Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Nou, vanavond gaan we kijken naar een potentiele opvolger van de Sei. Als we er uit komen, staan er binnenkort twee Volvo's voor de deur  :)

maruska

EINDELIJK ! ;D

wat voor motor komt er in die C30 ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Misha

Citaat van: knoopie op 22-01-2012 23:38:52
begreep dat de koppeling ook weer de ouwe is.....
Zou niet best zijn...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Godv..... Ik krijg net een belletje van de verkoper dat-ie vanmorgen verkocht is. Het zal eens niet zo zijn. K#tzooi  >:(

darius

No show, only go.

elianmars

Stond pas sinds gisteren te koop. Gaat er weer een ander mee aan de haal  :'(

Sbv

Citaat van: elianmars op 31-01-2012 14:24:08
Stond pas sinds gisteren te koop. Gaat er weer een ander mee aan de haal  :'(
tja,
Veel sneller kan je haast niet zijn

darius

Zoekten gij zult vinden Marcel  :)
No show, only go.

Snellebaksteen

Wat was het nou voor Volvo dan? Een s40?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

grijzev70tdi

Jammer Marcel! Maar er zijn nog genoeg andere V40's ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Dat is waar, Jasper.

Daarom gaan we morgen kijken naar een andere  :P ;D

Ewout Schalkwijk

Wat heb jij moeten uithalen of hoe heb je je vrouw bedreigd zodat ze haar Seicento aan de kant wil schuiven? Dat zal niet makkelijk zijn geweest....
En als je haar toch murw hebt, dan is een 850/x70 toch ook nog maar een kleine hindernis?  ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

;D ;D

Je had haar net weer moeten horen mopperen dat ze waarschijnlijk vanaf morgen haar Seicento kwijt is  :eusa_shhh:

Ze vindt het allemaal niks, zonde van het geld. Heeft ze wel een beetje gelijk in, maar ik vind het toch wel een fijner gevoel als ze in een Volvo rond toert, in plaats van een koekblikje.

V40 kan ik nog nét voor elkaar krijgen. 850 lukt me echt niet. Ik heb de afgelopen dagen regelmatig smekend op mijn knieën voor haar gezeten, maar ze trapt er niet in  :eusa_doh:  ;D

Misha

Citaat van: elianmars op 31-01-2012 19:15:49
;D ;D

Je had haar net weer moeten horen mopperen dat ze waarschijnlijk vanaf morgen haar Seicento kwijt is  :eusa_shhh:

Ze vindt het allemaal niks, zonde van het geld. Heeft ze wel een beetje gelijk in, maar ik vind het toch wel een fijner gevoel als ze in een Volvo rond toert, in plaats van een koekblikje.

V40 kan ik nog nét voor elkaar krijgen. 850 lukt me echt niet. Ik heb de afgelopen dagen regelmatig smekend op mijn knieën voor haar gezeten, maar ze trapt er niet meer in  :eusa_doh:  ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het