Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-04-2014 22:16:13
Ik zeg: demontage en terug naar een Classic. Daar wordt je veel gelukkiger van. :P

Nope. Daar word ik niet gelukkiger van  ;D Vooral na montage van de nieuwe draagarmen en stuurkogels ben ik weer helemaal verliefd op mijn karretje. Ook daardoor de beslissing om 'm wat netter te laten maken.

Bouke

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 27-04-2014 22:16:13
Ik zeg: demontage en terug naar een Classic. Daar wordt je veel gelukkiger van. :P
;D

elianmars

Ik wacht alleen nog altijd op een aanbiedinkje qua R bumper  :P

StefanCJ

Wordt weer een topauto straks :eusa_clap:. Knap dat je je er vier jaar aan kan ergeren. Mijn geduld rijkt maar drie maanden, dan is het op  :eusa_shifty:.

Taranis

Citaat van: Lunadust op 27-04-2014 22:09:42
Maar wat is er met je deurrubber gebeurd?

Zo ziet mijn huidige deurrubber er ook uit en zag het er bij de XC ook uit totdat 't kapot ging. Is een beetje standaard denk ik :)

Snellebaksteen

Mijn deurrubbers zien er niet veel beter uit.

It's not a bug: It's a feature!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Bij de volgende onderhoudsbeurt vervang ik ze aan de linkerzijde. Allemaal in 1x is me wat te prijzig maar de 2 rubbers aan de linkerzijde zijn zo slecht dat ik komende winter vochtproblemen verwacht ;) Voor de kofferbak staat het rubber reeds in bestelling want dat hangt los.

Laatst bij de N van Chris ook een aantal deurrubbers en een raamrubber vervangen omdat die ook gaar waren. Kwaaltje blijkbaar.

Lunadust

Het is mij bij de 850's en de X70 classics die ik ken nog nooit opgevallen,
Ik heb best wat N' en in de omgeving, en daar heb ik ook nog niet eerder gezien.
Daar zitten er ook bij met > 3 ton ervaring.
Vandaar de vraag wat ermee was gebeurd.
Techneut, geen dichter.

Snellebaksteen

In mijn zoektocht naar een geschikte D5 is het mij juist opgevallen dat bijna alle N'nen met meer dan 250k op de teller last van rommelige deurrubbers hebben.
Die van mij was netjes toen ik hem kocht. Nu 3 jaar later is het alsnog rommelig geworden. Past wel bij de rest van mijn auto.
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: elianmars op 27-04-2014 22:58:58
Ik wacht alleen nog altijd op een aanbiedinkje qua R bumper  :P

Ik kreeg zojuist van twee forummers een pb over een R bumper die op Marktplaats staat.  

http://link.marktplaats.nl/m806526398

Ik heb contact gehad met de verkoper. Die wil er minimaal 175 euro voor hebben. Dat lijkt mee te vallen, maar er komt nog een klein fortuin aan andere dingen bij (grill, roosters, mistlampen, bumperstrips, diverse bevestigings-onderdelen, enz.) Dat kost ca. 600 euro. En dan moet de bumper nog gespoten worden.
Dat wordt me op dit moment even te veel, helaas  :eusa_shifty:

Sbv

bumperstrips passen toch gewoon ?

Die S60 bumper verkoop je aan Stefan

Gril en spuiten maken het duur

Laguna-S60R

ah komt van zelf weer wat voorbij  ;) :D
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

elianmars

Citaat van: Sbv op 05-05-2014 20:36:19
bumperstrips passen toch gewoon ?

Die S60 bumper verkoop je aan Stefan

Gril en spuiten maken het duur

Geen idee of het dezelfde strips zijn.

Grill ca 250 euro ex., mistlampen ca 130 euro ex. per stuk, roosters mistlampen 35 euro ex, enz.

Ik kom liever een wat completere bumper tegen. Of koop een S60R of V70R in Engeland. Spul eraf slopen en de rest in onderdelen verkopen. Dan levert het me nog geld op, in plaats dat het geld kost  :P

Ik heb de afgelopen tijd en volgende week (schade wegwerken) al aardig wat in de wagen gestoken. Dan is nog eens bijna 1000 euro voor een R bumper me toch wat teveel van het goede.

Sbv

doe eens een prijsopgave bij de bekende kanalen dan weet je het zeker. strips zal ik zo nakijken

Laguna-S60R

mistlampen zijn t zelfde als die van een 850R is mij ooit verteld.. dus wie weet iemand die nog liggen?
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register