Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 02-02-2012 20:33:43
Citaat van: elianmars op 02-02-2012 19:34:47
Citaat van: petrolhead op 02-02-2012 19:24:12
Wat wil mevrouw mars eigenlijk. Kan zijn dat ik daar over heen gelezen heb overigens.
Iets kleins.

http://i1081.photobucket.com/albums/j351/rogerbronzwaer/Knipsel-1.jpg

:eusa_think:

De jongens moeten wel mee kunnen  ;D

A.s. zondag komt er iemand kijken naar de Seicento. Mocht die worden verkocht voor het bedrag dat we in gedachten hebben, dan gaan we eerst kijken bij een Fiat Punto 5 deurs. Mits die dan nog te koop staat, want we zijn er wel achter dat mooie wagens, die voor een leuke prijs te koop zijn, behoorlijk snel verkocht zijn.

petrolhead

Wat bedoel je eigenlijk. Het elftal ;D

elianmars

Citaat van: petrolhead op 02-02-2012 21:37:37
Wat bedoel je eigenlijk. Het elftal ;D

Nee, onze twee jongens. Als het hele elftal (het zijn er negen  :eusa_eh:), dan moet het een bus gaan worden. Denk niet dat dat de bedoeling is  ;D

Thys

Heb je wel mooi je eigen soccer mom :P

Easterboy

Citaat van: grijzev70tdi op 02-02-2012 19:07:09
Citaat van: Snellebaksteen op 02-02-2012 18:14:53
Kijk eens naar die andere zweed: een Saab 900 krijg je kado bij 2 pakken chokomelk.
Toch een mooie veilige wagen en een stukje kleiner dan een V40 (kwa uiterlijk dan...)

Of een 9-3, koste ook geen drol en heb je ook met fijne turbo's ;)
Fijne motor, voor de rest rijdt het voor geen meter *ervaring met een 9-3 1.8t MY05*.

Is dit niks voor jou?
Niet dat ik daar ervaring mee heb, maar het lijkt mij wel een leuk wagentje. ;D

elianmars

Citaat van: Easterboy op 02-02-2012 21:54:54
Citaat van: grijzev70tdi op 02-02-2012 19:07:09
Citaat van: Snellebaksteen op 02-02-2012 18:14:53
Kijk eens naar die andere zweed: een Saab 900 krijg je kado bij 2 pakken chokomelk.
Toch een mooie veilige wagen en een stukje kleiner dan een V40 (kwa uiterlijk dan...)

Of een 9-3, koste ook geen drol en heb je ook met fijne turbo's ;)
Fijne motor, voor de rest rijdt het voor geen meter *ervaring met een 9-3 1.8t MY05*.

Is dit niks voor jou?
Niet dat ik daar ervaring mee heb, maar het lijkt mij wel een leuk wagentje. ;D

Te duur  ;)

Bovendien hebben die dingen nog wel eens problemen. Tijdje geleden heb ik daar wat info over gezocht, aangezien ik er eentje te koop zag staan voor weinig. Leek me toen al een leuke als vervanging van de Sei.
De Seicento is eigenlijk een probleemloos gebakje. Hopelijk zal de opvolger dat ook zijn. Anders krijg ik het te verduren thuis  :eusa_shifty:

Easterboy

Viel te proberen. Van problemen wist ik niet, maar verbaasd me anderzijds ook weer niet.
Trouwens, ik ben zaterdag redelijk in de buurt (Zoetermeer, Mitchell). Mocht je je vervelen, kan ik op de terugweg misschien wel effe buurten als ik zelf op tijd klaar ben.
Ik gok een uurtje of 3 - 4.

elianmars

Citaat van: Easterboy op 02-02-2012 22:04:21
Viel te proberen. Van problemen wist ik niet, maar verbaasd me anderzijds ook weer niet.
Trouwens, ik ben zaterdag redelijk in de buurt (Zoetermeer, Mitchell). Mocht je je vervelen, kan ik op de terugweg misschien wel effe buurten als ik zelf op tijd klaar ben.
Ik gok een uurtje of 3 - 4.

Als je 't van plan bent, bel me dan even. Ik weet niet of ik dan thuis ben (misschien schaatsen?)  ;)

Chris

Citaat van: elianmars op 02-02-2012 17:58:02
Citaat van: Misha op 02-02-2012 17:41:37
Citaat van: elianmars op 02-02-2012 17:18:00
Pfffff...... Ze gaat steeds meer zeuren dat een V40 toch ook wel groot is. Ik hoop dat ik het kan winnen  :eusa_pray:
Tjeezus man, laat haar lekker zelf haar auto kiezen. Net alsof jij je in een auto laat zetten. ;D

Ja, dan blijft ze dus in de Seicento rijden  :eusa_shifty:

Maar je hebt wel gelijk, natuurlijk. Weet ik zelf ook wel, maar ik wil er niet aan toegeven  :eusa_shhh: ;D

Snap ik wel ;D!

Aan de andere kant... m'n meisje hoeft Volvo echt niks te vinden. Ben al blij als ze in een beetje een veilige auto rond rijdt. Als dat dan nog een beetje een leuke auto is, is dat een grote plus.

Voor mijn meisje zou ik een 850, en zelfs een V40, ook te groot en te duur in het verbruik vinden aangezien ze bijna alleen maar in de stad rijdt. Als je dat hebt, zoek lekker naar een wat robuuster stadsautotje zou ik zeggen ;). Overigens is de mijne wel erg content met de S60... oudere Volvo-modellen vind ze dan weer niet echt iets helaas.

StefanCJ

Tjaa ... Mijn vriendin vind de Volvo ook stukken mooier dan haar eigen autootje, elke keer als we weggaan is het 'zullen we met jouw auto gaan' en 'ik vind het ook niet erg om te rijden hoor .... Hint, hint'. Maar helaas, zelf een Volvo kopen zie ik voorlopig nog niet gebeuren ... ::)

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 03-02-2012 10:05:53
Tjaa ... Mijn vriendin vind de Volvo ook stukken mooier dan haar eigen autootje, elke keer als we weggaan is het 'zullen we met jouw auto gaan' en 'ik vind het ook niet erg om te rijden hoor .... Hint, hint'. Maar helaas, zelf een Volvo kopen zie ik voorlopig nog niet gebeuren ... ::)
Weg met die Twingo zou ik zeggen

MarcoV

Citaat van: Sbv op 03-02-2012 10:08:48
Citaat van: StefanCJ op 03-02-2012 10:05:53
Weg met die Twingo zou ik zeggen

mee eens  ;D

MarcoV

maruska

idd, de vriendin houden iig ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 03-02-2012 10:50:49
idd, de vriendin houden iig ;D
kosten-baten-analyse maken  ;D

GeertG