Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Zit er niet nog ergens een zekering verstopt :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Sbv op 29-11-2012 20:14:46
Citaat van: elianmars op 29-11-2012 19:08:50
Nogmaals schoonmaken van de laser heeft helaas niet geholpen. De discs worden keurig uit het magazijn gehaald, maar daarna gebeurt er niks meer.
kabel ?

Wat bedoel je met kabel?  :eusa_shifty:

Sbv

Je hebt toch kabels getrokken van voor naar achter voor cd speler of lag deze er al ? misschien daar wat mis mee ?

triton

Marcel het was gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Als ik tenminste nog mag komen.........
Professioneel raddraaier

Ewout Schalkwijk

Citaat van: triton op 29-11-2012 21:19:42
Als ik tenminste nog mag komen.........

Heb je je misdragen dan? ???
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 29-11-2012 22:10:00
Citaat van: triton op 29-11-2012 21:19:42
Als ik tenminste nog mag komen.........

Heb je je misdragen dan? ???

Niet meer als anders
Professioneel raddraaier

elianmars

Citaat van: Sbv op 29-11-2012 20:57:00
Je hebt toch kabels getrokken van voor naar achter voor cd speler of lag deze er al ? misschien daar wat mis mee ?

Er gaan twee kabels de wisselaar in. De ene is voor de spanning op het apparaat, de andere gaat naar de HU850. Ik zou niet weten wat er verkeerd aan zou moeten zijn. De HU herkent de wisselaar wel. Daar ligt het volgens mij niet aan.

Mocht ik tegen een andere aanlopen, dan wil ik 'm wel eerst uitproberen. De bekabeling ligt klaar.

elianmars

Citaat van: triton op 29-11-2012 21:19:42
Marcel het was gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Als ik tenminste nog mag komen.........

Uiteraard, je bent van harte welkom. Ik vind 't leuk dat je bent gekomen  :)

Sbv

Citaat van: elianmars op 29-11-2012 23:45:43
Citaat van: Sbv op 29-11-2012 20:57:00
Je hebt toch kabels getrokken van voor naar achter voor cd speler of lag deze er al ? misschien daar wat mis mee ?

Er gaan twee kabels de wisselaar in. De ene is voor de spanning op het apparaat, de andere gaat naar de HU850. Ik zou niet weten wat er verkeerd aan zou moeten zijn. De HU herkent de wisselaar wel. Daar ligt het volgens mij niet aan.

Mocht ik tegen een andere aanlopen, dan wil ik 'm wel eerst uitproberen. De bekabeling ligt klaar.
Ik heb veel in mijn V70, maar geen wisselaar achterin om te testen

elianmars

Om het forum niet teveel te bevuilen, doe ik het even in mijn eigen blog.

Ik heb ca. 2 maanden geleden de Fiat een beurtje gegeven. Nieuwe bougies, oliefilter, olie, luchtfilter, enz.
Nu valt mij de laatste tijd op dat het motortje erg tikt, als-ie koud is. De olie die ik er in heb gedaan, is volgens het boekje, halfsyntheet 10W40, als ik het goed heb.

Hoe zou het komen dat-ie nu erg tikt? Zou er andere (dunnere) olie hebben ingezeten? Is er iets te doen tegen het tikken? Geen idee of het verder kwaad kan, maar ik vind het geen fijn geluid om te horen.
Mijn vrouw interesseert het helemaal niks  :eusa_shifty:

The Volvoboy

Citaat van: elianmars op 20-12-2012 18:48:45
Mijn vrouw interesseert het helemaal niks  :eusa_shifty:

Dat is meestal zo met vrouwen ;D

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Wij doen er altijd 5/40 in. Weet zo niet of je deze kleppen kunt stellen trouwens.

Zit voldoende olie in neem ik aan?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

#5022
Bij deze motor zijn de kleppen zelfstellend.

Vrouw kwam net thuis van haar werk. Ik heb de motor even gestart en geen getik. Het is dus alleen als-ie koud is. Maar het lijkt wel steeds harder te worden.


Ik zal binnenkort nog even kijken of er niet een bougie los zit  (die heb ik ook vervangen). Heb ik bij mijn Zafira OPC ook gehad. Wagen stond in de garage om klepstoters te vernieuwen, omdat-ie zo hard tikte. Bleek dat er een bougie niet goed vast zat. Omdat we toch bezig waren zijn de klepstoters alsnog vervangen  ;D

elianmars

Oh ja, als het goed is, ben ik vanaf morgen mijn webpage van xs4all kwijt. Dan zullen er veel foto's van mij niet meer te zien zijn.
Mocht iemand een bepaalde foto willen zien, laat het dan even weten. Ik heb alle foto's van de webpage op een harde schijf opgeslagen, maar heb er niet zo'n zin in om alles opnieuw op m'n andere webpage te plaatsen en alle links op het forum te gaan veranderen  :eusa_shifty:

Hiker

Citaat van: elianmars op 20-12-2012 23:09:51
Oh ja, als het goed is, ben ik vanaf morgen mijn webpage van xs4all kwijt. Dan zullen er veel foto's van mij niet meer te zien zijn.
Mocht iemand een bepaalde foto willen zien, laat het dan even weten. Ik heb alle foto's van de webpage op een harde schijf opgeslagen, maar heb er niet zo'n zin in om alles opnieuw op m'n andere webpage te plaatsen en alle links op het forum te gaan veranderen  :eusa_shifty:

Ja, hallo....gaat dat zomaar.... ;D nou..dan zul je wel veel pbtjes krijgen, vrees ik :-\
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha