Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Zou wat witter mogen, maar 't is beter dan de leds.

)()()sT

Zo zie ik mezelf ook wel in een N rijden... Alleen de spaarpot niet ;D

Mooi hoor!

UserID6342

Kijkt zo toch netjes Marcel ?  Als je het allemaal echt in dezelfde kleur wilt hebben moet je het omzetten naar Xenon...  Daarom heb ik dat lang gelden ook gedaan, kreeg het anders ook niet goed en met overal Xenon erin was het meteen opgelost.

Kos wa, maar dan he je ook wa ;D ;D.  Toch is het een heerlijk smoeltje zo hoor  :eusa_clap: :eusa_clap:

rogerV701998

Citaat van: rogerV701998 op 24-02-2012 20:33:36
Het is een prachtige auto maar mag ik zeggen dat ik de vorige voorbumper mooier vond? :eusa_shifty:

Mag ik hier nog op terugkomen? :eusa_think:

;D

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 26-04-2012 20:24:57
Citaat van: rogerV701998 op 24-02-2012 20:33:36
Het is een prachtige auto maar mag ik zeggen dat ik de vorige voorbumper mooier vond? :eusa_shifty:

Mag ik hier nog op terugkomen? :eusa_think:

;D

Ik vind alles goed, Roger  ;D

elianmars

Aaah, tijd om Arjen deze kant op te halen. En dan Jasper mee te laten komen. Dan kan ik met de MY06 grill, die ik van Emiel heb overgenomen, aan de gang.
Op een ander forum zag ik een foto van zo'n grill, die zilvergrijs is gespoten. De Emiel-grill heeft wat schade, dus daar moet ik toch aan gaan knutselen. Denk wel dat het chroom gaat verdwijnen  :eusa_think:

Ik laat trouwens wel het "oude" logo zitten.

grijzev70tdi

Kan wel even foto maken, maar volgens mij is dit iets anders (het logo)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 28-04-2012 09:00:13
Kan wel even foto maken, maar volgens mij is dit iets anders (het logo)

Daarom heb ik het over het "oude" logo. Ik heb van Emiel al foto's van de grill gekregen.

Het logo in de grill van hierboven is van de nieuwste types Volvo. Dat vind ik (nog) niet mooi.

Dit is de grill die bij jou ligt:

Ewout Schalkwijk

Moaw, vind het nieuwe logo en de grille anders niet verkeerd, dit in tegenstelling tot de nieuwe Volvo's vanaf 2007.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Ik zit er al een hele tijd over te denken om ooit een C70 cabrio aan te schaffen. Zomaar, voor het leuke  8)

Voorlopig zijn er even geen centen voor, maar toen ik gisteren bij Hooftman was, heb ik echt vreselijk staan kwijlen bij een zwarte C70. Wat een ongelofelijk lekkere wagens zijn dat!

Op eBay Engeland staat al een tijdje een schitterend exemplaar:

Als ik de centen ervoor had gehad, had ik 'm morgen gaan halen  :eusa_drool: :eusa_drool:

Ach, wie weet, ooit............  ;D

antraciet

Sbv

zo een kleurstelling heb wij onlangs ingeruild volgens mij. Een 2004 met ca 88000 km. 2.4t automaat

knoopie

Citeermaar toen ik gisteren bij Hooftman was

Hoe laat was ge daer hedde ge nie gezien?
Vond die blauwe V-60 bij binnenkomst links ook niet verkeerd  :eusa_drool:

elianmars

Citaat van: knoopie op 29-04-2012 23:50:00
Citeermaar toen ik gisteren bij Hooftman was

Hoe laat was ge daer hedde ge nie gezien?
Vond die blauwe V-60 bij binnenkomst links ook niet verkeerd  :eusa_drool:

Ik was er met de jongens rond half 11.

Hans Duiven

Citaat van: elianmars op 29-04-2012 23:44:17
Ik zit er al een hele tijd over te denken om ooit een C70 cabrio aan te schaffen. Zomaar, voor het leuke  8)

Voorlopig zijn er even geen centen voor, maar toen ik gisteren bij Hooftman was, heb ik echt vreselijk staan kwijlen bij een zwarte C70. Wat een ongelofelijk lekkere wagens zijn dat!

Op eBay Engeland staat al een tijdje een schitterend exemplaar:

http://www.familie-verweij.nl/diverse/c70conv.jpg

Als ik de centen ervoor had gehad, had ik 'm morgen gaan halen  :eusa_drool: :eusa_drool:

Ach, wie weet, ooit............  ;D

Mooi? Ja!
Maar ik hoorde dat de torsiestijfheid nogal te wensen over laat..