
Daarom heb ik geen behoeft om sproeiers terug te plaatsen.

maartendeb

Wow wat goed gelukt zeg, heel mooi! :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 21-01-2012 12:25:20
De sproeiers die er op zaten, gebruikten erg veel vloeistof, maar ze hadden er net zo goed niet op hoeven zitten. Glas blijft net zo smerig.

Tsja. Dat herken ik ook, maar ik dacht dat er bij mij nog iets niet helemaal lekker zat. De laatste dagen lag mijn verbruik op 6 liter per dag. En moest ik twee keer per dag stoppen om de lampen echt schoon te maken. Misschien trek ik het zekeringetje er maar uit. :eusa_wall:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 21-01-2012 14:38:11
Citaat van: elianmars op 21-01-2012 12:25:20

Tsja. Dat herken ik ook, maar ik dacht dat er bij mij nog iets niet helemaal lekker zat. De laatste dagen lag mijn verbruik op 6 liter per dag. En moest ik twee keer per dag stoppen om de lampen echt schoon te maken. Misschien trek ik het zekeringetje er maar uit. :eusa_wall:

Ewøut

De oplossing is eenvoudig. Stekkertje van het motortje los halen. Motortje van de koplampsproeiers hangt onderaan het reservoir.