Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: elianmars op 26-05-2014 22:48:39
Ach, we zien het allemaal wel. Eerst de Michelins maar eens wat kaal rijden en weer gaan sparen. Het grapje met de R bumper heeft alweer genoeg gekost. Ook de rekening van het spuitwerk moet ik ook nog krijgen  :eusa_shifty:

Auto rijden kost geld, verandert nooit ;)

elianmars

#6496
Citaat van: arjen850 op 26-05-2014 23:26:44
Citaat van: elianmars op 26-05-2014 22:48:39
Ach, we zien het allemaal wel. Eerst de Michelins maar eens wat kaal rijden en weer gaan sparen. Het grapje met de R bumper heeft alweer genoeg gekost. Ook de rekening van het spuitwerk moet ik ook nog krijgen  :eusa_shifty:

Auto rijden kost geld, verandert nooit ;)

Dat auto rijden geld kost, weet ik wel. Maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Zonder die R bumper, koplampen en het spuitwerk had-ie precies hetzelfde gereden  ;D

Jan480

mooi geworden Marcel! ben jaloers ;)

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 26-05-2014 22:48:39
Dat auto rijden geld kost, weet ik wel. Maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Zonder die R bumper, koplampen en het spuitwerk had-ie precies hetzelfde gereden  ;D

Je lijkt wel een vrouw als je zulke dingen zegt  :eusa_whistle:

;)

elianmars

Citaat van: Jan480 op 27-05-2014 10:20:29
mooi geworden Marcel! ben jaloers ;)

Dank je, Jan :)

Je kunt jouw koplampen ook uit elkaar halen, hoor  :eusa_angel:

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 27-05-2014 10:26:48
Citaat van: elianmars op 26-05-2014 22:48:39
Dat auto rijden geld kost, weet ik wel. Maar je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. Zonder die R bumper, koplampen en het spuitwerk had-ie precies hetzelfde gereden  ;D

Je lijkt wel een vrouw als je zulke dingen zegt  :eusa_whistle:

;)

;D

Het stomme is, dat er thuis ook nog e.e.a. moet gebeuren, waaronder de badkamer vernieuwen. En dan steek ik het geld toch weer in de Volvo  :eusa_doh:

)()()sT


StefanCJ

Verstandig. Kun je ineens beter douchen met een verbouwde badkamer, nee toch? Dan heeft daarin investeren ook niet zoveel zin, kun je het beter in de auto steken  8)

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Jan480

Hej Marcel, met welke kleur(code) heb je de inleg gespoten? mocht ik ooit ook deze verandering doen... handig om te weten :)

elianmars

Citaat van: Jan480 op 27-05-2014 14:10:11
Hej Marcel, met welke kleur(code) heb je de inleg gespoten? mocht ik ooit ook deze verandering doen... handig om te weten :)

Eh...... Motip velgenspray  :eusa_shifty:

Ik had dat nog staan en de kleur was zowaar hetzelfde als van de grill ;D

elianmars

#6506
Citaat van: elianmars op 26-05-2014 13:42:03

Daarna de Volvo naar de spuiter gebracht. Hij pakt het linker achterscherm en de rand boven de linker voordeur aan.
Ook gaat hij het plekje, waarover ik niet helemaal tevreden ben, aanpakken.

Ik ben benieuwd.... ;D

Grrrrrrrr  >:(

Ik verwachtte vandaag wel een telefoontje van hem. Niks.... Mijn pa reed toevallig bij hem langs en zag mijn wagen buiten staan, dus ging er vanuit dat deze klaar was.

Blijkt dat-ie er nog niet eens aan begonnen is..... :eusa_wall:

Wij gaan morgenavond naar Renesse. Het zal toch niet zo zijn dat we alle zooi in de Fiat moeten proppen.....

Ik wil ook weer niet dat hij het gaat afraffelen om snel klaar te zijn. Dan vergeet-ie straks weer de helft ::)

Dit was de laatste klus bij hem  :eusa_snooty:

We zien het nog wel :P

de geneRaal

Denk niet dat hij het met opzet doet,bij een ander kan je flink je hoofd stoten wtb spuitwerk.
Ik zou hem gewoon erop aanspreken waarom het zo lang duurt.
Nu weet je wat je heb,bij een ander is het weer afwachten.......

Maar bij alles heb je een gelikte wagen knul!   ;)
Blackstone under construction

elianmars

Dat is ook wel zo, ja.
Maar als hij nou gewoon had gezegd dat hij er geen tijd voor heeft, had ik m'n wagen een andere keer gebracht. Had me niks uitgemaakt.

Nu moet ik morgenochtend naar de chiropractor in Rotterdam met de Mazda pick-up   :eusa_shifty: ;D

StefanCJ

Hoe gaat het met je rug nu?

Anders de auto morgen ophalen en volgende week weer brengen als 'ie geen tijd heeft?